Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
incl. rechterschoen
Schijnt heel flexibel te zijn met erg dunne zool. Gewild in veel sporten, kai greene loopt er ook altijd in. Ik wacht af!wat zijn dit nu precies voor schoenen? is er iets speciaals aan ofzo

incl. rechterschoen
incl. rechterschoen
Nice, Antoine traint volgens mij ook altijd op die schoenen. Ben benieuwd hoe ze je bevallen bij squats/deadlifts etc.
Ik ga ze morgen gelijk uitproberen.Nice, Antoine traint volgens mij ook altijd op die schoenen. Ben benieuwd hoe ze je bevallen bij squats/deadlifts etc.
Ik denk dat BigT meer doelde op het feit dat er om het jaar(half jaar) wel een nieuwe GPU uit is(komt)..@ Big T: Tegenwoordig gaat het echt niet meer zo snel met GPU's dat ze binnen 6 maanden achterhaald zijn. De AMD HD 79** reeks werd december 2011 geïntroduceerd en daar kan je makkelijk nog alle hedendaagse games mee spelen, al dan niet in 1920x1080. En er zijn ook consumenten zijn die 600-900 euro voor een smartphone betalen, dat is pas zonde van je geld qua afschrijving.

Ik denk dat BigT meer doelde op het feit dat er om het jaar(half jaar) wel een nieuwe GPU uit is(komt)..
en de die hard gamer koopt dan gewoon de nieuwste GPU.....
maar dan zit je met een GPU die meteen de helft waard is
Ik vind trouwens nooit een GPU achterhaald, meestal gaat het nu ook om de power usages etc..
Als ik het mis heb, schiet me dan maar gewoon neer....

Ik moet ook maar eens kijken naar fatsoenlijke schoenen voor trainen, gebruik nu gewoon oude coq sportif dingen
Ik ga ze morgen gelijk uitproberen.
Tis alleen wel armen dag :S
keep us updated.Ik denk dat BigT meer doelde op het feit dat er om het jaar(half jaar) wel een nieuwe GPU uit is(komt)..
en de die hard gamer koopt dan gewoon de nieuwste GPU.....
maar dan zit je met een GPU die meteen de helft waard is
Ik vind trouwens nooit een GPU achterhaald, meestal gaat het nu ook om de power usages etc..
Als ik het mis heb, schiet me dan maar gewoon neer....
Brotip: bij de van Haren heb je voor €10 - €15 van die imitatie All Stars. Die ga ik binnenkort eens proberen, zie je ook veel powerlifters op trainen.
Dan even een setje squats tussendoorkeep us updated.
Dan even een setje squats tussendoorkeep us updated.
moet nu uit usa komen. update komt over 2-4wken :S[Afbeelding niet meer beschikbaar]
incl. rechterschoen

Missnuke post weer eens wat en jou kaak klappert gelijk open en 't kwijl spuit alle kanten op
Ultimate wk
vanwaar de verbazing 

Missnuke post weer eens wat en jou kaak klappert gelijk open en 't kwijl spuit alle kanten op
Ultimate wk
Wat een gezeik toch ook elke keer als er gewoon normaal wordt gereageerd.
Ik ben der alweer klaar mee.
Thanks xxltje