JimmyHat1986
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Squat parallel of lager75 kg 6*,5*,5* PR!
beide bankjes waren omringt door pubers, heb daarom niet normaal gebankt.
machine row 3*8*70 full rom
technogym buikspieren 3*14*60 (zit niet meer gewicht op).
technogym pulldown (3*7*95)
press 45 kg 5*PR , 3* + 2 push press, 40*5
Incline machine benchpress 3*8*74
(best veul, maandje geleden deed ik dit gewicht nog op de normale chest press. (ander apparaat, niet te vergelijken dus).
de pubers waren verdwenen, heb toen nog ff small bankdrukken gedaan.
small bench 3*7*55 dikke PR (ongeveer 30 cm smaller als normaal, vreemd dat er nog maar zoweinig verschil in gewicht tussen die twee zit, cker omdat ik al 3 keer tot faillure incline gedaan had).
chin up 2*12 *bw , bw+6*5 , bw+6*5
calf press 2*12*170
side raises vergeten te doen, afgelopen zondag wel thuis nog een keer gedaan.
smith shrug doe ik zondag weer, evenals good mornings, ik had nog beetje pijn in de hamstrings van zondag.
ik heb vandaag veel krachtwinst gemerkt, dat had ik de vorige keer ook na mijn 1,5 week vrij van werk. dat had ik vorige keer ook, komt denk ik omdat in de vakantie geen koffie drink. ik hoop dat het nog ff zo door gaat.
ik ben benieuwd hoeveel ik de volgende keer om de conventionele benchpress doe, bijna 10 kg vooruit met small benchen is wel heel veel, ok was pas 3e keer dat ik het deed.
beide bankjes waren omringt door pubers, heb daarom niet normaal gebankt.
machine row 3*8*70 full rom
technogym buikspieren 3*14*60 (zit niet meer gewicht op).
technogym pulldown (3*7*95)
press 45 kg 5*PR , 3* + 2 push press, 40*5
Incline machine benchpress 3*8*74
(best veul, maandje geleden deed ik dit gewicht nog op de normale chest press. (ander apparaat, niet te vergelijken dus).
de pubers waren verdwenen, heb toen nog ff small bankdrukken gedaan.
small bench 3*7*55 dikke PR (ongeveer 30 cm smaller als normaal, vreemd dat er nog maar zoweinig verschil in gewicht tussen die twee zit, cker omdat ik al 3 keer tot faillure incline gedaan had).
chin up 2*12 *bw , bw+6*5 , bw+6*5
calf press 2*12*170
side raises vergeten te doen, afgelopen zondag wel thuis nog een keer gedaan.
smith shrug doe ik zondag weer, evenals good mornings, ik had nog beetje pijn in de hamstrings van zondag.
ik heb vandaag veel krachtwinst gemerkt, dat had ik de vorige keer ook na mijn 1,5 week vrij van werk. dat had ik vorige keer ook, komt denk ik omdat in de vakantie geen koffie drink. ik hoop dat het nog ff zo door gaat.
ik ben benieuwd hoeveel ik de volgende keer om de conventionele benchpress doe, bijna 10 kg vooruit met small benchen is wel heel veel, ok was pas 3e keer dat ik het deed.
Laatst bewerkt: