MuscleMeat

Jeppe's Fototopic

Bezoekers in dit topic

aaaah k*t bump weer, had nieuwe pics verwacht :(
 
niet slecht op zich.

mag alleen wel wat meer massa op.
 
Zo! Tijd niet gekeken en bam! :cool:
 
wat een teleurstelling idd:P
 
nou wees er maar trots op...

wat een k*t leven heb je als je zo'n strak leven moet hebben en je lijkt wel een neger op die foto's...

geef die jongen geen aandacht of respect dit is gewoon triets en zielig

get a life
 
na 2 posts al een permban verdienen :thumbs:

en om even in te gaan op je post.

jij hebt niet de ballen de discipline om zo te leven. hij heeft meer gepresteerd en bereikt dan jij waarschijnlijk ooit zal doen en halen.


ik hoopte ook alweer op nieuwe gruwelijke foto's van Jeppe :D maar nee hoor :sad:
 
nou wees er maar trots op...

wat een k*t leven heb je als je zo'n strak leven moet hebben en je lijkt wel een neger op die foto's...

geef die jongen geen aandacht of respect dit is gewoon triets en zielig

get a life

Doe dat :thumb:
 
nou wees er maar trots op...

wat een k*t leven heb je als je zo'n strak leven moet hebben en je lijkt wel een neger op die foto's...

geef die jongen geen aandacht of respect dit is gewoon triets en zielig

get a life

:suicide:
Niets dan respect voor iemand die zo strict kan leven. Denk dat jij beter terug naar het elleforum terug kan gaan apaat.
 
heb ik iets gemist? ???
 
nou wees er maar trots op...

wat een k*t leven heb je als je zo'n strak leven moet hebben en je lijkt wel een neger op die foto's...

geef die jongen geen aandacht of respect dit is gewoon triets en zielig

get a life
Hahahaha ik lees een hoop frustratie in je post, :roflol: ooit anaal vernederd door een bodybuilder?
 
nou wees er maar trots op...

wat een k*t leven heb je als je zo'n strak leven moet hebben en je lijkt wel een neger op die foto's...

geef die jongen geen aandacht of respect dit is gewoon triets en zielig

get a life

Als je lef hebt zeg je je echte naam en waar je woont..
 
OMG, kun jij wel spijkerbroeken aan die een beetje normaal zitten???
 
nou wees er maar trots op...

wat een k*t leven heb je als je zo'n strak leven moet hebben en je lijkt wel een neger op die foto's...

geef die jongen geen aandacht of respect dit is gewoon triets en zielig

get a life
Aw wat zielug een ecto die aan de AAS en alles heeft gezeten en nog geen eens 1kilo VVM aanheeft gezet :( zielig mannetje. Achter zijn schermpje een grote bek maar in het echt ben je denk ik een vieze smerige vetzak die zich elke dag minimaal 2x loopt af te trekken op de aangeklede fotos van zijn moeder ofzo kansloos figuur!
 
OMG, kun jij wel spijkerbroeken aan die een beetje normaal zitten???

Post jij eens foto's mandy :) Kunnen we kijken of er een broek is die over jouw spekreet kan.
 
Post jij eens foto's mandy :) Kunnen we kijken of er een broek is die over jouw spekreet kan.

Wtf, waar slaat dat nou weer op?
Ik meende het serieus, lijkt me niet makkelijk om sprijkerbroeken te kopen met zulke bovenbenen. Ik bedoelde het niet negatief ofzo:rolleyes:
 
Back
Naar boven