MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En de eerste poepluier al kunnen gaan verschonen? Altijd een leuk moment wanneer je net voor het eerst vader bent geworden en het kleine hummeltje kijkt je aan van: got'cha 😂!

Hee kapatid :)

Hoe gaat het ondertussen met jullie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
Hee kapatid :)

Hoe gaat het ondertussen met jullie?

We zijn weer thuis, ze maken het goed.

Dit is mijn hulkje
IMG-20200527-WA0009.jpg
IMG-20200527-WA0008.jpg

Verdomme, wat lief. :heart:
Word hier bijna emotioneel van die foto's, zal de aromatisering wel zijn. :janken:

• #1.988
Verdomme, wat lief. :heart:
Word hier bijna emotioneel van die foto's, zal de aromatisering wel zijn. :janken:

Ja prachtig hè zo'n onbeschreven blad :)
Kan gewoon met hem in een stoel gaan zitten en zonder moeite een uur naar hem kijken, vaak verstoord hij dat momentje door in zijn luier te kakken.

vd zomer er lekker op uit trekken, maxicosi mee, overal mee naar toe nemen, die kleintjes slapen nog veel
je krijgt veel kortingsbonnen overal :heart: :zuip: :zuip: :zuip: :zuip: :zuip: :D

Lekker hoor dadbod

• #1.993
Iemand hier die aan touwtje springen doet/deed?

Heb het wel vaker gedaan voor kickboks trainingen. Sloeg altijd dat kut touw tegen mijn benen aan, dat is geen pretje. Je wordt er wel goed moe van en je voelt het aardig in de kuiten.

Ik heb laatst een speedrope aangeschaf. Twee keer gedaan.

Na een x aantal keer springen slaat het touw tegen m’n been. Meer oefenen dus, maar daar heb ik het geduld niet voor...

Yes, maar niet genoeg. Je gaat er beter van hardlopen, wordt explosiever met springen en het is sowieso goede cardio.

Je kuiten gaan er aardig zeer van doen. Heb laatst naar zo’n verzwaard touw zitten kijken, maar toch maar niet gedaan.

Wel een beetje whey en tren door de fles mag ik hopen!?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven