- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
agressieve gorillatjes
http://www.youtube.com/watch?v=ED1CZxLR38E
http://www.youtube.com/watch?v=ED1CZxLR38EVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=ED1CZxLR38E
zou proberen tegen een tijger als er een stok voorhanden is
proberen 1 goed gemikte klap op ze neus te krijgen
daarna vingers in ze neus gaten waardoor mond opengaat en dan stok erin rammen
nice one.
Men stemt niet op de gorilla omdat er net als bij de chimpansee gedacht wordt dat ze 80 miljoen keer zo sterk zijn als mensen, dat idee heerst er gewoon bij de mens. Een mens vecht het best tegen soortgelijke tegenstanders, de gorilla komt het dichtst in de buurt. De anderen zijn te groot om te kunnen doden. Mensen die op de stier stemmen hebben ws nog nooit 1 in t echt gezien. Mijn broer werkt veel op boerderijen en kent talloze verhalen over mensen die aangevallen zijn. Als zo'n beest weer last van de hormonen heeft kan je helemaal niks doen, ook niet iets met de ogen![]()
zou proberen tegen een tijger als er een stok voorhanden is
proberen 1 goed gemikte klap op ze neus te krijgen
daarna vingers in ze neus gaten waardoor mond opengaat en dan stok erin rammen

nice one.
Men stemt niet op de gorilla omdat er net als bij de chimpansee gedacht wordt dat ze 80 miljoen keer zo sterk zijn als mensen, dat idee heerst er gewoon bij de mens. Een mens vecht het best tegen soortgelijke tegenstanders, de gorilla komt het dichtst in de buurt. De anderen zijn te groot om te kunnen doden. Mensen die op de stier stemmen hebben ws nog nooit 1 in t echt gezien. Mijn broer werkt veel op boerderijen en kent talloze verhalen over mensen die aangevallen zijn. Als zo'n beest weer last van de hormonen heeft kan je helemaal niks doen, ook niet iets met de ogen![]()

Ik zie een chimp echt wel winnen van overeem. Dieren vechten veel 'vuiler' dan mensen. Een chimpansee scheurt gewoon stukken vlees uit je met z'n tanden, dat doen/kunnen wij niet. Overeem ligt in 1000 stukkies na een gevecht met een chimp.En het vervolg van het artikel.
But the "five times" figure was refuted 20 years after Bauman's experiments. In 1943, Glen Finch of the Yale primate laboratory rigged an apparatus to test the arm strength of eight captive chimpanzees. An adult male chimp, he found, pulled about the same weight as an adult man. Once he'd corrected the measurement for their smaller body sizes, chimpanzees did turn out to be stronger than humans—but not by a factor of five or anything close to it.
Repeated tests in the 1960s confirmed this basic picture. A chimpanzee had, pound for pound, as much as twice the strength of a human when it came to pulling weights. The apes beat us in leg strength, too, despite our reliance on our legs for locomotion. A 2006 study found that bonobos can jump one-third higher than top-level human athletes, and bonobo legs generate as much force as humans nearly two times heavier.
Is al lang geleden achterhaalt dat een chimp inderdaad sterker is maar bijlange niet zo sterk als eerder werd gedacht (4-8x).
Sorry maar ik zie een Overeem bv echt niet verliezen van een chimp als het op leven een dood gevecht is , kracht is belangrijk (alhoewel het zeker niet zoveel scheelt dan je denkt) maar slimmer zijn is belangrijker tegen een chimp.
Eznir de grootte van het dier maakt niets uit, dat heb ik al laten zien in die top 10. De mens vecht sowieso niet met zijn gewicht maar met zijn verstand in dit gevecht. Zoals al gezegd zijn de ogen het zwakke punt in dit gevecht en waarschijnlijk de enige uitweg voor de mens. Dan moet je dus kijken naar welke schade het dier per uithaal kan aanrichten alvorens jij de kans hebt om aan te vallen. We weten al dat stieren mensen kunnen vertrappelen en steken en dat die mensen heel vaak in leven blijven. Dat ligt helemaal anders bij de andere dieren, 1 beet van een haai of nijlpaard of 1 klauw van een grizzly of tijger en het is hoogstwaarschijnlijk einde verhaal. Die dieren hebben ook de neiging om je niet los te laten, terwijl een stier vaak even wegloopt van zijn slachtoffer. Dan blijven dus alleen nog over gorilla of stier. Gorilla's zijn slim en enorm sterk. Stieren zijn vrij simpele dieren die alleen letten op beweging... De conclusie is daarom: neem het meest lompe / minst berekende dier.
)Wacht ff, ik bedenk me net dat een stier je nauwelijks kan zien zolang je op de grond ligt en niet beweegt, dus waarschijnlijk gewoon stil liggen en wachten tot hij weg is..Buiten het feit dat je het hoogstwaarschijnlijk sowieso gaat afleggen tegen eender van deze dieren, wat zou jouw plan de campagne zijn dan tegen een stier? Je staat naakt in een open weiland, wat nu?
Jij gaat naakt een grizzly beer killen? rsepct
Als we nou een mes ofzo mochten gebruiken dan was je snel klaar met die gorilla.