mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Mn oma reeds zoiets gekocht. Goeie uitvinding.Dat lijkt me idd ook wel wat, zo'n tv met ingebouwde receiver.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn oma reeds zoiets gekocht. Goeie uitvinding.Dat lijkt me idd ook wel wat, zo'n tv met ingebouwde receiver.

Ik mag weer een nieuwe tel, heb nu een s3, maar fuark, ik kan met 1 hand net niet alles doen aangezien me vingers te klein zijn. Lees ik dat de nexus 5 wss 5 inch scherm heeft, ook te groot dus. Help me.
xyxyxyx ja apple ikw eet t
Handig in worden man. Als je je pink wat anders plaatst kun je verder komen met je duim
Ik mag weer een nieuwe tel, heb nu een s3, maar fuark, ik kan met 1 hand net niet alles doen aangezien me vingers te klein zijn. Lees ik dat de nexus 5 wss 5 inch scherm heeft, ook te groot dus. Help me.
xyxyxyx ja apple ikw eet t
Binnenkort komt budget iPhone uit, althans hij wordt 10 september aangekondigd.
Zal me niet verbazen als dat een volwaardig alternatief zal zijn op de premium android toestellen.
Anders zul je toch naar goedkopere android toestellen moeten..

Ik hoef geen budget shit man, ik wil alleen een telefoon die makkelijker in de hand is. En apple heeft vroeger altijd super tof tegen mij gedaan me titunes enzo, zieke rage kreeg ik daar altijd van![]()

Ik heb al een half jaar geen laptop en iPad, iPad mini en iPhone werken allemaal nog prima
iTunes is overrated.
En als je geen budget spul wil waarom heb je dan een Samsung toestel?![]()
Ik heb al een half jaar geen laptop en iPad, iPad mini en iPhone werken allemaal nog prima
iTunes is overrated.
En als je geen budget spul wil waarom heb je dan een Samsung toestel?![]()
pure Android.Heb een S4, kan het je echt aanraden. Is sowieso beter dan alle andere telefoons
Jelly?
Ik heb de Nexus 4 al sinds maart. Kan ik je alleen maar aanraden, dat is heel wat anders dan die Samsung troeppure Android.
Maar klopt wel wat je zegt over formaat. Vind het super zo, dat grote scherm. Maar als ik aan het rondwandelen ben, toch beter in twee handjes vasthouden al sms'end.
Speciaal software ontwikkelen dat de processor overclocked wanneer bench software uitgevoerd wordt.
Samsung, nog even once.
Een glas, wat onmiddellijk breekt. Een home button die die na een jaar blijft hangen. Apple not even once.