XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goor is dat hé, alles zeik en zeiknat.

kan de vorige trencycle nog wel herinneren, 's nachts ziek wakker worden, zweten, maagzuur, steekjes in mijn nieren....en toch gaan we er weer voor :o

Volgende blast ga ik denk ik voor bold of dhb, beien geen ervaring mee.
Om dan naar de andere kant van me bed te rollen en een uurtje later weer wakker te worden omdat die kant nu ook drijfnat is, stinken naar een paardenstal. Het leven is mooi.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
Maar waarom in godsnaam, je kunt al geen broek meer vinden in jouw maat!

Ow jewel hoor, keuze is alleen beperkt. Maatje 38 lukt wel alleen icm een lengte van 30/32 maakt het lastig. Momenteel draag ik vooral shorts en die zijn er in overvloed.
Ja waarom willen we groeien? Dat snap je zelf toch ook wel :)

Mijn volgende blast wordt test/bold. Tren is wel king in de gains maar ik voel me super op test/bold.

• #2.644
Om dan naar de andere kant van me bed te rollen en een uurtje later weer wakker te worden omdat die kant nu ook drijfnat is, stinken naar een paardenstal. Het leven is mooi.

Kwam er laatst één tegen in de supermarkt, helemaal nat die kerel, je kon de vloer achter hem dweilen.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.647
nooit zo'n last op tren, maar ook nog nooit hoog gezet....wellicht dat het op tren-e anders is en vooral in de zomer..
Bij mij waren het voornamelijk de ratio's die het verschil maakte.

Tren laag/test hoog = heftig zweten, kut slaap, hypo's die je het gevoel geven alsof je elk moment dood neer kan vallen.
Tren hoog/test laag= niet heftig zweten, prima slaap, geen hypo's etc

Test is vaak de boosdoener imo.

Volgende blast ga ik denk ik voor bold of dhb, beien geen ervaring mee.
DHB is zeker een aanrader imo. Veel beter dan bold, alleen moet je wel he HB/HT in de gaten houden als je het voor langere tijd gebruikt.

DHB/TEST/MAST 💗

Bij mij waren het voornamelijk de ratio's die het verschil maakte.

Tren laag/test hoog = heftig zweten, kut slaap, hypo's die je het gevoel geven alsof je elk moment dood neer kan vallen.
Tren hoog/test laag= niet heftig zweten, prima slaap, geen hypo's etc

Test is vaak de boosdoener imo.

DHB is zeker een aanrader imo. Veel beter dan bold, alleen moet je wel he HB/HT in de gaten houden als je het voor langere tijd gebruikt.

DHB/TEST/MAST 💗
Ik ben het voor het eerst met je eens wat betreft ratio's.

Wat een dag.

Ow jewel hoor, keuze is alleen beperkt. Maatje 38 lukt wel alleen icm een lengte van 30/32 maakt het lastig. Momenteel draag ik vooral shorts en die zijn er in overvloed.
Ja waarom willen we groeien? Dat snap je zelf toch ook wel :)
Oh, dat valt me echt nog mee. Ik draag 36. Ben wel 1,94.

Wil ook wel groeien, maar nog wel normaal kleding kunnen kopen! En ik vraag het me toch ook wel af, je had toch geen ambities meer om wedstrijden te doen?

Nu sowieso wel lekker, shorts. Kan mijn kuiten best showen vind ik zelf. (Niet naast die van jou, maar wel de gemiddeld Nederlandse man)

Laatst bewerkt:
  • #2.652
Oh, dat valt me echt nog mee. Ik draag 36. Ben wel 1,94.

Wil ook wel groeien, maar nog wel normaal kleding kunnen kopen! En ik vraag het me toch ook wel af, je had toch geen ambities meer om wedstrijden te doen?

Nee heb ik niet, mag je alleen maar groeien als je wedstrijden wilt doen dan?

• #2.656
Vandaag 2x2x150 gebankt voor de rest een slechte training. Afgelopen nacht maar 4,5 uur slaap en de rest vd week was het ook te weinig. Last van mijn onderarmen ook... dit weekend complete rust. Aankomende week een aantal bezichtigingen dus kan zijn dat ik een training ga missen.

Rust is ook af en toe goed.

Vandaag 2x2x150 gebankt voor de rest een slechte training. Afgelopen nacht maar 4,5 uur slaap en de rest vd week was het ook te weinig. Last van mijn onderarmen ook... dit weekend complete rust. Aankomende week een aantal bezichtigingen dus kan zijn dat ik een training ga missen.

jij ging toch een weekend cardio’en :hornyna:

Je vrouw weet ook wat het doel is?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven