Fitness Seller

Jonge Marokkanen kiezen steeds meer voor partner uit thuisland

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik zei thuisland............ALS daar hun VOORKEUR ligt!

lezen & begrijpen is soms wat moeilijker dan klakkeloos lezen............

:D

Thinkalot geilt op teksten die geen enkele vorm van interpretatie mogelijk maken. Lijstjes en veel cijfertjes dus, met bronvermelding :D

Dus je schreeuwt maar bepaalde woorden als "integreren" en "voldoen aan bepaalde eisen" maar je weet wel niet wat dat dan inhoudt; Je durft ze gewoon niet neerschrijven omdat je dan zal merken dat het merendeel van de allochtonen zich wel degelijk heeft geintegreerd en voldoet aan de Nederlandse eisen.

hoe DOM ben jij!!? dit zeg ik toch helemaal niet, KN*RFT!

thinkalot moet beter lezen en minder thinken??

ik zeg alleen dat ze wel moeten integreren en voldoen aan de eisen zoals o.a. slagen voor de inburgeringcoïtusamen. Ja, ik weet wel wat het inhoudt maar ik ga mijn tijd niet verdoen aan iemand als jij, kom op hey. dat ben je me niet waard.

bovendien heb ik totaal niks tegen marokanen/moslims of what ever. heb zelf een paar goede kennissen c.q. halve-vrienden die marokkaans zijn, mijn vriendin is ook buitenlands en mijn ex was zelfs TURKS!

Laatst bewerkt:
Heren, houden we het wel een beetje binnen de perken. Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig (voor de zoveelste maal).

ik zei thuisland............ALS daar hun VOORKEUR ligt!

lezen & begrijpen is soms wat moeilijker dan klakkeloos lezen............

:D

je zei , kiezen uit het gastland, anders terug nar marokko. Dus je geeft er een straf aan. En ik wees er gewoon op dat marokko niet het thuisland is van een Marokkaan die hier geboren en getogen is; begrijpend-lezen.nl eens bezoeken !

Thinkalot geilt op teksten die geen enkele vorm van interpretatie mogelijk maken. Lijstjes en veel cijfertjes dus, met bronvermelding :D

flink man, speel maar weer op de man. Je kan inhoudelijk niet reageren dus je keist de vuile manier; toont eens te meer je niveau aan. Ik maak geen woorden meer aan je vuil!

hoe DOM ben jij!!? dit zeg ik toch helemaal niet, KN*RFT!

thinkalot moet beter lezen en minder thinken??

ik zeg alleen dat ze wel moeten integreren en voldoen aan de eisen zoals o.a. slagen voor de inburgeringcoïtusamen. Ja, ik weet wel wat het inhoudt maar ik ga mijn tijd niet verdoen aan iemand als jij, kom op hey. dat ben je me niet waard.

bovendien heb ik totaal niks tegen marokanen/moslims of what ever. heb zelf een paar goede kennissen c.q. halve-vrienden die marokkaans zijn, mijn vriendin is ook buitenlands en mijn ex was zelfs TURKS!

En wat houdt die inburgeringscursus is, De meerderheid van de marokkaanse jongeren die hier geboren en getogen is slaagt makkelijk voor die test; Een groot deel van de nieuwkomers ook. Dus waar heb je het over?!

flink man, speel maar weer op de man. Je kan inhoudelijk niet reageren dus je keist de vuile manier; toont eens te meer je niveau aan. Ik maak geen woorden meer aan je vuil!

kom zeg, je doet net of ik een Thinkalotbasher ben :rolleyes:

Je moet ook beseffen dat iedereen niet zo rationeel is ingesteld als jij, er zijn ook mensen die spreken uit hun eigen gevoel en ervaring en eerlijk vind ik dat je die nogal eens zwaar wilt counteren met cijfertjes en quotes. Als iemand je dan daaromtrent eens een steek onder water geeft moet je ook niet meteen het zwarte schaap spelen.

Ik denk dat je het trouwen met iemand uit het oorspronkelijk thuisland kunt vergelijken met het dragen van de hoofddoek. Niemand zal je werkelijk verplichten maar het is eerder een vorm van sociale dwang.
Als ik thuisgekomen was met een gekleurde vriendin had m'n oma ook d'r wenkbrauwen gefronst. Niet dat ze problemen heeft met personen met een andere huidskleur maar het "hoort" gewoon niet zo.
Sociale aanvaarding binnen de eigen gemeenschap zal dus grote invloed hebben op de keuze van een partner.

Dit leek me trouwens behoorlijk inhoudelijk geantwoord van me, maar wederom is dit geschreven vanuit mijn eigen "buikgevoel" en kan ik dit niet staven met cijfertjes en quotes. Ik veronderstel dat je het daarom ook afdoet als "inhoudelijk niet kunnen reageren".

deze thread =

Yawn.jpg

kom zeg, je doet net of ik een Thinkalotbasher ben :rolleyes:

Je moet ook beseffen dat iedereen niet zo rationeel is ingesteld als jij, er zijn ook mensen die spreken uit hun eigen gevoel en ervaring en eerlijk vind ik dat je die nogal eens zwaar wilt counteren met cijfertjes en quotes. Als iemand je dan daaromtrent eens een steek onder water geeft moet je ook niet meteen het zwarte schaap spelen.

Dit leek me trouwens behoorlijk inhoudelijk geantwoord van me, maar wederom is dit geschreven vanuit mijn eigen "buikgevoel" en kan ik dit niet staven met cijfertjes en quotes. Ik veronderstel dat je het daarom ook afdoet als "inhoudelijk niet kunnen reageren".

heb je de topictitel gelezen? Dit kan je alleen maar weten als je er onderzoek naar doet en dus heb je dan cijfers. En die cijfers moet je hebben wil je dergelijke beweringen maken. Je buikgevoel heeft hier geen enkel nut.

heb je de topictitel gelezen? Dit kan je alleen maar weten als je er onderzoek naar doet en dus heb je dan cijfers. En die cijfers moet je hebben wil je dergelijke beweringen maken. Je buikgevoel heeft hier geen enkel nut.

als ik me niet vergis staan er in de eerste post cijfers van een onderzoek naar het onderwerp van de titel...

dus je geeft toe dat je koud en warm blaast?

als dat je gelukkig maakt...

Wat is er trouwens mis met een artikel posten waarin effectieve cijfers staan en daarop reageren met de manier waarop ik het onderwerp aanvoel? Niks is zwart/wit.

als dat je gelukkig maakt...

Wat is er trouwens mis met een artikel posten waarin effectieve cijfers staan en daarop reageren met de manier waarop ik het onderwerp aanvoel? Niks is zwart/wit.

je negeert hoe je reageerde op mij. Je insinueerde dat ik alleen mar blij ben als ik cijfertjes zie. Die waren er maar dan ga jij gaan zeggen dat je op je buikgeveol vertrouwd<; dat is koud en warm blazen.

je negeert hoe je reageerde op mij. Je insinueerde dat ik alleen mar blij ben als ik cijfertjes zie. Die waren er maar dan ga jij gaan zeggen dat je op je buikgeveol vertrouwd<; dat is koud en warm blazen.

Net omdat je die beiden moet kunnen combineren. Cijfertjes zijn leuk om een overzicht te krijgen of iets via een wiskundige benadering te bekijken maar als je die cijfertjes niet kan relativeren vanuit je eigen ervaring kan iemand je wijsmaken wat ie wil.

Net omdat je die beiden moet kunnen combineren. Cijfertjes zijn leuk om een overzicht te krijgen of iets via een wiskundige benadering te bekijken maar als je die cijfertjes niet kan relativeren vanuit je eigen ervaring kan iemand je wijsmaken wat ie wil.

relativeren vanuit je eigen ervaring kan iemand je wijsmaken wat je wil? dat klopt helemaal niet. Wat jij voorstelt is dus het negeren van vaststaande feiten.

Thinkalot houd wel van een discussie :P

En wat houdt die inburgeringscursus is, De meerderheid van de marokkaanse jongeren die hier geboren en getogen is slaagt makkelijk voor die test; Een groot deel van de nieuwkomers ook. Dus waar heb je het over?!

ik heb het niet over de geboren en getogen -> wederom GOED LEZEN EERST.

Wederom: ik heb gezegd als ze voor o.a. deze test slagen dan heb ik er geen probleem. mee. dus... nogmaals : lezen kerel.

Dus waar heb JIJ het over!?

Die test is een wassen neus, 16 punten halen op een totaal van 80. Als je jezelf aanwezig meld krijg je al 10 punten voor de moeite.

ik heb het niet over de geboren en getogen -> wederom GOED LEZEN EERST.

Wederom: ik heb gezegd als ze voor o.a. deze test slagen dan heb ik er geen probleem. mee. dus... nogmaals : lezen kerel.

Dus waar heb JIJ het over!?

je hebt nooit geschreven dat je het enkel op diegene had die naar hier kwamen. Als je dus wil dat ik geod lees moet je ook wel goed schrijven he.

en zoals ericr zei, de test is belachelijk simpel. Maar zelf dat zouden sommige autochtonen niet halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven