- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
ik begrijp die dingwat weet jij nou van hoe ik opgegroeid ben?
vertel eens... als je niets weer te vertellen dan maak geen beweringen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begrijp die dingwat weet jij nou van hoe ik opgegroeid ben?
wat weet jij nou van hoe ik opgegroeid ben?

in jouw moeder niet, kon niemand verstaan, galmde verschrikkelijk.
Wow ,wow Camela, het was een opmerking in zijn algemeenheid.
Ik noemde jou naam toch niet.
Waarom trek je het zo over jezelf heen lieverd, je bent toch niet paranoide hé ?
Paranoia is een stoornis die vaak raakvlakken heeft met andere persoonlijkheidsstoornissen.
Just sayin.
Ik zeg dus niet dat jij dat hebt (niet invullen Camela), ik bedoel wel dat als je je hierin herkent dat je dan deze wetenschap kunt benutten.
We can be Friends![]()
never put your d*ck in crazy @Camelus. deze klopt niet.Wow ,wow Camela, het was een opmerking in zijn algemeenheid.
Ik noemde jou naam toch niet.
Waarom trek je het zo over jezelf heen lieverd, je bent toch niet paranoide hé ?
Paranoia is een stoornis die vaak raakvlakken heeft met andere persoonlijkheidsstoornissen.
Just sayin.
Ik zeg dus niet dat jij dat hebt (niet invullen Camela), ik bedoel wel dat als je je hierin herkent dat je dan deze wetenschap kunt benutten.
We can be Friends![]()
in jouw moeder niet, kon niemand verstaan, galmde verschrikkelijk.
Cardioën met mama Camelus?
Shit, dan heeft zelf m'n moeder vaker seks dan ik.
Topic ban.
Doe is lief joh
sorry kameelIrl zou hij je moeder vanaf haar enkels besproeien.Ja zou je denken ?
Ik zou eerder zeggen: "hier op het forum misschien".
Maar toch niet in de real world ? Geloof me met zo'attitude.....mijn vader zou hem boven zijn enkeltjes afsnoeien.
Nu zou ik daar weliswaar niet achter staan. Maar het zit er dan toch dik in dat het rap minder wordt met de praatjes![]()
Wie is Doe?