XXL Nutrition

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
maarja, de topictitel is "je moet een gevecht aangaan", er staat niet "welk van deze dieren denk jij het makkelijkst te kalmeren wanneer ze aggressief en bloeddorstig zijn en/of van welk dier denk jij het makkelijkst te kunnen ontsnappen"
Tja had ie maar erbij moeten zetten 'vluchten is niet toegestaan'. Dat is het probleem met dit soort polls, je keuze hangt van zoveel factoren af en de TS laat vaak opties open of maakt ze niet duidelijk genoeg.

Hier denk ik liever niet over na, maar de haai vind ik sowieso doodeng dus die zeker niet.
Als je niet ontsnapt ga je er gewoon aan, welk dier je ook kiest.
Het doden van zo'n dier en winnen is niet erg realistisch.

Topic had beter kunnen heten "door welk dier word je het liefst gedood."

hmmm

Gorilla met zijn one hitter quitters..
Tijger met zijn veels te scherpe en grote klauwen...
Haai in dat k*twater, je ziet ze nauwelijks aankomen....
Nijlpaarden zijn gewoon gek in de kop...
Stier kan aardig beuken en die hoorns zijn ook niet comfortabel...
Grizzly, zelfde gezeik als bij die tijger alleen heeft die beer er paar honderd kilo meer achter zitten.. wordt hem sowieso niet.

hmm als ik het zo zie, dan kies ik als danspartner het liefst de stier. Meeste kans om zijn aanvallen te overleven, beetje duwen met zijn kop, that don't scare me, als ik die bolle ogen van dat beest maar te pakken krijg anders is het wel over.

Niemand kiest voor de beer zie ik, maar zijn er voor de beer niet de meeste overlevingstechnieken? Mensen hebben vaker met beren te maken gehad dan met nijlpaarden en witte haaien. Tijgers zullen je alleen maar aanvallen als er jongen bij zijn of als ze hun behoeften niet op een andere manier kunnen stillen. De meeste mens etende tijgers zijn
oud of hebben handicap als missende tanden.

Geen enkele overlevingstechniek helpt je bij het aangaan van een gevecht die grizzly. Het is de bedoeling dat je dat beest een paar klappen verkoopt he, niet overleven, hem doden.

Idd, vechten met een beer is kanslozer dan vechten met een tijger of haai. Vergeet niet dat we het hebben over het gevecht zelf, en het beest is in agressieve toestand...

Als je het hebt over op een afstand staan van het dier, dan is de situatie weer helemaal anders. Maar deze poll gaat uit van een gevecht.

Je maakt alleen kans tegen de stier, door op hem te gaan klimmen en zijn ogen er uit te steken. Rest is allemaal kansloos.

Het gaat om vechten tot de dood. Dan moet je kijken bij welk dier jij de meeste kans hebt om dat dier te doden. Dan kom je al snel uit bij de gorilla. Die is het lichtst, heeft ledematen die met bepaalde technieken ook uitgeschakeld kunnen worden (jiujitsu) en een nek die je met een choke ook de bloed en/of luchttoevoer kan uitschakelen.
De overige dieren kan een mensen simpelweg niet doden zonder hulpmiddelen. En ik vind het wel raar dat er staat tot de dood in de natuurlijke omgeving. Dat betekend dat het dier geen andere uitweg ziet dan te doden, en dat is ook niet voor de hand liggend omdat dieren vaak ook een gevecht uit de weg gaan.
En een stier wordt hier ook onderschat. Als een stier het wil dat kan je nergens heen en drukt hij je zo dood. Elk jaar komen er wel een aantal mensen op boerderijen om.
Hier even een filmpje van een leeuw 250 kg bij een stier in t hok
http://www.youtube.com/watch?v=sLVq8RWgYZk

Het gaat om vechten tot de dood. Dan moet je kijken bij welk dier jij de meeste kans hebt om dat dier te doden. Dan kom je al snel uit bij de gorilla. Die is het lichtst, heeft ledematen die met bepaalde technieken ook uitgeschakeld kunnen worden (jiujitsu) en een nek die je met een choke ook de bloed en/of luchttoevoer kan uitschakelen.
De overige dieren kan een mensen simpelweg niet doden zonder hulpmiddelen. En ik vind het wel raar dat er staat tot de dood in de natuurlijke omgeving. Dat betekend dat het dier geen andere uitweg ziet dan te doden, en dat is ook niet voor de hand liggend omdat dieren vaak ook een gevecht uit de weg gaan.
En een stier wordt hier ook onderschat. Als een stier het wil dat kan je nergens heen en drukt hij je zo dood. Elk jaar komen er wel een aantal mensen op boerderijen om.
http://www.youtube.com/watch?v=sLVq8RWgYZk
Mensen laten zich geloof ik jaarlijks achtervolgen door stieren (vergeten waar precies) puur voor de fun. Maar niet veel mensen zouden graag achtervolgt worden door een gorilla. Een gorilla is slim en anticipeert, een stier is een domme trein die vooruit gaat zonder nadenken.

Dat zijn niet natuurlijke omgevingen. Die stieren weten niet wat ze meemaken met zoveel mensen en lawaai. In een weiland heb je geen schijn van kans. Hoe zie jij jezelf een stier doden dan?

AMSTERDAM - Een boer uit Loenersloot is maandag overleden na te zijn aangevallen door een stier. De man raakte zwaargewond en bezweek in het weiland in de Utrechtse plaats aan zijn verwondingen.
Foto: ANP

De politie probeerde de stier neer te schieten, maar het dier overleefde een kogel in zijn kop. Het gevaar is daardoor wel geweken, zegt een woordvoerder van de politie.

lekker rodeo rijden op de stier
de rest heb je geen kans, hopen dat je een boom ergens in t weiland hebt en erin klimmen
:D

Dat zijn niet natuurlijke omgevingen. Die stieren weten niet wat ze meemaken met zoveel mensen en lawaai. In een weiland heb je geen schijn van kans. Hoe zie jij jezelf een stier doden dan?

AMSTERDAM - Een boer uit Loenersloot is maandag overleden na te zijn aangevallen door een stier. De man raakte zwaargewond en bezweek in het weiland in de Utrechtse plaats aan zijn verwondingen.
Foto: ANP

De politie probeerde de stier neer te schieten, maar het dier overleefde een kogel in zijn kop. Het gevaar is daardoor wel geweken, zegt een woordvoerder van de politie.
Tja zo kan ik ook wel voorbeelden geven van andere gevallen, bewijs je niet zoveel mee. Dit is een top 10 van aantal doden per dier wereldwijd:

1. Muggen - 2.000.000 doden/j
2. Slangen - 100.000 "
3. Schorpioenen - 5.000 "
4. Krokodillen - 2.000 "
5. Olifanten - 600 "
6. Bijen - 400 "
7. Leeuwen - 250 "
8. Nijlpaarden - 200 "
9. Kwallen - 100 "
10 Haaien - 30-100 "

bron: http://www.associatedcontent.com/article/1019088/most_dangerous_animals_which_animal.html?cat=53

Nu heeft dat ook te maken met hoe dikwijls mensen in de buurt komen van bepaalde dieren en op welke manier. Maar stieren komen dus niet eens voor in deze lijst, terwijl mensen heel dikwijls dichtbij stieren komen (veeteelt), en er zelfs regelmatig mee vechten (stierenvechten, rodeo, running of the bulls...).

Sorry, maar stieren zijn in deze poll echt de beste keuze, ze zijn simpelweg het minst dodelijk.

Nogmaals: het gaat om een gevecht tot de dood volgens de OP...1 van de 2 gaat dood. Dan moet je niet kijken welk dier jou het makkelijkst doodt want dat kunnen ze allemaal wel redelijk :) Je moet kijken welk dier JIJ het makkelijkst kan doden. Ik zie bijna iedereen voor de stier kiezen, succes ermee.
Een gevecht tegen de gorilla maak je de meeste kans zoals ik al zei, kwa gewicht ook het voordeligst, en ik vraag me ook af of die beesten wel zo slim vechten, het is meer brute kracht wat ze gebruiken.

Laatst bewerkt:
Nogmaals: het gaat om een gevecht tot de dood volgens de OP...1 van de 2 gaat dood. Dan moet je niet kijken welk dier jou het makkelijkst doodt want dat kunnen ze allemaal wel redelijk :) Je moet kijken welk dier JIJ het makkelijkst kan doden. Ik zie bijna iedereen voor de stier kiezen, succes ermee.
Een gevecht tegen de gorilla maak je de meeste kans zoals ik al zei, kwa gewicht ook het voordeligst, en ik vraag me ook af of die beesten wel zo slim vechten, het is meer brute kracht wat ze gebruiken.

Stier kun je de ogen uit puilen. Daarna kijk je maar verder, ziet hij niks meer.

Aangezien we het van onze intelligentie zullen moeten hebben: ik zou het domste dier nemen en dan een discussie aangaan over de dualiteit van de mens en wat goed en kwaad is. Dan overtuig ik hem er van dat er helemaal geen goed en kwaad is, of dat we dat iig nooit kunnen weten. En dan zou ik hem een trap in zn ballen geven.

http://wwoutube.com/watch?v=sLVq8RWgYZk

No ****ing way dat je een gorilla kan wurgen ;)
Dan zou ik eerder een tijger proberen te wurgen (wat waarschijnlijk ook niet lukt)

waarom zou dat niet kunnen? Je hebt maar een paar kg druk nodig om de bloedtoevoer bij een mens af te sluiten. Dus een gorilla moet ook mogelijk zijn. Zijn er niet een paar vrijwilligers die met een camera naar de dierentuin willen gaan en met deze dieren te gaan vechten? :p

waarom zou dat niet kunnen? Je hebt maar een paar kg druk nodig om de bloedtoevoer bij een mens af te sluiten. Dus een gorilla moet ook mogelijk zijn. Zijn er niet een paar vrijwilligers die met een camera naar de dierentuin willen gaan en met deze dieren te gaan vechten? :p

haha, hij pakt je met 2 vingers bij je neus en trekt je zo van zijn rug af. Ik vind het wel een goed idee, want je moet toch wat.

Maar als je toch op zijn rug bent gekomen geeft hij je geen tijd om hem te choken denk k. Mss is dan het beste om snel in zn beide ogen te prikken en dan hoef je het alleen nog maar van een blinde gorilla te winnen. Wordt ook lastig, maar ben je toch een stap verder.

Iedereen die wil overleven en anders kiest als stier snie goei besig

Terug
Naar boven