Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

20uztye.jpg

Nu 1 week in bezit. :)

nice, hoeveel kost zo'n ding?

Terwijl je voor nop buiten een rondje kunt rennen? Hard/zacht/lang/kort?
Ik snap het niet???

Met knap weer is dat wel lekker. Maar in Nederland heb je maar 50 mooie dagen in een jaar :P En een interval gelijk na je training pakken is wel fijn zonder met je brakke b**kes in het openbaar andere mensen af te schrikken.

Met knap weer is dat wel lekker. Maar in Nederland heb je maar 50 mooie dagen in een jaar :P En een interval gelijk na je training pakken is wel fijn zonder met je brakke b**kes in het openbaar andere mensen af te schrikken.

Lekker belangrijk, dat die mensen schrikken is meer hun probleem dan dat van jou toch?!

Overigens schijnt de zon gemiddeld zo'n 1600-1700u per jaar... Dus die 50 mooie dagen zijn in jouw geval erg subjectief :o

Lekker belangrijk, dat die mensen schrikken is meer hun probleem dan dat van jou toch?!

Overigens schijnt de zon gemiddeld zo'n 1600-1700u per jaar... Dus die 50 mooie dagen zijn in jouw geval erg subjectief :o

Dat is jou mening. Voor mij ligt het toch iets gecompliceerder.

In Nederland? :eek: ben je niet in de war met de maan, ik maak zelden mooi weer mee. :o

Deze gister binnen..........wat lopen ze lekker zeg!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En een zeer lekkere sport t-shirt :P (op de foto is het RunTone....ik heb TrainTone)

oakley pitbull gekocht tijdens reis in Florida. :cool:

en hier in België beschermt hij mijn ogen tegen regen en hagel :o

hier heb je een pitbull met gele polarized glazen

opplanet-oakley-pitbull-sunglasses-oo912703-gunmetalfmj-fireiridium.jpg

Hier heb je m ook nog eens met zwarte glazen maar een ander model

Pitbull.jpg

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 16:51 ----------

En ook nog een met roze glazen
glasses_350p.jpg

Vind Ambilight niet zo, moeder heeft er ook een. Op een of andere manier stoor ik me enorm aan het licht, terwijl andere mensen het als 'rustgevend' ervaren :rolleyes:

ik heb juist voor ambilight gekozen. geeft het gevoel dat je tv nog groter is. daarbij ook een completere kijk ervaring.

als het goed is komt hij morgen aan :D

Ambilight is juist heel fijn. Vind wel dat je een witte muur moet hebben, anders is het misschien te druk. Je kunt de functie ook uitzetten eventueel, mocht je het vervelend vinden.

Terug
Naar boven