- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft er iemand toevallig nog een snor ofzo staan in de garage?
Citta'tje?

Nee, wel op me bek.Heeft er iemand toevallig nog een snor ofzo staan in de garage?
Citta'tje?
Nja, ik had me theorie gehaald, vervolgens schakel brommer gekocht. Mag je gewoon weg rijden terwijl ik nog nooit had geschakeld :confused:
Bij elk stoplicht sloeg hij af, en kwam dan vaak niet op tijd weg doordat het licht weer op rood springt
Fuuuu
Wat was setup dan?
Ik heb deze gehad: met andere uitlaat natuurlijk.
![]()
hmm redelijk standaard op uitlaat na, metrakit thrower ^^
dat ding was BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Nja, ik had me theorie gehaald, vervolgens schakel brommer gekocht. Mag je gewoon weg rijden terwijl ik nog nooit had geschakeld :confused:
Bij elk stoplicht sloeg hij af, en kwam dan vaak niet op tijd weg doordat het licht weer op rood springt
Fuuuu
moet je de koppeling niet zo laten schieten.
maar ik heb ook praktijk moeten doen maar die praktijk is ook altijd op een scooter van de rijschool dus daar leer je ook niet schakelen hoor.

Met alleen een thrower erop houdt het bij 90 km/u wel op hoor.
Alleen een andere uitlaat voegt niet zoveel speciaals toe idd
maar als ik op een schakel rij is het vrijwel altijd een crossmotor en dus niet op de weg.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Inb4 "het is net een brommer" opmerkingen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Inb4 "het is net een brommer" opmerkingen
Super mooi ding, maar je bent 19? En dan zo'n brommer kopen? Why?

Is altijd zo lelijk he, lopen ze stoer naar hun motor achtig uitziende brommertje, gaan ze er op zitten en vervolgens komt er in plaats van laag gebrul luid geknetter uit.
Ik zou nog liever op een invalide 3 wielen rijden

Omdat het een motor is
Ik heb net pech dat ik in die nieuwe regeling val, ik mag dus maar maximaal 125 cc of 11kW.
Woensdag en Donderdag rijexamens...
---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:09 ----------
Vrouwen berijden ook liever een invalide dan jou.