XXL Nutrition

Jeffrey 16 jaar.

Wil niet lastig overkomen met met mijn vragen, maar als ik zoiets dus gebruik kom ik in kilo's aan, maar ik doe dan natuurlijk wel veel sportoefeningen en krachtoefeningen, maar lijk ik dan niet eerst dik ofzo?

wat is je vet percentage?

Klopt, laatste tijd inject ik veel dreft+azijn met wat pannenkoeken mix nog nooit zo'n heerlijke pomp gehad tijdens de trainingen

jammer dat het op de dopinglijst staat
er gingen tijdje geruchten dat van gelder het ook gebruikte
vandaar de pomp in zijn armen

• Like
Waarderingen: Obee
jammer dat het op de dopinglijst staat
er gingen tijdje geruchten dat van gelder het ook gebruikte
vandaar de pomp in zijn armen

Zeker maarja eigen risico he...persoonlijk vind ik de pannenkoeken mix echt heel nice werken maarja..de bijwerkingen worden me te veel ik zal ze even op een rijtje zetten ;

* Haar uitval
* Al mijn nagels vallen er plotseling af
* 3-4x per dag een black out

En die ene die jij al eerder had genoemt....de geur van franse frietjes

nee

beetje gierig om deze jongen te gaan trollen terwijl hij gewoon laat zien dat hij er voor wilt gaan..

@ iwantthis let maar niet op die gasten hier, ze zitten je gewoon te fokke;)
Lees jezelf goed in in de voedingssectie en begin met een goed trainingsschema zoals SS
Je moet niet zo bezig zijn met gelijk allemaal supplementen, maak gewoon een goed voedingsschema, dat is veel belangrijker

anaal inbrengen voor het grootste resultaat

epic.

je kan ook creatine kuurtje doen, is wel gevaarlijk zo jong, maar wordt je wel snel beetje breed van moet je wel niet je benen trainen anders gaat het daar allemaal naartoe is niet gezond.

beetje gierig om deze jongen te gaan trollen terwijl hij gewoon laat zien dat hij er voor wilt gaan..

@ iwantthis let maar niet op die gasten hier, ze zitten je gewoon te fokke;)
Lees jezelf goed in in de voedingssectie en begin met een goed trainingsschema zoals SS
Je moet niet zo bezig zijn met gelijk allemaal supplementen, maak gewoon een goed voedingsschema, dat is veel belangrijker

ss is starting strength van mark rippetoe.

En idd niet luisteren naar de rest en doen wat tommie zegt.

Ja, eerste comment had ik al in gezegd dat hij SS moest doen. Oh, en je staat echt niet op 5-7%, maak je daar geen illusies over.

Terug
Naar boven