Fitness Seller

Jones Cutt in Logness

yyyounes

Cool Novice
Waardering
0
Dinsdag 13 Oktober,

De dag des radicale verandering, ik probeer al bijna een jaar te cutten, maar tevergeefs met gewisseld succes. Augustus 2007 van 105 naar 92 gegaan in July 2008. En na deze mooie zomer ben ik weer 100 Kg. Vetpercentage 21%.

The plan:

Ik schrijf hier elke dag neer wat ik heb gegeten en wat ik heb gedaan aan sport.
Wil over 8 weken, rond 15 December rond de 92 kg zitten. Dus 1 kg per week.

Voeding zal hieruit bestaan:

Eiwitten:
• Kipfilet
• Kalkoenfilet
• Tartaar
• Vis: Tallapia, Koolvis, Tonijn
• Magere runderlappen en bak en braadlap
• Biefstuk
• Eieren, max 5 Eigeel per week, meer eiwit. 5x PW1 EG 4EW
• Magere kwark, magere melk/karnemelk,
• Zalm

Koolhydraten:
• 2 a 3 stukken fruit per dag, grapefruit, appel, sinaasappel, rode bessen, bramen.
• Alle Groenten: Broccoli, sperziebonen, wortels, komkommer, sla, tomaten, uiers,

Vetten:
• Allerlei noten
• Olijfolie
• Viscapsule

Minimaal 3 liter water per dag.

Laatst bewerkt:
succes!

Succes gewenst van een mede-cutter ;)

• Topic Starter Topic Starter
DAG 1 DINSDAG 14 OKTOBER 2008

VOEDING:
8u: 150 gram magere gehakt 4 eiwitten 1 eigeel
10u: 1 Appel
13u: 100 gram casselrib + 25 gram amandellen
14u: 250 milliliter verse jus d’orange’
17u: 4 Cactusvijgen+200 gram kipfilet
21u: 250 gram gehakt met 1 aardappel.

TRAINING:
Borst 4 oefeningen 3 sets 12 reps
Triceps 2 oefeningen 3 sets 12 reps
10 minuten HIIT cardio a la roeimachine
10 minuten HIIT cardio a la sprinten

goeie training :thumbs:
maar ik denk dat je nogal weinig eet, je moet je ook niet gaan ondervoeden hé ;)

goeie training :thumbs:
maar ik denk dat je nogal weinig eet, je moet je ook niet gaan ondervoeden hé ;)

Daar heb je uiteraard gelijk in, maar ik denk dat ik rond de 2200 Kcal zat vandaag en dat lijkt me opzich prima voor tijdens de cut,
zou het wel kunnen uitrekenen wat ik precies in zou moeten nemen, maar dat heb ik eerder gedaan en toen at ik rond de 2800 kcal tijdens de cut en dat resulteerde in zeer slome progressie..

Ík neem denk ik nog 50 gram noten erbij, toch weer 300 kcal, daarnaast moet ik meer groenten eten ( vandaag nix gegeten:P) en betere afbouwen, mijn laatste maaltijd van vandaag was het grootst, terwijl die eigenlijk het kleinst moest wezen...(ook al heb ik van 8 tot 9:30 getraind)

na je training misschien kwark eten? dat kan nooit kwaad in plaats van dat gehakt met 1 aardappeltje :)
let ook op je eiwitinname, dat je genoeg binnenkrijgt om spierverlies te minimaliseren

na je training misschien kwark eten? dat kan nooit kwaad in plaats van dat gehakt met 1 aardappeltje :)
let ook op je eiwitinname, dat je genoeg binnenkrijgt om spierverlies te minimaliseren

Ja inderdaad, kwark dat heb ik zo veel gegeten :P ben gekwarktraumatiseerd :p hehe, maar opzich een goed plan wat snel en simpel is:)

Ik stop denk ik sowieso met gehakt, zit vrij veel vet in en er zijn veel betere alternatieven,

Ja ik wil mijn eiwit inname rond de 200 gram per dag hebben, Koolhydraten rond de 50 gram of lager, en vet rond de 75 gram of meer

als je lager dan 50 gram KH wil eten kan je misschien beter het ketodieet volgen, hier vind he genoeg info van op dit forum, btw met dat dieet vliegt het vet eraf, maar je moet het zeer goed vogen

