Ruig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oortjes van 200+ Geld teveel?
Zijn laatste tijd best wat aanbiedingen waar ze ipv 200+ rond de 50-60 waren, denk dat hij ze daar vandaag heeft. Zo niet jammer van die 150 euro die je extra betaald heb.
Hoeft verder ook geen geldverspilling te zijn, op me 16de goede oordoppen gekocht voor 150 euro ofzo. Misschien wel een van de beste aankopen van me leven.
Zijn laatste tijd best wat aanbiedingen waar ze ipv 200+ rond de 50-60 waren, denk dat hij ze daar vandaag heeft. Zo niet jammer van die 150 euro die je extra betaald heb.
Hoeft verder ook geen geldverspilling te zijn, op me 16de goede oordoppen gekocht voor 150 euro ofzo. Misschien wel een van de beste aankopen van me leven.
Voor 56 euro bij Ibood. Zijn zeker geen 50 euro oordopjes, Heel degelijk gebouwd en kwaliteit is super. Vind ik ze 200 euro waard? Nee, want de verbetering hierop vergeleken met goede 60-80 euro oordopjes is niet gigantisch. Geluid is heel zuiver, vooral de stemmen. Merk wel dat de afsluiting gigantisch verschil maakt, met de aflsuiting die perfect zit (en pijn aan me oren doet) klinkt hij wel echt geweldig. Met die daarna is die nog steeds goed.. maar toch een heel stuk minder.Sinds ik beats by dr dre heb neuk ik alle biches, beste aankoop van mijn leven
Sinds ik beats by dr dre heb neuk ik alle meisjes, beste aankoop van mijn leven
Zou ieder moment aan moeten komen, ook maar eens proberen vanavondHaha nice. De mijne is ook onderweg als het goed isZou ieder moment aan moeten komen, ook maar eens proberen vanavond
nice!

: http://www.dumpert.nl/mediabase/6560804/d0d23f7a/442_kilo_deadlift.html