AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Als je straks die kuur gaat doen en je chicka haar libido is nog steeds niet zo hoog, denk je dan niet dat het voor problemen gaat zorgen?

Ja dat kan ook wel, maar in een relatie is dat wel anders denk ik. Zullen dan wel enige frustraties opbouwen

Niets nieuws, en ja dat is soms best frustrerend. Maar zodra je doet aftappen is de frustratie weer weg. Hoort nu eenmaal bij het kuren.

Verfris mijn geheugen eens op..Jij bent toch die getrouwde vrouw die alleen grote negerlullen wilt, alsnog met Bert flirt en jaloers is op Pat?

Als dat jou interpretatie is van hetgeen je van mij gelezen hebt......
Ja dan ben ik dat :trollface:

Ik hoef verder niet te herhalen wie jij bent toch ?
Ik bedoel het gehele forum weet dat wel.

:windup:

Hij is de kamelenteen spottende hunk waar alle vrouwen (en een aantal mannen) van dromen.

Ja zou je denken ?
Ik zou eerder zeggen: "hier op het forum misschien".
Maar toch niet in de real world ? Geloof me met zo'attitude.....mijn vader zou hem boven zijn enkeltjes afsnoeien.

Nu zou ik daar weliswaar niet achter staan. Maar het zit er dan toch dik in dat het rap minder wordt met de praatjes :yes:

Ja zou je denken ?
Ik zou eerder zeggen: "hier op het forum misschien".
Maar toch niet in de real world ? Geloof me met zo'attitude.....mijn vader zou hem boven zijn enkeltjes afsnoeien.

Nu zou ik daar weliswaar niet achter staan. Maar het zit er dan toch dik in dat het rap minder wordt met de praatjes :yes:

In the real world had jij mij voor je vader verzwegen en liet je jouw akka op mijn mega quads bouncen op de achterbank van mijn gti.

Toch ook maar in voor de dagelijkse relletjes :o

Beetje lief zijn voor elkaar, het jaar is net begonnen.:heart:

Sommige mensen zijn opgegroeid met een verwrongen beeld van liefde, maar ja laten we uitgaan van het goede in de mens.
het zal goed bedoeld zijn :emo:

wat weet jij nou van hoe ik opgegroeid ben?
vertel eens... als je niets weer te vertellen dan maak geen beweringen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven