yyyounes
Cool Novice
- Waardering
- 0
Dinsdag 13 Oktober,
De dag des radicale verandering, ik probeer al bijna een jaar te cutten, maar tevergeefs met gewisseld succes. Augustus 2007 van 105 naar 92 gegaan in July 2008. En na deze mooie zomer ben ik weer 100 Kg. Vetpercentage 21%.
The plan:
Ik schrijf hier elke dag neer wat ik heb gegeten en wat ik heb gedaan aan sport.
Wil over 8 weken, rond 15 December rond de 92 kg zitten. Dus 1 kg per week.
Voeding zal hieruit bestaan:
Eiwitten:
• Kipfilet
• Kalkoenfilet
• Tartaar
• Vis: Tallapia, Koolvis, Tonijn
• Magere runderlappen en bak en braadlap
• Biefstuk
• Eieren, max 5 Eigeel per week, meer eiwit. 5x PW1 EG 4EW
• Magere kwark, magere melk/karnemelk,
• Zalm
Koolhydraten:
• 2 a 3 stukken fruit per dag, grapefruit, appel, sinaasappel, rode bessen, bramen.
• Alle Groenten: Broccoli, sperziebonen, wortels, komkommer, sla, tomaten, uiers,
Vetten:
• Allerlei noten
• Olijfolie
• Viscapsule
Minimaal 3 liter water per dag.
De dag des radicale verandering, ik probeer al bijna een jaar te cutten, maar tevergeefs met gewisseld succes. Augustus 2007 van 105 naar 92 gegaan in July 2008. En na deze mooie zomer ben ik weer 100 Kg. Vetpercentage 21%.
The plan:
Ik schrijf hier elke dag neer wat ik heb gegeten en wat ik heb gedaan aan sport.
Wil over 8 weken, rond 15 December rond de 92 kg zitten. Dus 1 kg per week.
Voeding zal hieruit bestaan:
Eiwitten:
• Kipfilet
• Kalkoenfilet
• Tartaar
• Vis: Tallapia, Koolvis, Tonijn
• Magere runderlappen en bak en braadlap
• Biefstuk
• Eieren, max 5 Eigeel per week, meer eiwit. 5x PW1 EG 4EW
• Magere kwark, magere melk/karnemelk,
• Zalm
Koolhydraten:
• 2 a 3 stukken fruit per dag, grapefruit, appel, sinaasappel, rode bessen, bramen.
• Alle Groenten: Broccoli, sperziebonen, wortels, komkommer, sla, tomaten, uiers,
Vetten:
• Allerlei noten
• Olijfolie
• Viscapsule
Minimaal 3 liter water per dag.
Laatst bewerkt:

) en betere afbouwen, mijn laatste maaltijd van vandaag was het grootst, terwijl die eigenlijk het kleinst moest wezen...(ook al heb ik van 8 tot 9:30 getraind)
hehe, maar opzich een goed plan wat snel en simpel is
Is het slim om 1 of 2 dagen in het weekendk veel carbs te eten en dan door de weeks voornamelijk weinig carbs tijdens de cut?