Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Nee, Apeldoorn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een onzin, je mag toch wel normaal staan praten waar je wil met een groepje?
ok als je met 20 man gaat staan is anders.. persoonlijk vind ik dit wel een vaage regel.
met zo tien bankjes, 7benchen , twee smiths, 3 squats, en ja nog teveel om op te noemen is er wel nooit iets bezet ^^
ik sport zelf bij basic Fit
€16,- per maand onbeperkt sporten.
Sinds onze locatie is overgenomen door basic fit is er flink wat verandert.
geen begeleiding alleen een weif achter de administratie wat zo doof als maar wat is.
En meer jeugd gekomen wat totaal niet wetenw at ze moeten doen.
DOen maar wat, en ze hebben een houding dat ze bijna hun rug breken of zoiets.
Vervoglens lopen ze zo arrogant erbij en kijken ze je zo aan met als opmerking ''kijk eens wat ik kan''.
Echt om je rot te lachen, denk soms dat ik de enige serieuze ben
wat boeit jou het of iemand aant smsen of bellen is?
Ik neem altijd men gsm mee binnen, maar dat is niet om te smsen/bellen.Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.
Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?
werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!
grtz![]()
Ik neem altijd men gsm mee binnen, maar dat is niet om te smsen/bellen.
Ik heb namelijk een sjabloon aangemaakt waar ik elke keer men sets, reps en kg intyp, zodat ik weet hoeveel ik elke keer minstens moet tillen (of liefst meer natuurlijk)...
Bij het verbieden gsm weet ik dus niet meer hoeveel kg en hoeveel reps ik moet maken, zou dus helemaal niet goed zijn voor mij...

Ik neem altijd men gsm mee binnen, maar dat is niet om te smsen/bellen.
Ik heb namelijk een sjabloon aangemaakt waar ik elke keer men sets, reps en kg intyp, zodat ik weet hoeveel ik elke keer minstens moet tillen (of liefst meer natuurlijk)...
Bij het verbieden gsm weet ik dus niet meer hoeveel kg en hoeveel reps ik moet maken, zou dus helemaal niet goed zijn voor mij...
Begrijp ik. Maar het is een erg goedkope sportschool (€15 p.m.), en er komen dus ook veel allochtonen op af (no offence). Als die in een 'groepje' staan te praten komt dat bedreigend over op ouderen. Kunnen ze zeggen: De ouderen niet zeiken, en oudere leden kwijt raken, of zeggen: groepsvorming is niet toe gestaan, en het 'overlast' volk kwijt raken, dat blijkbaar liever in een groep staat dan traint, doe dat dan buiten ofzo. Dan is de keus snel gemaakt toch?
Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.
Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?
werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!
grtz![]()