Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik snap niet dat mensen nog nat scheren. Ik scheer meestal droog / elektrisch, heeft alleen maar voordelen. Op termijn goedkoper, sneller, en minder tot geen irritatie/wondjes. Ok het voelt niet zo fris en je hebt geen excuus om dure aftershave te gebruiken, maar verder?

Ik snap niet dat mensen nog nat scheren. Ik scheer meestal droog / elektrisch, heeft alleen maar voordelen. Op termijn goedkoper, sneller, en minder tot geen irritatie/wondjes. Ok het voelt niet zo fris en je hebt geen excuus om dure aftershave te gebruiken, maar verder?

Elektrisch scheren krijg ik geen fatsoenlijk resultaat mee. Nat elektrisch gaat al iets beter. Glad ga je het niet krijgen.
Beste resultaat is toch wel met een scheermesje, maar dan moet je wel een degelijk merk gebruiken, en dat kost geld :((((
Dus...ik scheer alleen met uitgaan/important shit met mes.

Ik vind het wel ontspannend op die manier scheren. Je moet er wel tijd voor maken maar nadien voel je je helemaal fris. Heb me ook een tijd elektrisch geschoren maar sprak me niet aan.

Vind juist droog scheren k*t en al helemaal als het ook nog elektrisch is. Scheert bij mij heel ongelijkmatig, huid wordt er gaar van en uiteindelijk ingegroeide haren. Tijdens het douchen met een beetje scheergel en scheermesje werkt het beste voor mij.

Tegenwoordig trim ik hem ook af en toe als ik lui ben.

$(KGrHqZ,!joFCfd+lDwkBQ5,k!idbw~~60_84.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Transformer pad nieuw op de kop kunnen tikken :D

Weet iemand trouwens een goede fitness app om ook maaltijden etc bij te houden?

Ja ik gebruikte altijd een Gillette Fusion mesje en heb ook donkere en stugge stoppels. Na het scheren waren ze wel altijd weg (niet zichtbaar) maar wel altijd voelbaar. Na enkele uren zag je ze dan weer opkomen. Met zo een scheermes kan je dichter op de huid scheren en krijg je veel minder irritatie. Een ander alternatief is een traditionele krabber. Zijn ook zeer handig en krijg je ook betere resultaten mee dan met een van 5 mesjes.

fenc6e.jpg

Die gebruik ik als ik wat minder tijd heb. Is een ouderwetse Gillette van het jaar 1918. De mesjes voor erin kosten amper 1 euro voor 10 stuks die je aan 2 kanten kan gebruiken. Dus een stuk voordeliger dan de moderne mesjes.

waar vind je dat eigelijk nog ?

Ons pap vertelde me altijd dat na het douchen met warm water, de haartjes/stoppels net wat verder uit je gezicht komen, dan als je ze met koud water nat maakt, of droog scheert.

Droog zijn de haartjes vaak ook wat stugger, waardoor het wat ruiger gaat.

Met apparaat scheer ik liever niet, alleen als ik haast heb, wordt net niet zo glad als met een mesje. Ik weet niet hoe het bij de nieuwe apparaten is, en of die messen ervan ook bot worden...

Leuk

Als je gaat vissen

Na je pensioen

Haha lijkt wel zo'n gratis petje

Calorieteller zoals hierboven al word gemeld.

Als je nog perongeluk achter wat tips&trics komt, wees dan niet bang om ze te delen :cool: ?Keb de transformer pad nu 2 maandjes volgens mij en af en toe erger ik me nog wel behoorlijk aan dingen die niet kunnen op android maar heel normaal zijn op windows.

om mijn dieet te maken gebruik ik een excell sheet. voor als ik snel wil weten wat de waardes zijn, dan gebruik ik ook calorieteller :) en voor gewoon je training gebeuren bij te houden kan je Jefit gebruiken.

Faaaaak die update van mijn nieuwe hart kan ik niet laten zien visueel. Or maybe... xD

waar vind je dat eigelijk nog ?

Op marktplaats staan er ook al veel. Zijn ook verschillende winkels waar je ze nieuw kan kopen (open scheermes googelen op internet)

haha looool. Ik had van de week Skyfall gekeken en ik zag James Bond met zo'n ding en ik ging ook is googlen wat zoiets kost :D. Hoe bevalt dit?

In het begin is het wat wennen maar is wel ontspannend. Altijd wel goed geconcentreerd blijven en nadenken voor je het mes op je gezicht zet want als je het verkeerd beweegt krijg je een mooie wonde. :P.
Heb er ondertussen al verschillende. Moet eens wat plaats vrijmaken en er een paar wegdoen.

broekies gescoord

Terug
Naar boven