Fitness Seller

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gezellig hier

wat weet jij nou van hoe ik opgegroeid ben?
vertel eens... als je niets weer te vertellen dan maak geen beweringen.

Wow ,wow Camela, het was een opmerking in zijn algemeenheid.
Ik noemde jou naam toch niet.

Waarom trek je het zo over jezelf heen lieverd, je bent toch niet paranoide hé ?
Paranoia is een stoornis die vaak raakvlakken heeft met andere persoonlijkheidsstoornissen.
Just sayin.

Ik zeg dus niet dat jij dat hebt (niet invullen Camela), ik bedoel wel dat als je je hierin herkent dat je dan deze wetenschap kunt benutten.

We can be Friends :heart:

• Topic Starter Topic Starter

Waarom trek je het zo over jezelf heen lieverd, je bent toch niet paranoide hé ?
Paranoia is een stoornis die vaak raakvlakken heeft met andere persoonlijkheidsstoornissen.
Just sayin.

Ik zeg dus niet dat jij dat hebt (niet invullen Camela), ik bedoel wel dat als je je hierin herkent dat je dan deze wetenschap kunt benutten.

daar gaat ze weer, zomaar wat lullen en dan schijnheilig gaan lopen doen. Zo ken ik je weer.

Just sayin.

never put your d*ck in crazy @Camelus. deze klopt niet.

in jouw moeder niet, kon niemand verstaan, galmde verschrikkelijk.

2e774dad2830e6e3494977b6dd684c16f4f61a1f29a9435d8a9799b572b8402a.jpg

Ik ga zo maar eens trainen. Ik ben gefrustreerd.

Ja zou je denken ?
Ik zou eerder zeggen: "hier op het forum misschien".
Maar toch niet in de real world ? Geloof me met zo'attitude.....mijn vader zou hem boven zijn enkeltjes afsnoeien.

Nu zou ik daar weliswaar niet achter staan. Maar het zit er dan toch dik in dat het rap minder wordt met de praatjes :yes:
Irl zou hij je moeder vanaf haar enkels besproeien.

Dit topic heeft een container zout nodig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven