AndroidHealthClinic

Jonge Marokkanen kiezen steeds meer voor partner uit thuisland

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat ik voorop stellen dat ik er geen enkel probleem mee heb, alleen moeten ze wel goed integreren en aan de eisen voldoen gesteld door de NL overheid.

je hebt nooit geschreven dat je het enkel op diegene had die naar hier kwamen. Als je dus wil dat ik geod lees moet je ook wel goed schrijven he.

en zoals ericr zei, de test is belachelijk simpel. Maar zelf dat zouden sommige autochtonen niet halen.

En wat staat daar dan? Deze topic gaat over het halen van vrouwtjes uit het buitenland en daar reageer ik ook op. Ik heb met geen woord gesproken over intergreren etc. m.b.t. de mensen die hier geboren en getogen zijn.

Dus.. LEZEN!!!

• Topic Starter Topic Starter
relativeren vanuit je eigen ervaring kan iemand je wijsmaken wat je wil? dat klopt helemaal niet. Wat jij voorstelt is dus het negeren van vaststaande feiten.

ik wil maar zeggen dat feitelijke cijfers niet altijd een eerlijk beeld geven. Als ik bij 1000 h**ren een poll doe naar hun coïtusbeleving en zeg dat dit cijfer opgaat voor vrouwen lieg ik niet. Maar je moet geen genie zijn om te weten dat dit een fout beeld is. Maar toch zijn de cijfers correct, want ik heb bij 1000 vrouwen een poll gedaan.
Dus niet zomaar klakkeloos cijfertjes geloven, ook al zijn ze correct.

Pff dat jullie nog op hem reageren man.
Hehe, te vermoeiend voor mij hoor.

Ik wil cijfers zien.
Nee, we praten hier niet over een buikgevoel.
Je speelt op de man en das niet lief.
Een moslim die wat verkeerd doet is geen moslim.
En dan nog zijn mooie trechter.

Nu heb je elke reactie van hem wel gelezen en hoef je niet meer op hem te reageren;)

• Topic Starter Topic Starter

Ik wil cijfers zien.

Nu heb je elke reactie van hem wel gelezen en hoef je niet meer op hem te reageren;)

:D

En wat staat daar dan? Deze topic gaat over het halen van vrouwtjes uit het buitenland en daar reageer ik ook op. Ik heb met geen woord gesproken over intergreren etc. m.b.t. de mensen die hier geboren en getogen zijn.

Dus.. LEZEN!!!

en toen was ie dus ....stil.

ik wil maar zeggen dat feitelijke cijfers niet altijd een eerlijk beeld geven. Als ik bij 1000 h**ren een poll doe naar hun coïtusbeleving en zeg dat dit cijfer opgaat voor vrouwen lieg ik niet. .
Dan lieg je wel want dan verdraai je bewust de realiteit om er voordeel uit halen.

Ik wil cijfers zien.

je bent zo grappig dat het pijnlijk is. Of zielig?

Al mijn argumenten zijn steeds goed onderbouwd en jij tracht ze maar weer eens uit hun context te rukken omdat je inhoudelijk je mannetje niet kan staan. Hou je bij halters. Of mss je hydroxycut!

Een poll bestaat nooit uit feitelijke cijfers, dat is een subjectieve weergave in alle gevallen. Die kan wel redelijk in de buurt komen van de werkelijkheid maar feiten zijn feiten en die liegen niet.

Ik wil cijfers zien.

Je mag me trouwens wel eens de post tonen waar ik schreef dat een moslim die iets verkeerd doet geen moslims is.

tja , blijkbaar is het lezen van een antwoord zoals post 140 te moeilijk voor sommigen.

hoezo post 140? ik leg toch duidelijk uit in post 141 dat ik nooit heb gesproken over "geboren en getogen"?

dus mijn inziens heb ik het goed uitgelegd? geen idee wat ik niet zou moeten snappen aan post 140.

als post 140 een antwoord zou moeten zijn op post 138 is het alleen maar nog 'vreemder'.

speel je kinderspelletje maar alleen verder. Ik reageer vanaf nu alleen maar op volwassen bijdragen.

speel je kinderspelletje maar alleen verder. Ik reageer vanaf nu alleen maar op volwassen bijdragen.

whatever, waarom reageer je niet gewoon op wat ik zeg dan?....uitgelult, dat ben je gewoon jongen. Je post 140 slaat nergens op wat ik gezegd heb.

of geef gewoon toe dat ik nergens gesproken heb over "geboren en getogen" en het integreren van deze mensen. Dan ben je tenminste een echte vent.

Ik heb mijn standpunt duidelijk verwoord, als je dat niet snapt, your loss.

Ik voorspel bij post 165 een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven