- Waardering
- 2.744
Nee ik gebruikt het echt alleen om de auto in te stellen. (plus warmte motor)..lijkt me niet ideaal als je met 70 over een baan stuift
zou inderdaad wat worden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik gebruikt het echt alleen om de auto in te stellen. (plus warmte motor)..lijkt me niet ideaal als je met 70 over een baan stuift

Nee ik gebruikt het echt alleen om de auto in te stellen.
zou inderdaad wat worden![]()

Waarom zou ik meer liften door nieuwe schoenen?
Schoenen met een gelzool zijn (naar 't schijnt) slecht om te liften wegens instabiliteit.
Ik train al een hele tijd met all stars, maar die zijn versleten en ik het is altijd een heel gedoe om die aan/uit te doen. En arnodsi is lazy
Echt Pl schoenen, met een hak, kunnen naar 't schijnt wel helpen om bv diepte te halen
En deze waren maar 50€ fzo

Waar ga je die voor gebruiken en voor wie? Voor de mods.![]()

We hebben laatst net uitgenodigde bezoekers over de vloer gekregen aka inbrekers..
Ik was thuis en heb ze kunnen verjagen maar kwam al snel tot de conclusie dat ik niets had om me mee te verdedigen.. Dus heb ik maar bovenstaande gekocht![]()
We hebben laatst net uitgenodigde bezoekers over de vloer gekregen aka inbrekers..
Ik was thuis en heb ze kunnen verjagen maar kwam al snel tot de conclusie dat ik niets had om me mee te verdedigen.. Dus heb ik maar bovenstaande gekocht![]()

Mooi k*t, kun je beter taser kopen.. Werkt beter.
Ja ik weet dat het illegaal is.. maar aangezien we ook als kind als terrorist mogen verkleden en daar naar gedragen, lijkt me dit ook geen punt.

Probleem van deze is al je ze gebruikt dat je zelf ook onmiddellijk strafbaar bent. Met een bat ben je enkel strafbaar als je het vervoerd. In je huis hebben is dus geen probleem.
Taser is daarbij voor korte afstanden bedoeld, wat bij een conflict niet handig is.. De bedoeling is terwijl je een aanval doet je zelf op een veilige afstand kan blijven. Je kan dan wel z'n schiet taser gebruiken maar dat moet je herladen na een schot, en stel als ze met 2 zijn??
Beste keuze lijkt me nog altijd een bat![]()