AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

pentax-q-digital-camera-white-01-570x424.jpg

Klein cameraatje er bij om te gebruiken met mijn 120-300mm, bereik neemt gelijk 5.6x toe.

Pentax rulezzzzz:)
Damn, krijg zin om mijn foto-hobby ook weer op te pakken na een aantal posts van jou gezien te hebben.

Jup loopt goed, helemaal standaard dus rijd nog 45. Staat ook op kenteken. Maar er zit wel wat werk aan, gelukkig is dat spul redelijk te betalen.

Oh is gewoon brom. Jammer snor is chiller :p Maar alsnog voor €75,- had ik hem ook gekocht als hij gewoon liep...

Tijdje geleden dat ik hier was :D

IP camera voor persoonlijke beveiliging :p
en een nieuwe mini RC quadje........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoelang heb je hier plezier aan?
Ik neem aan dat je de mini quad copter bedoelt,
dan is het zolang ik de quad in mijn bezit heb :)

Deze is speciaal voor een FPV (First Person View [vliegen]) project,
ik heb meerderen RC quads en helicopters...

groet, Ray.......

Tablet voor m'n vriendin.

fiets potdoemme eerst naar de Saturn, ligt hij daar niet op voorraad EN staat er een prijs op die 15 euro hoger is dan op de website... dus terug thuis via de website besteld, wordt'ie nog gratis afgeleverd ook... waarom ga ik eigenlijk nog naar die zaak ? (afgezien van het feit dat dat leuke cardio is :) ... mede door het voorrang nemen op auto's en ander weggebruikers een stuk spannender dan ergens buitenuit fietsen)

[Link niet meer beschikbaar]

fiets potdoemme eerst naar de Saturn, ligt hij daar niet op voorraad EN staat er een prijs op die 15 euro hoger is dan op de website... dus terug thuis via de website besteld, wordt'ie nog gratis afgeleverd ook... waarom ga ik eigenlijk nog naar die zaak ? (afgezien van het feit dat dat leuke cardio is :) ... mede door het voorrang nemen op auto's en ander weggebruikers een stuk spannender dan ergens buitenuit fietsen)

Mooi ding man!
Mag ik ook jouw vriendin een keer zijn
not srs
srs

Enige reden om elec toestellen nog in de zaak zelf te kopen is dat bij beschadiging de procedure van garantie sneller loopt.

Enige reden om elec toestellen nog in de zaak zelf te kopen is dat bij beschadiging de procedure van garantie sneller loopt.

Verschilt per winkel..

Overigens kun je ook zeggen dat het op internet goedkoper is en krijg je hem voor die prijs mee. Althans, bij media markt was dit wel t geval.

morgenvroeg een Peugeot 207 Feline THP 1.6 Turbo 156PK/240nm ophalen :)

2nrnbqw.jpg

- 1.6L 16V THP Turbo met 156PK/240NM
- Panorama dak (glazen dak)
- Halfleer
- Climate control
- Cruise control
- Parkeer sensoren achter
- 17inch velgen
- dakspoiler

erg compleet dus ;)

2zs5s36.jpg

Ik ga deze auto nog laten chippen naar 200PK/300NM, xenon, geluid verbetere en verders niks, moet mooi blijven ;)

mooie boomklever, een 207 met dadelijk 200pk is gewoon levens gevaarlijk :devil:.

but, yes..'mirin

+

Hopen morgen binnen te hebben.. keertje crossfire proberen. :P

morgenvroeg een Peugeot 207 Feline THP 1.6 Turbo 156PK/240nm ophalen :)

2nrnbqw.jpg

- 1.6L 16V THP Turbo met 156PK/240NM
- Panorama dak (glazen dak)
- Halfleer
- Climate control
- Cruise control
- Parkeer sensoren achter
- 17inch velgen
- dakspoiler

erg compleet dus ;)

2zs5s36.jpg

Ik ga deze auto nog laten chippen naar 200PK/300NM, xenon, geluid verbetere en verders niks, moet mooi blijven ;)

Flinke chip heb je dan, van 156 naar 200 pk. :o

dat had ik laatst bij mediamarkt met me telefoon en televisie, was via de online winkel veel goedkoper.

jullie kopen wel vaak auto's hier lol ik zie elke week wel 3 auto's die gekocht worden.

Peugeot.. Not even once

Terug
Naar boven