XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deze week vroege dienst (6u beginnen) slaap meestal niet voor elf/twaalf en de wekker gaat dan weer om 5. Altijd al zo geweest, alleen de donderdag en vrijdag voel ik dat wel ja.
Dat is wel heel vroeg ja, mijn wekker gaat morgen om 5:30 maar mijn laatste goede nachtrust is van voor het weekend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.628
Dat is wel heel vroeg ja, mijn wekker gaat morgen om 5:30 maar mijn laatste goede nachtrust is van voor het weekend.

Ja ik ben echt een avondmens, alhoewel ik tegenwoordig al een ander ritme heb gekregen door de kleine. Maar 5u blijft voor mij te vroeg. Ook al slaap ik 8 uur, ik merk het dan ook

elke 4 dagen 200 deca en 250 test

Als dit is wat je momenteel pakt dan zou ik 500 test + 300 tren doen.

De volgende blast 750 test en 300 tren.
Lekker opbouwen zou mijn voorkeur zijn maar zoals je weet ben ik een natty f**k dus ik kan niks vanuit ‘ervaring’ zeggen.

• #2.632

Lief. Kusje voor jou.
Snapchat-1586105840.jpg

• #2.635
Gaat helemaal goed komen met die tren dan.

Abi waar ben je mee bezig. Scheer die goatee van je gezicht af. Het is geen 1990 meer.

nooit zo'n last op tren, maar ook nog nooit hoog gezet....wellicht dat het op tren-e anders is en vooral in de zomer..

• #2.636
squats
5x105
4x125
2x3x145
Planning was 6x3x170 maar het werd
10x170
8x180
8x190

Mijn benen kunnen door maar mijn conditie is echt waardeloos. Kom adem tekort na een setje. Mijn 1rm mag wel omhoog, cycle is nu gebaseerd op 210 maar die ligt hoger.

Donkey Calf
10 sets

Leg curls
4sets

Leg extensions
4 sets

• #2.638
Tren-e heb ik persoonlijk meer sides op, vooral zwemmen in bed.

goor is dat hé, alles zeik en zeiknat.

kan de vorige trencycle nog wel herinneren, 's nachts ziek wakker worden, zweten, maagzuur, steekjes in mijn nieren....en toch gaan we er weer voor :o

Volgende blast ga ik denk ik voor bold of dhb, beien geen ervaring mee.

goor is dat hé, alles zeik en zeiknat.

kan de vorige trencycle nog wel herinneren, 's nachts ziek wakker worden, zweten, maagzuur, steekjes in mijn nieren....en toch gaan we er weer voor :o

Volgende blast ga ik denk ik voor bold of dhb, beien geen ervaring mee.
Maar waarom in godsnaam, je kunt al geen broek meer vinden in jouw maat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven