bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Een 2 takt heeft meer onderhoud nodig omdat deze een stuk meer toeren draait
wat voor onderhoud heeft een 2 takt nou nodig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 2 takt heeft meer onderhoud nodig omdat deze een stuk meer toeren draait

) om sneller op te trekken, andere uitlaten monteren, buiten het veranderen van poellie's (als je al geen vario hebt) om sneller op te trekken, andere uitlaten monteren,
grotere cilinders met zuigers en eventueel (half)volle wang krukas, kan ik me vrij weinig onderhoud voorstellen bij een 2 takt.

ging het nog over brommers 

WTFging het nog over brommers
Had t over motoren
Brommerts mogen in tiener bodybuilding![]()

Nee man, ik had andere dingen te doen dan DBB'en.Ja laten we het simpel houden...
Duurde nog ff of moest je er over nadenken.. of je wel ging reageren
prima comeback hoor............
ook dat wiet roken er uit halen, ik heb een keer gerookt (dit weekend nog wel) hilarisch....
Ik zou je eens verdiepen in verbrandingsmotoren want een 4 takt heeft helemaal niet meer onderhoud nodig. Een 2 takt heeft meer onderhoud nodig omdat deze een stuk meer toeren draait.
Idd
Bij onderhoud aan een 2 takt denk ik aan het vervangen van de zuigerveren en soms zuiger. Ook het vervangen van de (krukas)lager en bigend lager. Dit komt veel eerder ter sprake dan bij een 4 takt.
En @ PureB: Dat gebeurd inderdaad niet maar een zwart mengsel/troep uit de uitlaat wordt meestal aangezien voor olie, vandaar dat ik dat noemde.

Nee man, ik had andere dingen te doen dan DBB'en.
Sorry man maar ik denk dat je in de jaren 90 ben blijven hangen. De 4-takts van tegenwoordig draaien gewoon net zoveel toeren als de 2-takten hoor.

Ik zat trouwens de laatste pagina's te lezen en toen dacht ik aan dit plaatje:
http://douggoff.com/blogs/media/blogs/new/arguingOnTheInternet.gif

Is het weer niet zo dan ??
Inderdaad, zelfs als je zelf de motor(s) heb (en tevens aan sleutelt en of onderhoud pleegt), heb je nog GEEN gelijkIk zat trouwens de laatste pagina's te lezen en toen dacht ik aan dit plaatje:
http://douggoff.com/blogs/media/blogs/new/arguingOnTheInternet.gif

Is het weer niet zo dan ??
Inderdaad, zelfs als je zelf de motor(s) heb (en tevens aan sleutelt en of onderhoud pleegt), heb je nog GEEN gelijk
/OUT..............