- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap niet dat mensen nog nat scheren. Ik scheer meestal droog / elektrisch, heeft alleen maar voordelen. Op termijn goedkoper, sneller, en minder tot geen irritatie/wondjes. Ok het voelt niet zo fris en je hebt geen excuus om dure aftershave te gebruiken, maar verder?
(((Ja ik gebruikte altijd een Gillette Fusion mesje en heb ook donkere en stugge stoppels. Na het scheren waren ze wel altijd weg (niet zichtbaar) maar wel altijd voelbaar. Na enkele uren zag je ze dan weer opkomen. Met zo een scheermes kan je dichter op de huid scheren en krijg je veel minder irritatie. Een ander alternatief is een traditionele krabber. Zijn ook zeer handig en krijg je ook betere resultaten mee dan met een van 5 mesjes.
![]()
Die gebruik ik als ik wat minder tijd heb. Is een ouderwetse Gillette van het jaar 1918. De mesjes voor erin kosten amper 1 euro voor 10 stuks die je aan 2 kanten kan gebruiken. Dus een stuk voordeliger dan de moderne mesjes.
. Hoe bevalt dit?Ik snap niet dat mensen nog nat scheren. Ik scheer meestal droog / elektrisch, heeft alleen maar voordelen. Op termijn goedkoper, sneller, en minder tot geen irritatie/wondjes. Ok het voelt niet zo fris en je hebt geen excuus om dure aftershave te gebruiken, maar verder?
Transformer pad nieuw op de kop kunnen tikken
Weet iemand trouwens een goede fitness app om ook maaltijden etc bij te houden?

?Keb de transformer pad nu 2 maandjes volgens mij en af en toe erger ik me nog wel behoorlijk aan dingen die niet kunnen op android maar heel normaal zijn op windows.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en voor gewoon je training gebeuren bij te houden kan je Jefit gebruiken.haha looool. Ik had van de week Skyfall gekeken en ik zag James Bond met zo'n ding en ik ging ook is googlen wat zoiets kost. Hoe bevalt dit?
.