AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Crysis 3

Ambilight is juist heel fijn. Vind wel dat je een witte muur moet hebben, anders is het misschien te druk. Je kunt de functie ook uitzetten eventueel, mocht je het vervelend vinden.

Hier een licht crème kleurige muur met ambilight, erg tevreden over!
Alle TVs zouden ambilight moeten hebben!

:D supps showen :p

supps.jpg

Nieuwe shakebeker bij XXL?

Ambilight is juist heel fijn. Vind wel dat je een witte muur moet hebben, anders is het misschien te druk. Je kunt de functie ook uitzetten eventueel, mocht je het vervelend vinden.

Vond het alle tijd niks, totdat ik bij een maatje met ambilight tv een filmpje heb gekeken. Toch doet het wel wat, in de positieve zin van het woord. Witte muur is wel handig, heb ik alleen niet..........

Wooow vette shakebeker van XXL!

Van 229,- voor 60,- @ Sample Sale vandaag :engel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet wel ff haten op die shakebeker, bij B&F hebben ze die al tijden lang en dan post XXL op facebook iets in de trant van 'nieuw/origineel design shakebeker' :roflol:

Vind het evengoed onzin om dan te zeggen 'origineel nieuw design', terwijl het dat in principe niet is. Maargoed, zullen maar niet over de marketing van B&F beginnen :roflol:

Beide shops overdrijven dat ze de beste en de eerste overal mee zijn.

Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz. :D

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang

Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'

Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal... :)
PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

Ketting.jpg

Laatst bewerkt:
Inb4 groene nek

Terug
Naar boven