XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
een goed jaar gewenst kerel.

Sterk nieuwjaar en een mooi vaderschap @Camelus !:)

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: LM
week 3 dag 2

2ct paused bench
5x70
4x80
2x3x105
4x3x117,5
3x130 t&g easy
slingshot 3x150 easy maar voeten gleden weg door de gladde vloer, klote gym

pulldown
10x70
10x90
8x110
5x130
5x140
5x130
8x110

incline side raise ss bb curl
10x7,5
8x10 ss 10x35
8x10 ss 10x35

seated side raise ss bb curl
12x10 ss 10x35
12x10 ss 10x35

tunturi farmer's walk
3x40x80

paused atg squat
5x70
4x5x110

ik wil graag een topicban voor de buffe @Spambod

4E65EC38-613E-40F6-B3F0-8D406F87A321.png

@Camelus wat verwacht je van je aankomende vaderschap?

@Camelus wat verwacht je van je aankomende vaderschap?

Waar komt dit nou weer vandaan :roflol:

Tja, ik denk dat het zwaar gaat worden. Zeker de eerste maanden. Ik heb ook twee honden die veel aandacht vragen. Ik hoop dat ik 's nachts wat slaap kan pakken zodat ik nog wat sterke trainingen kan neerzetten. Kleine Kameel komt altijd op 1, maar ik ben niet van plan om een spam bod te worden.

Tja, ik denk dat het zwaar gaat worden. Zeker de eerste maanden. Ik heb ook twee honden die veel aandacht vragen. Ik hoop dat ik 's nachts wat slaap kan pakken zodat ik nog wat sterke trainingen kan neerzetten. Kleine Kameel komt altijd op 1, maar ik ben niet van plan om een spam bod te worden.

Ik vroeg me gewoon af, vooral op hoe je t met je training zou gaan combineren. Maar was bang dat dat te bot zou worden dus hield t maar algemener.

:(

Ik vroeg me gewoon af, vooral op hoe je t met je training zou gaan combineren. Maar was bang dat dat te bot zou worden dus hield t maar algemener.

:(

tijd zal het leren, ik train vaak maar 3-4x per weel dus dat zal denk ik wel goed komen.
gewoon doen, zo denk ik over alles.

Het is ook pittig. Maar ook gewoon te doen. Je kunt zeker wel trainen, vooral zolang moeder nog verlof heeft.

Als iedereen gezond is en zodra de baby doorslaapt gaat het allemaal wel. De tweede is een stuk pittiger, want dan staat nummer 1 om. 6 uur weer te stuiteren meestal....

Wij verdelen de avonden een beetje om te trainen. Werkt op zich best.

Het is ook pittig. Maar ook gewoon te doen. Je kunt zeker wel trainen, vooral zolang moeder nog verlof heeft.

Als iedereen gezond is en zodra de baby doorslaapt gaat het allemaal wel. De tweede is een stuk pittiger, want dan staat nummer 1 om. 6 uur weer te stuiteren meestal....

Wij verdelen de avonden een beetje om te trainen. Werkt op zich best.

probleem is de pup die we hebben, enorm druk en stronteigenwijs...hij weet precies wat hij wel en niet mag maar heeft overal maling aan.
wanneer hij weer een druk uurtje heeft loop je hem continue achterna pffff
hij is ook enorm slim, geef je hem het commando 'zit' zal hij niets doen, heb je wat lekkers beet dan meteen. Heeft mijn vriendin wat in haar hand en geef ik het commando dan vertikt hij het ook.

probleem is de pup die we hebben, enorm druk en stronteigenwijs...hij weet precies wat hij wel en niet mag maar heeft overal maling aan.
wanneer hij weer een druk uurtje heeft loop je hem continue achterna pffff
hij is ook enorm slim, geef je hem het commando 'zit' zal hij niets doen, heb je wat lekkers beet dan meteen. Heeft mijn vriendin wat in haar hand en geef ik het commando dan vertikt hij het ook.
Klinkt ook een beetje als mijn zoontje van bijna twee..

Nice die ga ik lezen.

ik was ook al aan het zoeken........:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven