BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
4takt niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb eigenlijk nooit echt goed begrepen wat nou het verschil is tussen een 2- en 4takt. Ik dacht altijd dat 4takt een zuinigere verbranding had en dat het een wat ander geluid maakt, maar wat is nou eigenlijk het verschil?

Ik heb eigenlijk nooit echt goed begrepen wat nou het verschil is tussen een 2- en 4takt. Ik dacht altijd dat 4takt een zuinigere verbranding had en dat het een wat ander geluid maakt, maar wat is nou eigenlijk het verschil?
Aanzuigen, compressie, ontbranding en uitlaat gebeurd in 4 slagen. terwijl dit bij 2 takt in 2 slagen gebeurd.
(slag is één opwaartse OF een neerwaartse beweging van de zuiger_

Je snapt er gewoon geen hol van , zeg dat dan gewoon.Dat is inderdaad technisch gezien het verschil maar ik wou er niet te diep op in gaan![]()

Je snapt er gewoon geen hol van , zeg dat dan gewoon.![]()

Je snapt er gewoon geen hol van , zeg dat dan gewoon.![]()
Ray begint weer punten te krijgen na zn trollschandaal
+1
Nou het verschil tussen 125 2-takt en 125 4-takt is dat je uit een 125 2-takt makkelijk 30-35pk kan halen en een 125 4-takt hoogstens 20pk. Verder is 4-takt inderdaad zuiniger kwa verbruik maar een 4-takt heeft wel meer onderhoud nodig en is moeilijker op te voeren. Verder is het geluid natuurlijk anders.

)