XXL Nutrition

jeugd in sportschool

zolang ze niet onnodig dingen bezet houden vind ik het prima...

Wij hebben 2 benches, 3 bankjes, 1 smith en 2 squatsracks dus soms wil bijna alles nog wel bezet zijn. Zelf gaat mobiel in de kluis tijdens het sporten en heb er ook weinig last van als andere doen.

Waar ik wel last van heb zijn van die ecto 40+ers met een bierbuik die al tijden trainen en nog altijd maar 30 kilo squatten..en niet eens full...Door het vele lullen doen ze misschien 2 setjes van 5 reps waar ze wel 20 minuten over doen...En ik maar wachten..DAT is pas vervelend..

Ik flash snel even m'n lidkaart door de scanner en geef dan keurig m'n portefeuille, sleutels en GSM af aan de verantwoordelijke om in een vakje te proppen zodat ik het na m'n training weer kan afhalen

Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.

Verbieden dat er mob tel meegaan in de gym?

werk zelf in een gym en het begint steeds gekker te worden!

grtz:cool:

Ik denk dat dit ook aan de gym ligt. Ik ben zelf ook jeugd natuurlijk, maar bij ons gebeurd dit niet. Petjes etc zijn verboden. Groep vorming is verboden. Mobiele telefoon is verboden. Mp3 spelers etc zijn wel toegestaan.

Geloof me, werkt erg goed!

groepvorming verboden :roflol:?

jup, zal een linkje voor je zoeken;)

Edit:

Huisregels

Sporten bij Fit For Free staat voor een sportieve en leuke fitness- en groepslessen-beleving. Om het bezoek aan onze vestigingen voor iedereen plezierig te maken en te houden, hanteert Fit For Free de volgende huisregels:
  • In de trainingsruimte draag je binnenschoenen, evenals schone en correcte sportkleding.
  • In de trainingsruimte mag je geen petjes, caps of andere hoofdbedekking dragen.
  • Mobiele telefoons zijn niet toegestaan in de trainingsruimte. Walkmans en MP3-spelers zijn toegestaan.
  • Tijdens het trainen gebruik je een handdoek op alle apparaten.
  • Tijdens de groepslessen gebruik je een handdoek bij grondoefeningen.
  • Het gebruik van en de handel in verdovende middelen is verboden.
  • Roken en het gebruik van alcohol zijn niet toegestaan.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan in het fitnesscentrum.
  • Losse onderdelen (gewichten, dumbbells etc.) leg je na gebruik terug op hun plaats.
  • Etenswaren zijn niet toegestaan in de trainingsruimte.
  • Alleen afsluitbare drinkbekers (bidons) mag je in de trainingsruimtes gebruiken.
  • Tassen, jassen of andere kledingsstukken laat je achter in de daarvoor bestemde ruimtes en neem je niet mee naar de trainingsruimte. Voor het opbergen van je waardevolle spullen kan je een locker gebruiken.
  • Het is niet toegestaan andere gasten lastig te vallen.
  • In de trainingsruimte is groepsvorming niet toegestaan.
  • Deelname aan trainingen gebeurt op eigen verantwoordelijkheid.
  • De directie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal of ongevallen in en om het fitnesscentrum.
Het in strijd handelen met deze regels kan intrekking van de lidmaatschapspas tot gevolg hebben, zonder restitutie van lidmaatschapsgeld.

wat een onzin, je mag toch wel normaal staan praten waar je wil met een groepje?
ok als je met 20 man gaat staan is anders.. persoonlijk vind ik dit wel een vaage regel.

Ik bel zelf ook wel is in de sportschool, maar meestal toch meer van 'ben je al in de sportschool' of 'ga je nog trainen'. Hele gesprekken zou ik nooit voeren.

Groepsvorming zie ik ook wel regelmatig, maar heb er zelf geen last van ken de meeste mensen wel. Kan me desondanks wel voorstellen dat sommige mensen het intimiderend vinden ofzo ;)

Wat vinden jullie nou van die jeugd die met de telefoon in de hand de gym inkomt en voor 30 procent aan het trainen is en voor 70 procent aan het sms/bellen is met z'n sletjes.

ik vind het niet kunnen. ik zie het als een gebrek aan respect voor de medesporters.

verbieden dus.

Bij ons zie ik met regelmaat gasten die tussen het bellen door trainen. Altijd die zelfde zelfingenomen schijtbekken met hun kroeggesprekken. Bij "zware" inspaningen gaat het van "Ja wacht even hoor puf puf...ja ben ik weer" x repeat, bij minder inspanningen zie je zelfs met de telefoon onder de schouder geklemt. Over het algemeen totaal weinig last van, toch is het immer leuk ze even subtiel te herinneren aan waar de ruimte oorspronkelijk voor bedoeld is, dat ze onder luid ijzergekletter vol aftaaien naar een rustiger plekje hehe.

Bij ons is ook duidelijk aangegeven dat het niet mag.
Het gebeurt dan ook bijna niet en als het al gebeurt dan wordt er gelukkig wel wat van gezegd.

Zijn inderdaad altijd dezelfden die lopen te bellen.
In mijn oude gym gebeurde dit ook regelmatig terwijl er ook bordjes + leefregels waren opgeplakt. Echter deden ik en nog een paar man dan altijd net iets harder kreunen bij een rep of net ff dat ijzer wat harder tegen mekaar aankomen. Het leukste is dan als ze ook nog scheef gaan kijken.
Het begint voor mij pas rete irritant te worden als zo'n pannekoek daarbij bankjes/toestellen in gebruik blijven houden terwijl ze niks aan het doen zijn.

Gelukkig heb je dit bij de krachthonk niet waar ik nu train, daar komt iedereen alleen voor het ijzer zoals het hoort. Halleluja!

Ik zie het bij ons eigenlijk nooit gebeuren, ik denk dat het ook een beetje aan de sfeer ligt.
Bij ons zijn de mensen meestal wel flink bezig en hebben dus ook niet echt de tijd om te gaan zitten smsen/bellen, en zo niet dan help ik ze een handje :)
(ik werk er.)

1 telefoon? In amsterdam soms 2. Zijn helemaal gek daar. Ik maakte altijd duidelijk dat ik het heel irritant vond door steeds harder te schreeuwen tijdens mijn set als iemand naast me stond te bellen. Daarna hadden ze geleerd even naar buiten te lopen.

Als je naar de sportschool gaat kom je om te sporten. Niet om sociaal te lopen klessebessen. Dus laat de mobieltjes en andere onzin gewoon in je kluis. Sport en ga naar huis. Je kan best 60-90mins even zonder telefoon. Meestal gaan die gesprekken toch nergens over.

Gelukkig train ik thuis dus geen last meer van zulke idioten :D

ik train ook thuis en vind het heerlijk, me mobiel blijft gewoon boven liggen en na het trainen bel ik ze wel terug ofzo:)
snap sowieso niet wat je in een gym moet als je in een uur 2 setjes doet en voor de rest belt en smst...

Is niks mis mee WIJ zijn de toekomstige bodybuilders en niet iedereen met wie ze smsen zijn sltjes :o

Terug
Naar boven