- Waardering
- 34.342
Mooi fysiek. Ik ben benieuwd wat trenbolone met je gaat doen.
Succes in ieder geval!
Thanks. 500 test en 300 tren...eerste keer tren-e. Of 750 test met 300 tren....hmmmmmm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi fysiek. Ik ben benieuwd wat trenbolone met je gaat doen.
Succes in ieder geval!
Dat is wel heel vroeg ja, mijn wekker gaat morgen om 5:30 maar mijn laatste goede nachtrust is van voor het weekend.Deze week vroege dienst (6u beginnen) slaap meestal niet voor elf/twaalf en de wekker gaat dan weer om 5. Altijd al zo geweest, alleen de donderdag en vrijdag voel ik dat wel ja.
Waar zat je op kwa dosis test deca?Thanks. 500 test en 300 tren...eerste keer tren-e. Of 750 test met 300 tren....hmmmmmm
Of 1500 test en 1000 trenThanks. 500 test en 300 tren...eerste keer tren-e. Of 750 test met 300 tren....hmmmmmm
Thanks. 500 test en 300 tren...eerste keer tren-e. Of 750 test met 300 tren....hmmmmmm
Dat is wel heel vroeg ja, mijn wekker gaat morgen om 5:30 maar mijn laatste goede nachtrust is van voor het weekend.
Als je nog lekker gaat zou ik gewoon 500-300 doen dan
Gaat helemaal goed komen met die tren dan.
Abi waar ben je mee bezig. Scheer die goatee van je gezicht af. Het is geen 1990 meer.
Gaat helemaal goed komen met die tren dan.
Abi waar ben je mee bezig. Scheer die goatee van je gezicht af. Het is geen 1990 meer.
Tren-e heb ik persoonlijk meer sides op, vooral zwemmen in bed.nooit zo'n last op tren, maar ook nog nooit hoog gezet....wellicht dat het op tren-e anders is en vooral in de zomer..
Tren-e heb ik persoonlijk meer sides op, vooral zwemmen in bed.
Maar waarom in godsnaam, je kunt al geen broek meer vinden in jouw maat!goor is dat hé, alles zeik en zeiknat.
kan de vorige trencycle nog wel herinneren, 's nachts ziek wakker worden, zweten, maagzuur, steekjes in mijn nieren....en toch gaan we er weer voor![]()
Volgende blast ga ik denk ik voor bold of dhb, beien geen ervaring mee.
Je zit toch god***domme niet op het Viva forum!Maar waarom in godsnaam, je kunt al geen broek meer vinden in jouw maat!