Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Btw: Je moet minimaal 20 min een cardio activiteit doen, maakt niet uit of dit duur of intervalcardio is. Met beide verbrand je vet.
Gewoon allebei doen, HIIT en hardlopen. Werk bij HIIT richting de 35-45 minuten, is zat. Hardlopen lekker lang en langzaam doen, kies bij voorkeur voor bospad (loopband kan natuurlijk ook, maar is best saai).
Ga ook eens roeien: ik zit rond de 550 kCal na 10 km-tjes in ca. 50 minuten. Errug lekker om te doen. Op het roei-apparaat kun je ook intervaltraining doen, 500 m roeien, 1 minuut rust.
Variatie is alles, dan blijft het leuk!
lol wtf gast, hiit tot 45 minuten? das geen hiit meer, je doet het zo fout als maar kan. hiit is tot max 20 minuten, als je dan nog door kan doe je iets fout, of je traint niet hard genoeg, lees je maar eens in over hiit.
en dat vet verbranden na 20 minuten is bullcrap, allemaal verschillend, ligt eraan hoeveel brandstof je hebt
Hoezo minimaal? Omdat je anders nieti n die vetverbrandingszone komt? Zoiets las ik al in de stickies ja maar is het dan zo dat ik eigenlijk nutteloos bezig ben als ik 25 min. cardio doe?
En hoe doen jullie die interval dan? Paar minuten keihard rennen en dan paar minuten langzaam lopen ofzo?