Fitness Seller

jeugd in sportschool

Die telefoon is een slaaf van onszelf geworden!..fukking ierie. Gewoon uit dat ding, je kan toch wel een uur zonder die stoorzender. Ja ik heb daar last van als een ander staat dom staat te bellen terwijl ik bij ben dat ik een uur niet gestoord word door dat klotending wat je zogenaamd maar altijd op moet nemen..ook op ongepaste momenten nee dank je..

Bij mij is het juist andersom

Der zitten paar grote beren bij mij op de sportschool.
En dit zitten van hun tijd 70% te praten of met hun mobiel te klote.

bij ons heb je jeugd bendes ze staan alleen maar bij de bankdruk jwt armen en borst traine !

Bij mij heb je reïntergratie horken, melkertbaan figuren die met hun dikke reet 3 uur lopen te ouwehoeren op de toestellen. Ik hoef er niet bij op waar hun zitten, maar doe gewoon even normaal en doe dat thuis.

Ik fitness bij Dynamic Family sport in Hoofddorp. Een jaar abonnement kost 40 euro per maand. Ik heb nog nooit iemand zien bellen. En echte groepsvorming komt ook niet voor. Af en toe wel een snel praatje maken zie je maar that's it. Het licht ook aan de sfeer in de gym denk ik. Ook vreemd is bij ons zie je eigenlijk alleen maar nederlanders. En heel af en toe iets met een kleurtje. Bedoel hier niks mee maar wel vreemd dat er alleen maar Nederlanders op afkomen. Maar als je een sportschool wilt zonder bellende gasten, dan moet je een duurdere zoeken denk ik.

Mijn sportschool is ook 40 euro per maand

Inderdaad, de mensen zijn er die er meer voor over hebbe, iets nettere mensen over het algemeen..

Maar der wordt toch gebeld bij het ijzer.

Als ik jullie was, zou ik naar zo een fitness instructeur gaan die rondloopt. En daar melden dat je er last van heb. Is erg irritand als iemand 30 minuten de benchpress bezet houd en zeker als je er maar 1 van hebt. Misschien kan er een verbod komen op bellen en strenger toezicht erop?

Greetz

tuurlijk niet, who gives a shit.
als hun geen incentive training willen en liever aan het smsen zijn dan
aan het trainen is dat hun probleem.
ik zit er niet mee, maar hun groeien gewoon voor geen meter.

wat is een incentive training?
_________________________________________________________________________________________

Ik vind het sowieso erg storend als er iemand naast me gaat zitten bellen over bladiebla. een sms vind ik opzich niet zon punt als daardoor maar niet bijvoorbeeld mijn benchbank langer bezet is :p

Bij de sportschool waar ik train word er flink op gelet, en word je vriendelijke verzocht om naar buiten te lopen.

bij ons is 80% jeugd want mijn gym zit in het schoolgebouw:D

Ik zie het probleem niet van de bellers... Als je zo snel uit je ritme bent door een telefoon ben je waarschijnlijk weinig serieus bezig.

triest als ze iets bezet houden omdat ze 10 minuten zitten te sms'en
zetten we hun tas onder de douche

Terug
Naar boven