DAG 2 WOENSDAG 15 OKTOBER 2008

VOEDING:
10u: 1 Grapefruit met 200 Gr kipfilet 200 en 250 milliliter melk
13u: 200 gr kipfilet met een appel
16u: 1 sinaasappel, 1 kop soep, 25 gram amandellen
20u: 200 gram koolvisfilet
21u: 200 gram koolvisfilet met 1 grote brocolli

TRAINING:

Rug 3 Oefeningen 3 sets 12 reps
Biceps 2 oefeningen 3 sets 12 reps
10 minuten fietsen

Bevinding:
Voeding gaat opzich goed, alleen had er rond 17u nog een goede maaltijd tussen gemoeten. De training verliep bagger, totaal geen kracht, voelde me een beetje energieloos, ik denk dat de oorzaak is dat ik pretty low carb eet. Misschien dat dit in verloop van de week zal verdwijnen

Hmm zou ik opzich wel kunnen gaan doen, maar dan moet ik even noteren hoe de oefeningen heten.. Aan de andere kant weet ik niet of het echt relevant is voor mij. Misschien dat ik 1x per maand de gewichten die ik til hier opschrijf om de progressie in de gaten te houden

voeding en training zitten best goed!

DAG 3 DONDERDAG 16 OKTOBER 2008

VOEDING

8u: 250 gram kwark
13u: 1 appel en een sinaasappel
17u: 1 maaltijd salade albert Heijn
20u: Nasi met rundvlees
23u: Een joint met cola
01u: Halve chocoladeletter (WTF)

TRAINING
Helemaal niet getrained vandaag

Bevindingen:
Een zeer kansloos dagje, even de excuusjes en falers op een rij:
8u smorgens verslapen voor school, dus geen tijd om me tartaartjes te bakken, uit nood maar kwark gegeten ( know veels te weinig voor ochtend maaltijd), ik dacht dat ik tot 12 uur op school zat, dus geen eten mee ook geen tijd gehad om me tartaartjes te bakken.. Dus nix meegenomen behalve appel en sinaasappel... Om 17u smiddags nog steeds neit gegeten, dik honger, maaltijsalade gehaald bij de AH2GO, toen nasi met rundvlees gehaald bij de chinees omdat ik weer weg moest, op stap. Rond 1 uur snachts aardig vaag thuisgekomen, en een halve chocoladeletter gevonden, en die moest gewoon op, en nu zit ik hier. En dan nog iets positiefs *No alcohol zunight

Wat hebben we geleerd?
Voorbereiding is alles, overdag te weinig calorien gegeten en 's avonds te veel, allemaal ontstaan uit slechte planning. en op dagen zoals deze misschien in de ochtend cardio doen als het niet uitkomt

DAG 4 VRIJDAG 17 OKTOBER 2008

VOEDING

9u: 2 tartaartjes en 1 stuk duitse magere biefstuk
12u: 1 magere duitse biefstuk 2 tartaartjes
3u: 1 tartaar en 700 millilitermagere yoghurtdrink AH( 200kcal)
5u: 250 milliliter karnemelk en 50 gram amandellen en cappucino
7u: 250 gram kipfilet met salade
9u: 500 ml melk

TRAINING

Kickbokstraining van 20u tot 9:15

voeding looks nice!

DAG 5 ZATERDAG 18 OKTOBER

VOEDING

6u: 3 boterhammen met vruchtenhagel
2u: 5 boterhammen met vleeswaren
6u: bord macaroni met gehakt
9u: magere yoghurt en 2 zakjes chips

TRAINING

Bevinding:
Lastig om in het weekend gedisciplineerd te werk te gaan omdat er zo'n "genieten" sfeer hangt.. Erg weinig eiwitten binnengekregen ,veel carbs en suikers en vetten :( Is het slim om 1 of 2 dagen in het weekendk veel carbs te eten en dan door de weeks voornamelijk weinig carbs tijdens de cut?

ik zie dat je heel veel melk en andere zuivelproducten eet en drinkt, tijdens de cut is het beter om zo weinig mogelijk zuivel te eten/drinken, het is ar een tip je doet ermee wat je wilt natuurlijk.

je dieet bestaat bijna alleen uit eiwitten zie ik, de carbs uit fruit en groente zijn te verwaarlozen.
Vrij drastisch.
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om toch wat complexe carbs in de ochtend en voor je training te nemen.
En wat meer cardio.

Maargoed, ben benieuwd wat het je gaat brengen.
Succes.

Terug
Naar boven