AndroidHealthClinic

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
Jij gaat naakt een grizzly beer killen? rsepct
Als we nou een mes ofzo mochten gebruiken dan was je snel klaar met die gorilla.

Lowland+gorilla+pictures.jpg

Is heel wat slicen nog. En vergeet niet dat het beest giert van adrenaline. Die gaat niet snel neer.

Deze had ook nog wel op de lijst gekund

rican-bush-elephant-loxodonta-africana-bull-in-aggressive-pose-addo-national-park-south-58749136.jpg

Laatst bewerkt:
Hm ik heb van de week al tijger en haai gegeten dus ik ga voor de stier!

Die olifant kan je bij zn staart pakken en dan bij hem naar binnen dringen met je voeten om zo inwendige bloedingen te veroorzaken :trollface:

stier, die is het best om te tuin te leiden denk ik . gewoon je rode sjaal weg gooien en dan erop springen en temmen :P

Onderschat de mens zijn mogelijkheden toch maar niet. We kunnen op meerdere manieren onze fysiek verbeteren. Botdichtheid veranderen bv. zoals deze 2 kerels. Maar tegen deze dieren zijn we vrij kansloos op kracht alleen. Intelligentie, lenigheid en weerstand gaan het verschil maken. Vooral je lichaam sterker maken tegen aanvallen.
http://www.youtube.com/watch?v=jfhkNS2FbWE

Laatst bewerkt:
waarom zou dat niet kunnen? Je hebt maar een paar kg druk nodig om de bloedtoevoer bij een mens af te sluiten. Dus een gorilla moet ook mogelijk zijn. Zijn er niet een paar vrijwilligers die met een camera naar de dierentuin willen gaan en met deze dieren te gaan vechten? :p

Ga eens naar een dierentuin, bezoek een zilverrug, kijk ernaar en bedenk je eens dat je op zijn rug klimt, je arm om zijn nek probeert te sluiten en hoe lang je dat zou kunnen volhouden, voordat dit enorm gespierde beest je eraf trekt en aan stukken scheurt :)

Onderschat de mens zijn mogelijkheden toch maar niet. We kunnen op meerdere manieren onze fysiek verbeteren. Botdichtheid veranderen bv. zoals deze 2 kerels. Maar tegen deze dieren zijn we vrij kansloos op kracht alleen. Intelligentie, lenigheid en weerstand gaan het verschil maken. Vooral je lichaam sterker maken tegen aanvallen.

Dus? Wat ben je ermee tegen een nijlpaard of een beer? Geen ****.

Ik bewonder je optimisme serieus, maar je overschat (jezelf) ons.

een stier heb je zo tegen te grond met wat mankracht, niets bijzonders aan.

Ga eens naar een dierentuin, bezoek een zilverrug, kijk ernaar en bedenk je eens dat je op zijn rug klimt, je arm om zijn nek probeert te sluiten en hoe lang je dat zou kunnen volhouden, voordat dit enorm gespierde beest je eraf trekt en aan stukken scheurt :)
Idd, vechten met een gorilla lol... voor dat beest zijn wij allemaal ecto's man, zelfs de breedste onder ons. Denk je dat een ecto kan winnen van een strongman in een gevecht? En doe nu die strongman minimaal *5 qua kracht dan heb je ongeveer de kracht van een zilverrug. Dat beest kan met 1 arm jou onder controle houden. Eenmaal hij je vast heeft doe je helemaal niks meer. Wat zijn sommige mensen toch naïef...

Idd, vechten met een gorilla lol... voor dat beest zijn wij allemaal ecto's man, zelfs de breedste onder ons. Denk je dat een ecto kan winnen van een strongman in een gevecht? En doe nu die strongman minimaal *5 qua kracht dan heb je ongeveer de kracht van een zilverrug. Dat beest kan met 1 arm jou onder controle houden. Eenmaal hij je vast heeft doe je helemaal niks meer. Wat zijn sommige mensen toch naïef...

het gaat niet alleen om mankracht zoals al in het topic vermeld werd, een paar goed gemikte lowkicks en je krijgy zo'n zilverrug neer, het omgekeerde zie ik bij zo'n log dier nooit gebeuren.

naief? lol, tuurlijk verlies je bijna zeker van zo'n beest. Maar bij een gorilla zie ik de meeste mogelijkheden om wat uit te richten, dat wil nog niet zeggen dat ik dat zie gebeuren.

Met een paar low kicks een zilverrug neerleggen, trololololol. :roflol:

Silentio zit te trollen :roflol:

Weet niet of jullie de anatomie van de gorilla beetje hebben bekeken maar low kicks werken alleen van achter aangezien ze hele lijf in de weg zit

Olifant is invincible, heb die expres weggelaten (evenals neushoorn).

[SARCASM]

Nijlpaard, tijger, grizzly, gorilla en witte haai zijn inderdaad niet invincible.

[/SARCASM]

Stier is volgens mij ook als enigste niet helemaal invicible, maar vraag me niet hoe je het gevecht wint.

In een afrikaanse stam moeten jonge gasten van 12-14 een leeuw doden dan pas worden ze als man gezien 1vs1

Terug
Naar boven