MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mallerds, jullie zien toch ook wel dat dat de nieuwe galaxy s is?

Ik dacht eerder aan de nieuwe budget iphone :trollface:

Alsof ze daar Samsung op zetten :o

:trollface:
okayguy.jpg

Ik mag weer een nieuwe tel, heb nu een s3, maar fuark, ik kan met 1 hand net niet alles doen aangezien me vingers te klein zijn. Lees ik dat de nexus 5 wss 5 inch scherm heeft, ook te groot dus. Help me.

xyxyxyx ja apple ikw eet t

Ik mag weer een nieuwe tel, heb nu een s3, maar fuark, ik kan met 1 hand net niet alles doen aangezien me vingers te klein zijn. Lees ik dat de nexus 5 wss 5 inch scherm heeft, ook te groot dus. Help me.

Handig in worden man. Als je je pink wat anders plaatst kun je verder komen met je duim

Handig in worden man. Als je je pink wat anders plaatst kun je verder komen met je duim

Heb de s4 nu al een jaar ongeveer, en ik kan het wel, maar dan heb ik gene goede grip meer op mijn telefoon. Dus lopend of fietsend is niet te doen, aangezien je hem dan snel laat vallen. En heb ook gemerkt dat ik alleen whatsapp en een beetje facebook kijk.

Binnenkort komt budget iPhone uit, althans hij wordt 10 september aangekondigd.

Zal me niet verbazen als dat een volwaardig alternatief zal zijn op de premium android toestellen.

Anders zul je toch naar goedkopere android toestellen moeten..

Binnenkort komt budget iPhone uit, althans hij wordt 10 september aangekondigd.

Zal me niet verbazen als dat een volwaardig alternatief zal zijn op de premium android toestellen.

Anders zul je toch naar goedkopere android toestellen moeten..

Ik hoef geen budget shit man, ik wil alleen een telefoon die makkelijker in de hand is. En apple heeft vroeger altijd super tof tegen mij gedaan me titunes enzo, zieke rage kreeg ik daar altijd van :roflol:

Ik hoef geen budget shit man, ik wil alleen een telefoon die makkelijker in de hand is. En apple heeft vroeger altijd super tof tegen mij gedaan me titunes enzo, zieke rage kreeg ik daar altijd van :roflol:

Ik heb al een half jaar geen laptop en iPad, iPad mini en iPhone werken allemaal nog prima :p

iTunes is overrated.

En als je geen budget spul wil waarom heb je dan een Samsung toestel? :shrug::trollface:

android is baass, ga wel ff s4 mini checken

Ik heb de Nexus 4 al sinds maart. Kan ik je alleen maar aanraden, dat is heel wat anders dan die Samsung troep ;) pure Android.

Maar klopt wel wat je zegt over formaat. Vind het super zo, dat grote scherm. Maar als ik aan het rondwandelen ben, toch beter in twee handjes vasthouden al sms'end.

Heb een S4, kan het je echt aanraden. Is sowieso beter dan alle andere telefoons:)

Jelly???????

Heb een S4, kan het je echt aanraden. Is sowieso beter dan alle andere telefoons:)

Jelly???????

Speciaal software ontwikkelen dat de processor overclocked wanneer bench software uitgevoerd wordt.

Samsung, nog even once.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 13:19 ----------

Ik heb de Nexus 4 al sinds maart. Kan ik je alleen maar aanraden, dat is heel wat anders dan die Samsung troep ;) pure Android.

Maar klopt wel wat je zegt over formaat. Vind het super zo, dat grote scherm. Maar als ik aan het rondwandelen ben, toch beter in twee handjes vasthouden al sms'end.

Eens, nexus 4 is wel leuk ding

Een glas, wat onmiddellijk breekt. Een home button die die na een jaar blijft hangen. Apple not even once.

Apple gebruikt het zelfde glas als Samsung.

En home button ben ik nog maar 1x tegen gekomen terwijl ik tientallen mensen met iPhone's ken dus zo groot is dat probleem ook weer niet.

Home button problemen ben ik helemaal gestoord van geworden.
Itunes is gewoon k*t, log k*t programma.
Wilde laatst aankoop doen, wachtwoord alles was juist maar omdat ik andere iphone had moest ik perse beveiligingsvragen invullen. Die heb ik 3 jaar geleden ingevuld dus geen idee meer, moet ik een hele procedure doorlopen om aan die k*t antwoorden te komen via apple site.
Glas ging bij pas kapot na 4 x vallen.
Bovendien heb je veel te weinig vrijheid je Iphone te tweeken (op jailbreak na), samsung bijv heeft veel meer mogelijkheden.
En apple is overpriced as phuck...

Beter veilig dan onveilig, als dat een programma k*t maakt, tja. Tweaken is imo overrated, de meeste mensen vinden het alleen maar verwarrend als je zoveel zelf moet instellen, dat is juist het pluspunt van Apple. Hoe vaak ik kennissen al geholpen heb met hun PC of telefoon, terwijl ik weet dat ze nooit hulp nodig zouden hebben als ze Apple toestellen zouden gebruiken.

Maar goed ieder zijn voorkeur...

Terug
Naar boven