fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja veel plezier met de uitslag in je nek brah.

Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz.
Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang
Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'
Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal...
![]()
PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

wat moet je er dan mee
PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

Haha ik wens je er ook srs plezier mee, alleen heb zelf wel ondervonden dat die cheape zooi altijd backfired... uitslag en groene vlekken enzo![]()
Nice, zie karma.
Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz.
Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang
Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'
Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal...
![]()
Ben ik weer
http://www.fashionshoponline.nl/601-2031/antony-morato-jeans-nieuw.jpg
[Link niet meer beschikbaar]

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang
![]()

Nu is het echt uit, officieel haat ik je nu nog meer dan Ivo
Je hebt me al die tijd gewoon gebruikt voor de lusten.........sl*t !

Ben ik weer
http://www.fashionshoponline.nl/601-2031/antony-morato-jeans-nieuw.jpg