- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog aan het bedenken welke versie jullie van mij gaan krijgen.
Mag Saik buiten spelen?Ik ben nog aan het bedenken welke versie jullie van mij gaan krijgen.
Please de versie die iedereen behalve de mods willen
Gewoon de normale versieIk ben nog aan het bedenken welke versie jullie van mij gaan krijgen.
Nice!

Nadeel van vader worden is wel dat je met zo’n kind ineens geen testosteron meer over hebt. Hé wordt ineens week en zacht. Letterlijk en figuurlijk. Dat komt daarna wel weer goed, maar minder test, extra stress, weinig slaap. Dat buikje bij veel vaders komt niet uit het niets.
Ik spreek je nog wel als je een paar maanden vader bent

Ik spreek je nog wel als je een paar maanden vader bent
Natuurlijk kun je dat buikje voorkomen. Maar die hormonale veranderingen schijnen toch echt plaats te vinden.
En die stress; als het kind een beetje slaapt en gezond is scheelt dat wel.
Zeker, en als je 350 kg squat.Ik zal deze post aanstaande zomer wel even aanhalen wanneer ik in topshape ben. Noteer het in mijn agenda.
Zeker, en als je 350 kg squat.
niet onmogelijk, gewoon extra lastig. Des te knapper als je het wel doet. Staande ovatie van mij als je zo ver bent.
Loop je weer met je vuisten te zwaaien,?god***domme, waarom krijg ik overal een topicban?
wie!!!!
Wat had je gezegd dan?
Ik wil je ook wel een topicban geven boefje![]()