- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
De 170 heb ik. Wel een heel mooi geluid hebben ze
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 2 jaar lang een my99 gtt gereden, heerlijke auto zo'n impreza, enorm veel rijplezier! Eenmaal een impreza gehad en je bent verpest, zoveel mensen gezien die na dat ze impreza hebben gereden een andere merk auto kopen om vervolgens in korte tijd weer een impreza voor de deur hebben staan.
Zodra ik klaar ben me school, wil ik gaan kijken voor 2007 STI.
. Hoeveel betaal je voor een impreza maandelijks? Wel dikke 218 PK zo'n WRX en wat een geluid maakt die auto.Zo'n prachtige auto! Die jij wil zijn best wel prijzig volgensmij. Hoeveel betaal je voor een impreza maandelijks? Wel dikke 218 PK zo'n WRX en wat een geluid maakt die auto.
Ik zat ook aan een mitsubishi eclipse te denken, uit 1990 of hedendaagse.
Ik hoop dat mijn tweede auto een van die twee word, wat een prachtige exemplaren.

Whoppa, ff naar Wolfsburg op en neer, een echte R pik je daar zelf ff op
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 23:51 ----------
Ga jij ff onderdelen VW en BMW met elkaar vergelijken. BMW is zo verschrikkelijk overprijst, maar als jij je graag nog wat extra laat naaien moet je het zelf weten mijn geld is in iedergeval meer waard.
Laat ik het anders stellen, BMW is totaal niet mijn merk hoewel ik graag een moderne M3 of Z4M coupe zou rijden hoor maar daar blijft het dan ook bij.

Hahaha zo raak ik altijd mijn zakjes met drugs kwijt, op festivals...
Maar accu's?![]()

Via BVA-Auctions
Voor ome Pun: (15,- ex.)
http://www.bva-auctions.com/static/auctions/8334/lots/640x480/144.jpg
Voor Tante Pun: (15,- ex.)
http://www.bva-auctions.com/static/auctions/8334/lots/640x480/106.jpg
kan je nagaan als je een diehard F@H gebruiker bent,Het blijft me verbazen hoeveel ze voor zo'n kaartje durven vragen, maar nog meer dat mensen het ook willen betalen. Zeker als je weet dat het één van de slechtste aankopen is die je kan doen. Ik noem het opzettelijk geen investering want ze worden meestal niet gekocht om iets te produceren maar om te gamen (consumeren dus). Na 6 maanden is het spul al bijna weer achterhaald en na een jaar moet je een nieuwe kopen wil je weer het beste hebben.

.