AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Beter veilig dan onveilig, als dat een programma k*t maakt, tja. Tweaken is imo overrated, de meeste mensen vinden het alleen maar verwarrend als je zoveel zelf moet instellen, dat is juist het pluspunt van Apple. Hoe vaak ik kennissen al geholpen heb met hun PC of telefoon, terwijl ik weet dat ze nooit hulp nodig zouden hebben als ze Apple toestellen zouden gebruiken.

Maar goed ieder zijn voorkeur...

Gast als ik me wachtwoord en gebruikersnaam correct invoer, een niet betaalde app wil downloaden gaan zij lopen b**chen over beveiligingsvragen. Wat een onzin.

En dat laatste slaat nergens op, je moet niks perse in stellen. Je kan er altijd voor kiezen bepaalde dingen niet aan te passen en bij fabrieksinstellingen te laten. Niemand verplicht je je bijvoorbeeld je menu anders in te delen. Bij apple is de mogelijkheid er helemaal niet.

Gast als ik me wachtwoord en gebruikersnaam correct invoer, een niet betaalde app wil downloaden gaan zij lopen b**chen over beveiligingsvragen. Wat een onzin.
Apart, ik heb die vragen nog nooit gekregen. Dus er zal wel een goede reden voor zijn als jij ze krijgt.

En dat laatste slaat nergens op, je moet niks perse in stellen. Je kan er altijd voor kiezen bepaalde dingen niet aan te passen en bij fabrieksinstellingen te laten. Niemand verplicht je je bijvoorbeeld je menu anders in te delen. Bij apple is de mogelijkheid er helemaal niet.
Vandaar dat zoveel mensen hulp nodig hebben, in de war raken, zich irriteren aan al die instellingen als ze iets moeten veranderen zeker. Hoe meer je kan veranderen, hoe minder overzichtelijk een user interface wordt. Dat is gewoon basic knowledge bij user interface designers.

Apple begrijpt dat veel opties gewoon een standaard instelling kunnen hebben omdat de meeste mensen ze niet hoeven te veranderen. Die paar die dat wel willen doen dan maar een jailbreak, niet zeuren over geen mogelijkheid dus.

Maar haat vooral verder op Apple, als jij liever Samsung hebt, wie ben ik om dit te ontkennen. Zoals ik zei, ieder zijn voorkeur.

Zet maar eens 30 gig muziek uit mappen op een Iphone. Dan gaat Itunes per bestand kijken naar de metadata en wanneer die er niet compleet is (wat eigenlijk altijd is bij muziekdownloads) kan je alles handmatig in albums gaan zetten. Dit was voor mij toch wel echt een belangrijke reden om geen Iphone meer te nemen + bij mn SGS2 kan ik even 32 gb mini SD erbij knallen.

Geen idee of muziek verwerken in Itunes ondertussen beter gaat?

Home button problemen ben ik helemaal gestoord van geworden.
Itunes is gewoon k*t, log k*t programma.
Wilde laatst aankoop doen, wachtwoord alles was juist maar omdat ik andere iphone had moest ik perse beveiligingsvragen invullen. Die heb ik 3 jaar geleden ingevuld dus geen idee meer, moet ik een hele procedure doorlopen om aan die k*t antwoorden te komen via apple site.
Glas ging bij pas kapot na 4 x vallen.
Bovendien heb je veel te weinig vrijheid je Iphone te tweeken (op jailbreak na), samsung bijv heeft veel meer mogelijkheden.
En apple is overpriced as phuck...

Waarom zou je een iPhone willen tweaken?

Ik kan nou niet echt dingen opnoemen die ik mis ofzo, heb mijn iPhone 5 nooit jailbroken.

Maar goed, iedereen zijn ding.

Een telefoon is om mee te bellen toch???

Zet maar eens 30 gig muziek uit mappen op een Iphone. Dan gaat Itunes per bestand kijken naar de metadata en wanneer die er niet compleet is (wat eigenlijk altijd is bij muziekdownloads) kan je alles handmatig in albums gaan zetten. Dit was voor mij toch wel echt een belangrijke reden om geen Iphone meer te nemen + bij mn SGS2 kan ik even 32 gb mini SD erbij knallen.

