Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz. :D

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang

Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'

Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal... :)
PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

Ketting.jpg

leuk.........

als je op het kamp woont.

Nieuwe muis voor de laptop die hopelijk deze week binnenkomt :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst sorry zeggen :rolleyes:

Vergeet deze helemaal.
pijp.jpg

Nou kom maar op :rolleyes:

Ik ga deze kopen... voor 16 euro incl. verzendkosten. In China verkopen ze veel spullen voor onwijs goedkoop. Ringen, armbanden, kettingen enz. :D

Specificaties:
110 gram
1.3 cm breed
60 cm lang

Materiaal: Gold Filled Brass. Dit gaat lang mee : 'Gold-filled items, even with daily wear, can last five to 30 years but will eventually wear through.'

Het voordeel van nep goud, is dat het goedkoop is en mocht het gejat worden, no big deal... :)
PS ik ga er niet mee showen, draag het gewoon onder mijn shirt. Ben geen macho oid.

Ketting.jpg

Dit hoor je wel over je tshirt te dragen he, heb je ook een bijpassende woonwagen erbij besteld?

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:45 ----------

Echt he :roflol:

Vette tanktop bro, pas je nog wel in de jeans? Ziet er nogal slim fit uit, lijkt me niet dat een gemiddelde squatreet daarin past :D

Maat(je) 36 :D Had ook mijn twijfels, maar ik pas tegenwoordig gewoon alles wat ik tegenkom en mooi vind. Soms, heel soms zitten ze gewoon perfect :)

Terug
Naar boven