AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Laatst pc van 1380+- gekocht, wel al 21% belasting eraf via bedrijf van m'n pa en als je een goed systeem koopt kan je zowat alle games toch wel een jaar op 2 met hoge graphics spelen. Game zelf niet meer zoveel, maar kleine upgrades steeds schiet ook niet op, daarom maar eens een fatsoenlijke gekocht.

Anderen (beter) servo voor me RC auto...
en een lipo alarm(buzzer)..

servobuzzer.jpg

Ja, gewoon ja...

Met stappen die stringers kan écht niet, met festivals ook niet.

Festival kom je de meest belachelijke shit tegen.. daar vind ik het wel kunnen.

Uitgaan zou ik het zelf niet doen.

Als je echt buff bent kan dat wel. Als je ecto bent no go

jezus dat je nog moet vragen of dat soort shit kan tijdens het uitgaan

get ****ing real

Op festival vind ik wel kunnen, dagelijks leven minder. zijn volgens mij dezelfde stringers van www.bodybuildingtanktops.nl ofniet?

edit: nm alleen die gele is hetzelfde

Ik vind hem juist wel tof, nog niet eerder gezien op singlet.
hij verkoopt trouwens die plain singlets voor 11,50 alleen maat xxl terwijl de site die jij noemt ze voor 15eu verkoopt.zijn precies dezelfde.

lol wut? internetbankieren is net zo makkelijk, en voor die 2,16 goedkoper heb ik er wel voor over, ben namelijk een krent.

• Like
Waarderingen: Obee
damn, pittig kaartje.
Game je zoveel dat je die aanschaf kan verantwoorden? :p

Ik game competetief, al diverse prijzen gewonnen in de Benelux + Duitsland op lans ;)
Verder heb ik ook een i7 3960x

Het blijft me verbazen hoeveel ze voor zo'n kaartje durven vragen, maar nog meer dat mensen het ook willen betalen. Zeker als je weet dat het één van de slechtste aankopen is die je kan doen. Ik noem het opzettelijk geen investering want ze worden meestal niet gekocht om iets te produceren maar om te gamen (consumeren dus). Na 6 maanden is het spul al bijna weer achterhaald en na een jaar moet je een nieuwe kopen wil je weer het beste hebben.

Klopt maar het moest mijn moeder werd niet echt blij met wat mijn PC uit de stopcontact trekt.
Had eerst 2x 580gtx 3gb, voor 200 euro in totaal weggedaan en een 780 aangeschaft.
Van 500 watt naar zo een 250 ruwweg geschat.

11gob9c.png

Laatst bewerkt:
Gaaf man! Welk(e) game(s) speel je dan op dat niveau?

Dat is toch weer het voordeel van een single GPU op dit moment. Voor je oude GPU krijg je altijd nog een prima bedrag, zeker als het een high end card is, dus dat maakt het investeren in een nieuwe toch wat betaalbaarder.

@ Big T: Tegenwoordig gaat het echt niet meer zo snel met GPU's dat ze binnen 6 maanden achterhaald zijn. De AMD HD 79** reeks werd december 2011 geïntroduceerd en daar kan je makkelijk nog alle hedendaagse games mee spelen, al dan niet in 1920x1080. En er zijn ook consumenten zijn die 600-900 euro voor een smartphone betalen, dat is pas zonde van je geld qua afschrijving.

Dat is toch weer het voordeel van een single GPU op dit moment. Voor je oude GPU krijg je altijd nog een prima bedrag, zeker als het een high end card is, dus dat maakt het investeren in een nieuwe toch wat betaalbaarder.

@ Big T: Tegenwoordig gaat het echt niet meer zo snel met GPU's dat ze binnen 6 maanden achterhaald zijn. De AMD HD 79** reeks werd december 2011 geïntroduceerd en daar kan je makkelijk nog alle hedendaagse games mee spelen, al dan niet in 1920x1080. En er zijn ook consumenten zijn die 600-900 euro voor een smartphone betalen, dat is pas zonde van je geld qua afschrijving.

Mwoah ook voor een eifoon kun je na 2-3 jaar nog meer dan de helft terug krijgen hoor.

Maar je moet het niet als investering zien, maar als gebruiksvoorwerp. En dan is het aan gekke henkie om er wel of niet een dik pak euro's ervoor neer te leggen. Wat je er later nog voor terug krijgt moet je gewoon zien als mooi meegenomen :)

Ik speelde voornamelijk bf3, en nu ook cs:go verder is het wachten op bf4.
Counterstrike loopt een beetje te sterfen als je het aan mij vraagt, hopelijk doen ze wat aan de game met de aankomende patches.
Klopt geen micro stuttering, alhoewel mijn minimale frames bij de 580 wel hoger lag (iets constanter).

Big T heeft wel een punt, je kan ze nog wel kwijt maar zeker niet voor de prijs dat je ze hebt ingeslagen.
Ik had voor mijn eerste 580 600 euro betaald voor de 2e hands 2e kaart 350 + waterblok van 170 euro.
250 weggedaan dus wel een aardige korting maar het ging voornamelijk voor de efficientie van de 780 dat mij heeft overgehaald om deze te kopen.
En de 580 sli draaide hedendaagse spellen nog op 1080p bijv tomb raider enz enz, behalve crysis(40fps) dus daar heb je wel degelijk gelijk in lol..
De nieuwe kaarten worden niet echt veel sneller maar wel efficienter. Behalve de 7970 dat is een uitzondering :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven