XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Haha ja veel plezier met de uitslag in je nek brah.

Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz. :D

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang

Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'

Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal... :)

Ketting.jpg

#poverty

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ ook in het rood.

:roflol: spam

Laatst bewerkt:
Voor bij me lat pulley die ik ook net binnen heb.........

grip.jpg

Draadloze macroflitser :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz. :D

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang

Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'

Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal... :)
PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

Ketting.jpg

Was leuk in de jaren 90, een schakelketting van nep goud

Ben ik weer :eek:

antony-morato-jeans-nieuw.jpg

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang

PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

Ketting.jpg

Beter koop je hier ipv die chinese zooi
http://www.kingice.com/hip-hop-chains.html

Terug
Naar boven