XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben ff de draad kwijt :coffeepc:

Wiens log is dit eigenlijk?

Laatst bewerkt:
JA JE BENT GEWOON EEN PESTKOP KLEINE!!!11!1!1!!!1!!!!1!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.570
De deal was dat jij niet meer in mijn topic zou komen en dat kun je nu ook niet meer daar je gebanned bent.
Ik ben helemaal geen AAS guru man dat hebben jij en je (hol)maatjes ervan gemaakt lol. Ik vind AAS gewoon interessant om over te discussiëren. Ook ik heb niet altijd gelijk Cam, en daardoor kan ik ervan leren. Ik heb slechts 2 foto's van mij laten zien, toen jij me vroeg er eentje te plaatsen en mijn profielfoto. Mijn profielfoto is zoals ik nu ben, zonder roids. En ik ben happy met mijn fysiek op dit moment, maar nog niet tevreden. Dat kan ook niet, dan kun je net zo goed gaan dammen, tenslotte de sport die wij beoefenen is om ons fysiek te verfraaien. Maar het gaat goed, ik vind dat ik goed bezig ben voor een ouwe lul van 52.
Interessant is een groot woord, je kunt best wel grappig zijn en dat mag ik wel. En natuurlijk heb je een zeer goed fysiek, ongetwijfeld.
Maar wat ik weer wat minder van jou vind is het konstante kleineren van anderen, hier in Engeland noemen ze jou een bully, en van bullies houden ze hier helemaal niet, maar goed wie houd daar wel van.
En ik heb mijn vermoedens, wat jij waarschijnlijk wel zal ontkennen, dat jij dat maar al te goed weet.
Ik zal er niet raar van op staan te kijken dat jij vroeger heel vaak getreiterd bent vanwege je lengte, dat jij het altijd maar moest ontgelden.
Tot je er genoeg van had en besloot naar een sportschool te stappen om groot te worden.
Ja groeien deed je wel, je zette flink wat spiermassa aan.
Echter kun je maar tot een bepaalde hoeveelheid gaan anders gaat het proportioneel niet goed meer lijken.
En dat weet je nu, je weet dat je nooit echt een monster zal worden en dat frustreert je zodanig dat je het nodig vind om op een forum zoals dit voortdurend leden te moeten gaan lopen aanvallen. Soms probeer je je best maar toch altijd moeten anderen lijden door jou opmerkingen, je kunt het gewoon niet laten. Daarom ook het krijgen van strafpunten.
Ik werk in de beveiliging en ben enige jaren geleden voor 6,5 jaar uitsmijter geweest. Ik kan er een boek over schrijven, heb in die tijd heel veel meegemaakt. En ja vechtpartijen waren ook aan de orde, daar ontkom je niet aan. Dus mijn gezicht heeft zeker wel geleden.

Te lang om te lezen.

Laatst bewerkt:
  • #2.573
Voeding weer uppen, vanmorgen weer lichter. Kcals naar 3500.

• #2.575
Halverwege begon ik mijn aandacht te verliezen, tot dat hij iets begon te zeggen over zijn lengte en het compenseren daarvan op dit forum. 😲

Oke toch maar gelezen. Wel typisch.
Ik spreek de man aan op zijn bodybuild resultaten en op zijn waardeloze AAS gerelateerde adviezen op een bodybuildforum en dan begint hij over mijn lengte :roflol: Meent daarbij ook nog mij volledig te kunnen ontleden want meneer is naast AAS deskundige ook online psycholoog. Anyway, mijn jeugd was 'prima'. Ik ben nooit gepest, ik was eigenlijk altijd de leider van de groep en beukte erop los indien ik dat nodig vond :o.
Waar dat vandaag komt? Mogen jullie gerust weten, ik ben opgegroeid met geweld..ik wist niet beter. Dus oude man, iemand zoals jij had ik toen niet tegen moeten komen. Dan had je tweede neus nog een derde neus gehad :D
Nee, over mijn lengte ben ik nooit gefrustreerd geweest, wél over mijn shape....hier ben ik altijd al obsessief mee bezig geweest. Ik heb nog foto's van vroeger toen ik een jaar of 5/6 was waarop ik mijn abs sta aan te spannen en in een mm pose sta. Dat zal denk ik ook nooit veranderen. Waar jij noemt dat spieren kweken aardig gelukt is zie ik alleen maar tekortkomingen. Wanneer ik in de spiegel kijk zie ik iemand die pas net komt kijken. Vandaar ook mijn reacties naar sommige leden die menen dat ze heel wat weten en hebben bereikt in de sport maar na genoeg AAS er nog steeds uitzien als een pannekoek. Over en uit.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Oke toch maar gelezen. Wel typisch.
Ik spreek de man op zijn bodybuild resultaten en op zijn waardeloze AAS gerelateerde adviezen op een bodybuildforum en dan begint hij over mijn lengte :roflol: Meent daarbij ook nog mij volledig te kunnen ontleden want meneer is naast AAS deskundige ook online psycholoog. Anyway, mijn jeugd was 'prima'. Ik ben nooit gepest, ik was eigenlijk altijd de leider van de groep en beukte erop los indien ik dat nodig vond :o.
Waar dat vandaag komt? Mogen jullie gerust weten, ik ben opgegroeid met geweld..ik wist niet beter. Dus oude man, iemand zoals jij had ik toen niet tegen moeten komen. Dan had je tweede neus nog een derde neus gehad :D
Nee, over mijn lengte ben ik nooit gefrustreerd geweest, wél over mijn shape....hier ben ik altijd al obsessief mee bezig geweest. Ik heb nog foto's van vroeger toen ik een jaar of 5/6 was waarop ik mijn abs sta aan te spannen en in een mm pose sta. Dat zal denk ik ook nooit veranderen. Waar jij noemt dat spieren kweken aardig gelukt is zie ik alleen maar tekortkomingen. Wanneer ik in de spiegel kijk zie ik iemand die pas net komt kijken. Vandaar ook mijn reacties naar sommige leden die menen dat ze heel wat weten en hebben bereikt in de sport maar na genoeg AAS er nog steeds uitzien als een pannekoek. Over en uit.
Deze man vindt dat hij net komt kijken qua fysiek :p dan ga ik me maar inschrijven bij de balletclub

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven