AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ja dat is waar..

Met een bat trouwens ook als je ze er mee slaat, dat is dan weer geweldpleging terwijl zij bij jou inbreken..
Nog zo krom iets..

Ja klopt maar word zowiezo geseponeerd. Echt niet één rechter die je gaat veroordelen omdat je inbreker in elkaar mept. Niet doodslaan ofcc!!
Daarbij moet je het gewoon goed achteraf kunnen uitleggen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor op de tablet.
Sterke interesse voor geschiedenis, en de komende weken wel wat tijd.

Een stuk haar van prinses Diana:)

nnnn.jpg

Mag ik voor jou komen werken als incassoboy, Ray?:) Hihihi

2 toetsenborden? why?

Heb deze zojuist binnen.

10622825-1368172983-291573.jpg

Goed begin van het nieuwe studiejaar...

We hebben laatst net uitgenodigde bezoekers over de vloer gekregen aka inbrekers..
Ik was thuis en heb ze kunnen verjagen maar kwam al snel tot de conclusie dat ik niets had om me mee te verdedigen.. Dus heb ik maar bovenstaande gekocht :)
In de keukenla niets liggen?

Als je het maar allemaal binnenshuis houdt. Voel me nu niet echt veiliger als elke idioot met een kort lontje bewapend over straat loopt...

Als je het maar allemaal binnenshuis houdt. Voel me nu niet echt veiliger als elke idioot met een kort lontje bewapend over straat loopt...

Het zal je denk ik verbazen hoe veel mensen er met wapens op straat lopen helaas..

Ik denk dat in iedere keukenla allerlei korte voorwerpen liggen (zoals bij mij), ook al is het een mes heb ik véééél liever een voorwerp waarmee ik een afstand kan bewaren met die persoon.

Het is strafbaar als je het vervoert laat staan als je er mee op de openbare weg loopt mag je vast en zeker een pv verwachten.

Een dikke vlees mes helpt niet, want iemand neersteken is strafbaar. Je moet doen wat de inbrekers willen, en je aan ze overgeven......

..Je hebt geen camera's binnen hangen, dus kom je met een lullige beschrijving van de daders op het politiebureau. Kans is groot dat ze nooit worden gepakt. En daar zit je dan:)

Terug
Naar boven