MuscleMeat

jeugd in sportschool

wat een onzin, je mag toch wel normaal staan praten waar je wil met een groepje?
ok als je met 20 man gaat staan is anders.. persoonlijk vind ik dit wel een vaage regel.

Begrijp ik. Maar het is een erg goedkope sportschool (€15 p.m.), en er komen dus ook veel allochtonen op af (no offence). Als die in een 'groepje' staan te praten komt dat bedreigend over op ouderen. Kunnen ze zeggen: De ouderen niet zeiken, en oudere leden kwijt raken, of zeggen: groepsvorming is niet toe gestaan, en het 'overlast' volk kwijt raken, dat blijkbaar liever in een groep staat dan traint, doe dat dan buiten ofzo. Dan is de keus snel gemaakt toch?

wat boeit jou het of iemand aant smsen of bellen is?

ik sport zelf bij basic Fit
€16,- per maand onbeperkt sporten.

Sinds onze locatie is overgenomen door basic fit is er flink wat verandert.
geen begeleiding alleen een weif achter de administratie wat zo doof als maar wat is.
En meer jeugd gekomen wat totaal niet wetenw at ze moeten doen.

DOen maar wat, en ze hebben een houding dat ze bijna hun rug breken of zoiets.
Vervoglens lopen ze zo arrogant erbij en kijken ze je zo aan met als opmerking ''kijk eens wat ik kan''.

Echt om je rot te lachen, denk soms dat ik de enige serieuze ben

In de goedkope sportscholen zul je er meer last van hebben omdat de daar de mocro's en superdudes veelal rondlopen. Persoonlijk vind ik dat je je telefoon in je kluisje legt, je komt om te trainen niet om te bellen.

ik sport zelf bij basic Fit
€16,- per maand onbeperkt sporten.

Sinds onze locatie is overgenomen door basic fit is er flink wat verandert.
geen begeleiding alleen een weif achter de administratie wat zo doof als maar wat is.
En meer jeugd gekomen wat totaal niet wetenw at ze moeten doen.

DOen maar wat, en ze hebben een houding dat ze bijna hun rug breken of zoiets.
Vervoglens lopen ze zo arrogant erbij en kijken ze je zo aan met als opmerking ''kijk eens wat ik kan''.

Echt om je rot te lachen, denk soms dat ik de enige serieuze ben

wtf waar sport jij?

Dat irriteert mij ook.

PS: verbodbordjes ophangen heeft geen nut want de meesten kunnen niet lezen.

Bij ons is het ook verboden, maar af en toe wil er wel eens iemand bellen of sms'en, zelf stoor ik me er niet echt aan. Zelf doe ik het nooit, omdat ik kom om te trainen en niet voor iets anders.

wat boeit jou het of iemand aant smsen of bellen is?

Het is net zoals muziek in de meeste sportscholen.
Takke herrie!

Kun je wel zeggen zet je mp3 op, maar dat werkt niet altijd even goed. Vaak lopen die eikels zo hard te praten dat je ze nog door je muziek heen hoort bleren.

Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.

Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?

werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!

grtz:cool:
Ik neem altijd men gsm mee binnen, maar dat is niet om te smsen/bellen.

Ik heb namelijk een sjabloon aangemaakt waar ik elke keer men sets, reps en kg intyp, zodat ik weet hoeveel ik elke keer minstens moet tillen (of liefst meer natuurlijk)...

Bij het verbieden gsm weet ik dus niet meer hoeveel kg en hoeveel reps ik moet maken, zou dus helemaal niet goed zijn voor mij...

Ik heb namelijk een sjabloon aangemaakt waar ik elke keer men sets, reps en kg intyp, zodat ik weet hoeveel ik elke keer minstens moet tillen (of liefst meer natuurlijk)...

Bij het verbieden gsm weet ik dus niet meer hoeveel kg en hoeveel reps ik moet maken, zou dus helemaal niet goed zijn voor mij...

Schrijf het op je hand. Doe ik ook nu, met Bill Starr. (Bijv BP 37.5 KG > 47.5 KG (2.5 KG per set verhogen)). Als het meer dan 3 oefeningen worden, wordt je hand wel erg vol. :D

• Topic Starter Topic Starter

het gaat hier om het bellen/smsen...niet het meenemen, moet je lekker zelf weten..

nooit last van gehad.
ook niemand loopt volgens mij met een mobiel en er is geen verbod..

Als ik bv een toestel 10 min bezet houd met bellen of 10 min bezet houd met trainen....

who gives a ****?

En als je last van diegene hebt kun je toch gewoon vragen of die er af wil?

Uhm...je doet het zoals de meesten en schrijft het op een velletje papier?
Doe ik ook. Reken alles van te voren uit en gaan.

Begrijp ik. Maar het is een erg goedkope sportschool (€15 p.m.), en er komen dus ook veel allochtonen op af (no offence). Als die in een 'groepje' staan te praten komt dat bedreigend over op ouderen. Kunnen ze zeggen: De ouderen niet zeiken, en oudere leden kwijt raken, of zeggen: groepsvorming is niet toe gestaan, en het 'overlast' volk kwijt raken, dat blijkbaar liever in een groep staat dan traint, doe dat dan buiten ofzo. Dan is de keus snel gemaakt toch?

nee ok, ik snap m.

Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.

Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?

werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!

grtz:cool:

wel irritant, de sportschool is even een uurtje wat anders doen lijkt me, je in t zweet werken dus.

Bij ons valt het vrij mee gelukkig, al doet de jeugd ook niet veel anders dan

Borst Biceps Buik

Bij ons gebeurt het ook wel veel, ik heb er geen problemen mee, ik bedoel je komt er voor jezelf,zolang ik me oefeningen maar kan doen:p

Terug
Naar boven