Geen idee of muziek verwerken in Itunes ondertussen beter gaat?

Ik heb een programma dat alle liedjes identificeert en vervolgens alle metadata er bij zet.

Gebruik laatste tijd foxtube, leuke muziek er op en als t verveelt gewoon weer er af. Meer dan 100 liedjes heb ik toch niet nodig en als ik wat wil luisteren kan ik t gewoon ter plekke downloaden.

Een telefoon is om mee te bellen toch???

niet diegene die ik net op marktplaats gekocht heb...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bellen is het laatste wat ik er mee zal doen. (al heet de OS release wel Belle... dat dan weer wel)

Wat een rare snuiters zijn jullie :o

Apple gebruikt het zelfde glas als Samsung.

En home button ben ik nog maar 1x tegen gekomen terwijl ik tientallen mensen met iPhone's ken dus zo groot is dat probleem ook weer niet.

Zitten 3 mensen hier op mijn werk met een iphone 4 en allemaal na ruim een jaar gezeik met die knop.......en daarna natuurlijk gezeik met de garantie van 1 jaar bij apple :eek:

En home button ben ik nog maar 1x tegen gekomen terwijl ik tientallen mensen met iPhone's ken dus zo groot is dat probleem ook weer niet.

Ik kan srs alleen maar mensen met kapot glas bij een iphone. Niet 1 met een samsung.

Ik heb nu 2 iphones gehad en nog nooit dat probleem gehad.
Verder hoef ik ook niks anders dan iPhone.
Eenvoudig en ik kan er mee bellen.

Zitten 3 mensen hier op mijn werk met een iphone 4 en allemaal na ruim een jaar gezeik met die knop.......en daarna natuurlijk gezeik met de garantie van 1 jaar bij apple :eek:

Apple geeft 2 jaar garantie, als je naar de Apple store terug gaat met bon krijg je gelijk een nieuwe mee.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 14:20 ----------

Ik kan srs alleen maar mensen met kapot glas bij een iphone. Niet 1 met een samsung.

Ik ken er 1 die hem tijdens het uitgaan zelf op de grond heeft gesmeten.

Heb zelf 5 jaar lang een iPhone en nog nooit een kapot glas gezien. Samsung met kapot scherm heb ik eigenlijk ook nooit gezien, maar goed, mijn vrienden kopen dan ook geen Samsung telefoons.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 14:21 ----------

Ik heb nu 2 iphones gehad en nog nooit dat probleem gehad.
Verder hoef ik ook niks anders dan iPhone.
Eenvoudig en ik kan er mee bellen.

Ik heb al 5 jaar iPhone, toen kon ik kiezen tussen Nokia, tmobile g1 en iPhone.

Keuze was snel gemaakt.

Via Apple heb je 1 jaar garantie. Via een retailer/reseller kan je altijd nog aanspraak maken op garantie buiten dat jaar op basis van het Nederlands consumentenrecht.

http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Langer zelfs, bij een gebruiksvoorwerp als een Smartphone van € 600,- mag je er vanuit gaan dat deze toch wel langer dan 2 jaar meegaat ;)

http://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa

True, maar 2 jaar is het volledige garantie.

Daarna moet het redelijkerwijs opgelost worden.

wel eens een redelijk behandeld bij een telecom bedrijf? Nee dat dacht ik al :roflol: Die lachen je gewoon uit. Die hufters proberen er alles aan te doen vooral niet te betalen en het bij 1 jaar garantie te houden bij apple. Dusssss

Gaat trouwens eindelijk de goede kant op met apple

http://www.nu.nl/gadgets/3546319/bestuur-apple-bezorgd-uitblijven-innovatie.html
http://www.nu.nl/tech/3543412/apple-ziet-aandeel-tabletmarkt-halveren.html

Laat maar kelderen die aandelen aankomende tijd :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven