MuscleMeat

Jimmy's logboek

• Topic Starter Topic Starter
Squat parallel of lager75 kg 6*,5*,5* PR!

beide bankjes waren omringt door pubers, heb daarom niet normaal gebankt.

machine row 3*8*70 full rom
technogym buikspieren 3*14*60 (zit niet meer gewicht op).
technogym pulldown (3*7*95)
press 45 kg 5*PR , 3* + 2 push press, 40*5
Incline machine benchpress 3*8*74
(best veul, maandje geleden deed ik dit gewicht nog op de normale chest press. (ander apparaat, niet te vergelijken dus).

de pubers waren verdwenen, heb toen nog ff small bankdrukken gedaan.

small bench 3*7*55 dikke PR (ongeveer 30 cm smaller als normaal, vreemd dat er nog maar zoweinig verschil in gewicht tussen die twee zit, cker omdat ik al 3 keer tot faillure incline gedaan had).

chin up 2*12 *bw , bw+6*5 , bw+6*5

calf press 2*12*170

side raises vergeten te doen, afgelopen zondag wel thuis nog een keer gedaan.

smith shrug doe ik zondag weer, evenals good mornings, ik had nog beetje pijn in de hamstrings van zondag.

ik heb vandaag veel krachtwinst gemerkt, dat had ik de vorige keer ook na mijn 1,5 week vrij van werk. dat had ik vorige keer ook, komt denk ik omdat in de vakantie geen koffie drink. ik hoop dat het nog ff zo door gaat.

ik ben benieuwd hoeveel ik de volgende keer om de conventionele benchpress doe, bijna 10 kg vooruit met small benchen is wel heel veel, ok was pas 3e keer dat ik het deed.

Laatst bewerkt:
vandaag begon ik weer ziek te worden, keelpijn en me hele lichaam deed zeer en stijf en hoofdpijn. het lijkt wel griep. maar dat is het niet hoop ik. heb de afgelopen nachten slecht geslapen.

heb gister helaas niet kunnen trainen, ben al het hele weekend ziek, 3 kilo afgevallen. mischien ga ik het woensdag weer proberen.

heb vandaag weer proberen te trainen. de gewichten waren niet het melden waard. ik ben nog niet 100 procent vit. ik ben niet meer afgevallen, maar ik eet nog wel erg slecht.

zo, heb vanavond eindelijk weer getraind. was afgelopen zondag eignelijk nog niet helemaal hersteld, en heb vandaag voor het eerst m'n lunchpakketje weer helemaal opgekregen. ben cker 3 kg afgevallen.

squat 3*5*65
machine row 3*8*65
abs 2*12*60
bench 60kg 6* 4* 5*
chin-up 3*bw*8
leg curl 2*86*8
incline machine bench 3*8*66
lat pulldown 2*8*60

Hier worden we niet vrolijk van. Dit ging niet veel beter dan zondag, toen was ik eigenlijk nog te zwak. Ik wist wal dat ik een stukje terug zou vallen, maar toch valt het enorm tegen. Hoop dat ik binnen 2 weken weer op me oude pr's zit door spiergeheugen hoop ik dat dat lukt.

heb vandaag wel redelijk spierpijn, heb ik anders nooit veel last van. ik krijg ook lekker veel feedback in deze room. komt cker omdat jullie me nog niet zo goed kennen.

vandaag weer lekker getraind. 3 nieuwe oefeningen gedaan. High pull, hang clean en good mornings.

Squat 67 2*5 1*4
OH press 2*5*45 1*6*40 (op deze oefening ben ik helemaal niet achteruit gegaan sinds m'n ziekte, of het moet aan m'n techniek liggen, de bar ging wel dichter langs m'n hoofd dan normaal)
incline machine benchpress 3*8*68
small grip benchpress 2*7*50
pull-up 6*bw en 5*bw
machine row 3*8*65
lat pulldown 2*8*60
high pull 2*6*45
hang clean 3*7*45
good morning 3*7*35

ik krijg nog niet veel response in m'n log maar ik ga toch proberen om een paar vragen te stellen.

is het normaal dat je hielen van de grond komen bij high pulls? als ik dit niet doe komt het gewicht niet zo hoog.

Bij de good mornings was ik ff naar de spiegel gelopen om m'n form te checken. M'n rug blijft ongeveer 10/15 graden van parallel af, maar m'n knie-en buigen wel redelijk ver door. M'n rug bleef toch hol, ik had verwacht dat ie een beetje bol zou zijn. Het zag er keurig uit vond ik zelf. volgende keer toch proberen de benen een fractie rechter te houden. Ik zal bij de squat ook ff m'n vorm checken bij m'n opwarm setjes. Volgens mij gaat m'n rug iets te horizontaal, mischien moeten m'n knie-en onderin toch iets meer naar voren om m'n heupen te ontlasten.

oja, daarna had ik ook nog een 3 setjes Smith shrugs en 3 sets side raises gedaan en nog een setje chinups *10. toch wel een beetje veel werk voor de traps, ik voel het nu wel, tijdens de training nog niet.

Laatst bewerkt:
ik zag net in het filmpje van de powerclean dat de hakken eerst van de grond afkomen, en dan de tenen. ik doe het dus wel goed, alleen de tenen blijven bij mij nog op de grond.

morgen zal ik mijn training posten, moet nu slapen.

bij de squat ging de techniek niet zo goed, het laatste gedeelte van de squat kwamen m'n knie-en weer te ver naar voren, voelde het in me voorvoet. Maar hij was wel heel erg diep vond ik. bijna atg. en het gewicht viel nog een beetje tegen.

squat 3*5*67
machine row 3*8*70
bench press 4*65 2*5*62
pull-up 2*6*bw
lat pulldown row 2*65
incline machine bench 2*8*74 9*68
high pull 2*7*45
hang clean 3*7*45
chin-up 2*9*bw
lateral raises 2*10*12+12
leg press 2*12*160
good morning 2*7*40

t*ring, wat een lijst oefeningen, vandaar dat ik zo lang bezig was. 110 minuten, moet voortaan toch wat sneller werken.

Terug
Naar boven