MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Toen ik gisteren ochtend wakker werd. Ontwaakte ik uit zo een fijne droom over een intieme wijnverzameling .
Ik besloot er dan maar vlug eentje te halen :)

25z2jr5.jpg

fvjyqd.jpg

Had nog 2 flesjes liggen dusja begint al iets te worden :)

Laatst bewerkt:
Ticket Daydream Festival (zaterdag) :)

dell_u2713hm.jpg

dell u2713hm

27"

kunnen we 2.7k gamen en mijn gopro beelden in 2.7 tenminste afspelen (gaat niet met de tv :D)

pentax-q-digital-camera-white-01-570x424.jpg

Klein cameraatje er bij om te gebruiken met mijn 120-300mm, bereik neemt gelijk 5.6x toe.

hoeveel cams heb jij ondertussen wel niet eric? vrijwel al jouw centen gaan uit naar hardware nietwaar? :D

hoeveel cams heb jij ondertussen wel niet eric? vrijwel al jouw centen gaan uit naar hardware nietwaar? :D

2x Nikon, 1 x Sony, 1 x Pentax, 1 x Canon, 1x Panasonic. Valt nog wel mee dus. Canon is een compactje dat ik gewonnen heb en nooit uit de doos is geweest.

2x Nikon, 1 x Sony, 1 x Pentax, 1 x Canon, 1x Panasonic. Valt nog wel mee dus. Canon is een compactje dat ik gewonnen heb en nooit uit de doos is geweest.

Zou je hem dan niet ruilen/verkopen tegen iets wat je wel graag zou willen hebben?

34rj6ud.jpg

en
nike-AIR_MAX_1_PREMIUM-red_black-1.jpg

2x
monitor-dell-u2412m-overview1-new.jpg

Een tweedehands Tomos A35 gekocht voor 75 euro. Ding is behoorlijk roestig. Deze eens een beetje opknappen, heb ik in ieder geval een hobby waar ik wat van leer en mijn lichaam niet echt voor nodig heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een tweedehands Tomos A35 gekocht voor 75 euro. Ding is behoorlijk roestig. Deze eens een beetje opknappen, heb ik in ieder geval een hobby waar ik wat van leer en mijn lichaam niet echt voor nodig heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loopt wel gewoon incl. kenteken?

Terug
Naar boven