MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

wel eens een redelijk behandeld bij een telecom bedrijf? Nee dat dacht ik al :roflol: Die lachen je gewoon uit. Die hufters proberen er alles aan te doen vooral niet te betalen en het bij 1 jaar garantie te houden bij apple. Dusssss

Gewoon naar de winkel gaan, ik heb werkelijk waar nog nooit een slechte afhandeling gehad. Gewoon beetje knap lullen over juridische termen, klantenbinding etc. etc. Daarnaast helpt het natuurlijk als je een beetje buff bent en heb je helemaal geluk als er een leuke chick je van dienst is ;)

wel eens een redelijk behandeld bij een telecom bedrijf? Nee dat dacht ik al :roflol: Die lachen je gewoon uit. Die hufters proberen er alles aan te doen vooral niet te betalen en het bij 1 jaar garantie te houden bij apple. Dusssss

Ja, maar dat is geen Apple gerelateerd probleem.

Een vriend moest laatst ook 50 euro betalen voor enkel t opsturen van zijn iPhone, ik kon t nog net uit zijn hand graaien voordat hij t aan die kerel gaf. :roflol:

Binnen 2 jaar moet dat gewoon kosteloos gebeuren, daarnaast 50 euro om iets op te sturen? You wot mate

Mijn zusje kreeg m na 4 weken ook terug met briefje 'waterschade'

Gingen we naar Apple winkel maar was ze bonnetje vergeten. Hebben ze voor 140 nieuwe gegeven inclusief rapport dat er geen waterschade was en dat het gewoon binnen de garantie viel. Die opgestuurd naar t-mobile met officiële brief er bij en paar weken later brief met excuses en t zou verrekend worden met de abonnement kosten.

Ja, maar dat is geen Apple gerelateerd probleem.

Een vriend moest laatst ook 50 euro betalen voor enkel t opsturen van zijn iPhone, ik kon t nog net uit zijn hand graaien voordat hij t aan die kerel gaf. :roflol:

Binnen 2 jaar moet dat gewoon kosteloos gebeuren, daarnaast 50 euro om iets op te sturen? You wot mate

Mijn zusje kreeg m na 4 weken ook terug met briefje 'waterschade'

Gingen we naar Apple winkel maar was ze bonnetje vergeten. Hebben ze voor 140 nieuwe gegeven inclusief rapport dat er geen waterschade was en dat het gewoon binnen de garantie viel. Die opgestuurd naar t-mobile met officiële brief er bij en paar weken later brief met excuses en t zou verrekend worden met de abonnement kosten.

ben gelukkig al 8 jaar niet meer in zo'n pauper zaak geweest, maar hoor regelmatig idd zelfde soort verhalen :D
Kom eigenlijk uberhaupt niet meer in winkels.....zo vorige eeuw om naar een winkel te gaan.

Meeste mensen die afgescheept worden in een winkel voor garantie ed kennen hun recht niet :)

Jij wel ?
aangezien je ook denkt dat downloaden legaal is :p

Downloaden is legaal..je had de rest van de posts ook maar moeten lezen.
Verspreiden is illegaal. Downloaden niet.
Ik ken veel van mijn recht wel. Als ik iets nieuws koop wat betreft elektronica en ze zeggen: er zit 1 maand garantie op maar voor 20 euro kan je 1 jaar garantie krijgen..lach ik ze keihard uit. Want dan ga je betalen voor garantie die je sowieso al hebt (lees posts hiervoor).

Altijd handig, juridische opleiding :D

Ook heeft dus geen zin om jou te overtuigen...

"Het downloaden van muziek en films voor eigen gebruik is legaal, ook als de bron illegaal is. Het maakt daarbij niet uit of je het origineel in de kast hebt liggen. Je mag alleen niet uploaden - en dat is het probleem bij Bittorrent want vrijwel iedereen die via Bittorrent downloadt, uploadt ook meteen weer wat hij net gedownload heeft. Dat gaat automatisch, maar dat is juridisch niet relevant. Je neemt dus een risico als je illegaal aanbod via Bittorrent opvraagt.
"

https://www.security.nl/posting/34942/Juridische+vraag:+is+downloaden+van+de+Pirate+Bay+illegaal?

Niet nodig..

Jij wel ?
aangezien je ook denkt dat downloaden legaal is :p

We betalen thuiskopieheffing op cd's en straks ook op mp3 spelers, telefoons enz.

De ironie is dat al dat geld naar de Audi a8 en t salaris van de directeur van brein gaat en een klein deel naar een paar non-artiesten die niemand kent laat staan dat hun muziek illegaal te downloaden is :roflol:

Nieuwe wandelschoenen, trainen met bepakking en door onverhard terrein, en in de zomer nijmeegse lopen. Rib uit mijn lijf maar is het waard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15f41fa.jpg

Stringer voor Bob k, Arnodsi en 2 voor mij. Ook straps van Animal.

Besteld via BB.com, snelle makkelijke verzending (7 dollar voor 8-20 dagen).

2co6amw.jpg

Inb4 dunne polsen. Mijn broer had er ooit zo 1 in de mid 90's. Vind deze wel leuk om te dragen naast mijn iets prijzigere exemplaren.

Laatst bewerkt:
Kan me herinneren dat ik er vroeger op school 1 had, denk dat dat 1997 was, van Sinterklaas gekregen :roflol:

Hoop stiekem dat ik m nooit meer vind...

15f41fa.jpg

Stringer voor Bob k, Arnodsi en 2 voor mij. Ook straps van Animal.

Besteld via BB.com, snelle makkelijke verzending (7 dollar voor 8-20 dagen).

Hoeveel had je betaald per stringer? Je kunt ze ook gewoon in nl halen hè

Terug
Naar boven