Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Ja dat kan ik zeker begrijpen. Maar wat voor rows zijn dit? Bent over row?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat kan ik zeker begrijpen. Maar wat voor rows zijn dit? Bent over row?
ja die worden behoorlijk dik

Geen beoordeling, rows zorgen voor een dikke rug thats allhoe kun jij op een donkere foto zijn latissimus dorsi beoordelen? Of bedoelde je iets anders?

Ligt ook wel aan de manier waarop en de breedte van de greep of je meer op dikte of wijdte traint toch?
ja dat klopt zeker BB,Ligt ook wel aan de manier waarop en de breedte van de greep of je meer op dikte of wijdte traint toch?
M'n dikte zit wel redelijk goed, moet echt aan de wijdte/breedte werken. (Pak veel wide-grip pulldowns) doordat ik hoge lat inserts en een grote taille heb, lijkt breedte ook al gauw tekort te schieten (geen V-taper). Genen....ja dat klopt zeker BB,
overhands is accent op de bovenrug
onderhands is dus de dikte v d lats, mbv de bicaps
doe dan (en varieer in grip) alleen maar Pull downs 5x10 en zo breed mogelijk idd, minstens 2-3x/wk. je kan nooit te breed zijn, vooral als je zo groot bentM'n dikte zit wel redelijk goed, moet echt aan de wijdte/breedte werken. (Pak veel wide-grip pulldowns) doordat ik hoge lat inserts en een grote taille heb, lijkt breedte ook al gauw tekort te schieten (geen V-taper). Genen....
Ik ben nog niet zo groot, maar je kunt inderdaad nooit te breed/groot/sterk/buff zijn.doe dan (en varieer in grip) alleen maar Pull downs 5x10 en zo breed mogelijk idd, minstens 2-3x/wk. je kan nooit te breed zijn, vooral als je zo groot bent

maar wel in lengte vergeleken bij mijIk ben nog niet zo groot, maar je kunt inderdaad nooit te breed/groot/sterk/buff zijn.![]()

Wie niet?

ja dat klopt zeker BB,
overhands is accent op de bovenrug
onderhands is dus de dikte v d lats, mbv de bicaps