XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heeft er iemand toevallig nog een snor ofzo staan in de garage :)?
Citta'tje?

Nja, ik had me theorie gehaald, vervolgens schakel brommer gekocht. Mag je gewoon weg rijden terwijl ik nog nooit had geschakeld :confused:

Bij elk stoplicht sloeg hij af, en kwam dan vaak niet op tijd weg doordat het licht weer op rood springt

Fuuuu

Nja, ik had me theorie gehaald, vervolgens schakel brommer gekocht. Mag je gewoon weg rijden terwijl ik nog nooit had geschakeld :confused:

Bij elk stoplicht sloeg hij af, en kwam dan vaak niet op tijd weg doordat het licht weer op rood springt

Fuuuu

Hihihi how cute

Wat was setup dan?

Ik heb deze gehad: met andere uitlaat natuurlijk.

Derbi2.jpg

hmm redelijk standaard op uitlaat na, metrakit thrower ^^

dat ding was BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

Mijn god, het blijft een brommer ..............

Alhoewel ik nog steeds zwijmel bij een MBX of MT5 met 80cc, malossi etc.........jeugdsentiment.
Beter dan die scootershit van tegenwoordig.

Of beter nog: kreidler of zündapp, als het dan toch echt vast moet blijven zitten allemaal.

Fuuuu

moet je de koppeling niet zo laten schieten.
maar ik heb ook praktijk moeten doen maar die praktijk is ook altijd op een scooter van de rijschool dus daar leer je ook niet schakelen hoor.

Alleen een andere uitlaat voegt niet zoveel speciaals toe idd

Heb zelf ook een thrower op m'n Derbi gehad en hij liep toen 85/90. Originele uitlaat zonder prop rijdt ie ongeveer 70/75 dus het scheelt best wel. Trekt ook een stuk sneller op. Heb op mijn Derbi destijds ook een Yasuni cross gehad, daarmee liep hij op een digitale teller 92.. Maarja ligt natuurlijk ook aan tandwielverhouding etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inb4 "het is net een brommer" opmerkingen

Lekker LEO dempertje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inb4 "het is net een brommer" opmerkingen

:roflol:

Is altijd zo lelijk he, lopen ze stoer naar hun motor achtig uitziende brommertje, gaan ze er op zitten en vervolgens komt er in plaats van laag gebrul luid geknetter uit.

Ik zou nog liever op een invalide 3 wielen rijden

Super mooi ding, maar je bent 19? En dan zo'n brommer kopen? Why?

Omdat het een motor is :o

Ik heb net pech dat ik in die nieuwe regeling val, ik mag dus maar maximaal 125 cc of 11kW.
Woensdag en Donderdag rijexamens...

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:09 ----------

:roflol:

Is altijd zo lelijk he, lopen ze stoer naar hun motor achtig uitziende brommertje, gaan ze er op zitten en vervolgens komt er in plaats van laag gebrul luid geknetter uit.

Ik zou nog liever op een invalide 3 wielen rijden

Vrouwen berijden ook liever een invalide dan jou.

:trollface:

Laatst bewerkt:
Omdat het een motor is :o

Ik heb net pech dat ik in die nieuwe regeling val, ik mag dus maar maximaal 125 cc of 11kW.
Woensdag en Donderdag rijexamens...

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:09 ----------

Vrouwen berijden ook liever een invalide dan jou.

:trollface:

Max 125cc? :roflol:

Moet je dan opnieuw examen doen @21 voor zwaarder?

Terug
Naar boven