spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij m'n vriendin werkt er één die lekker me ging stappen tot ze getrouwd was. Nu mag ze aan geen enkele sociale activiteit meer meedoen, wordt ze overal naar toe gebracht en afgehaald en zie je ze met hoofddoek rondlopen. Als ze je ziet komen verstopt ze zich snel of draait ze zich om...
Wat kunnen sommige mensen toch zo verschrikkelijk bemoeizuchtig zijn met de beslissingen van andere mensen
laat ik voorop stellen dat ik er geen enkel probleem mee heb, alleen moeten ze wel goed integreren en aan de eisen voldoen gesteld door de NL overheid.
En naar mijn mening geeft het artikel in de eerste post niet de ware reden weer waarom er "vrouwtjes uit het buitenland gehaald worden." (althans dit concludeer ik uit eigen verkregen informatie dmv gesprekken met marokaanse jongens uit mijn omgeving)
Ik ben opgegroeid onder hen dus ik weet best waar ik over praat. Ik baseer mijn uitspraken op bronmateriaal van wetenschappelijke instituten en mijn iegen ervaringen die ik met deze groep heb.
En de grapjes met de nickname worden echt oud hoor. Wees eens wat creatiever, want zo wordt het zielig hoor.

dat zijn zo van die verhalen van 13 in een dozijn, en dat wordt zo sterk overdreven dat het een eigen leven gaat leiden.

dat zijn zo van die verhalen van 13 in een dozijn, en dat wordt zo sterk overdreven dat het een eigen leven gaat leiden.
Men komt hier altijd met van die verhaaltjes over "ik ken iemand die..."
Jeetje, zo wordt het wel heel zielig hoor.

Dubbele nationaliteit is alleen nog mogelijk (in Nederland) als er in het land van herkomst een wettelijk verbod is op verlies van nationaliteit.

en wat houdt dat dan in goed integreren en wat zijn die eisen dan?
en wat houdt dat dan in goed integreren en wat zijn die eisen dan?

Zo kan er natuurlijk nooit goed geintergreerd worden.
Net zoals de dubbele nationaliteiten, die immigranten integreren nooit omdat ze nog steeds de gemakkelijke optie hebben om terug te keren naar hun vaderland. Met dat idee in hun achterhoofd wordt er natuurlijk nooit goed geintergreerd.![]()
Daan
geloof je nu echt dat de jongere marokkanen in nederland echt wilen terugkeren naar marokko? Ze zien het als hun vakantieland; Zeg eens tegen een paar jonge amarokkanen dat ez 2 maand naar marokko mogen gaan en ze staan hier allemaal terug na 1 maand omdat ze heimwee hebben!
Volgens mij was je degene die begon over aanames en dat we persoonlijk geen marokkanen kenden................ Kom je met verhalen begin je zo![]()
Je weet zelf niet eens meer wat je een half uur geleden gepost hebt![]()
geloof je nu echt dat de jongere marokkanen in nederland echt wilen terugkeren naar marokko? Ze zien het als hun vakantieland; Zeg eens tegen een paar jonge amarokkanen dat ez 2 maand naar marokko mogen gaan en ze staan hier allemaal terug na 1 maand omdat ze heimwee hebben!
zoek maar op in het nederlandse integratiebeleid als je dat wilt weten.
Vandaar dat ze wanneer hun favoriete vakantieland een voetbalwedstrijd wint ze massaal over straat gaan lopen.. Dit doe ik ook als de Hawaiaanse voetballers een wedstrijdje winnen..