XXL Nutrition

Vijf vrouwen (17-25 jaar) verkracht op werkvakantie

:roflol::roflol:
Wat moet je ook in zo'n land? Ik zou het hele continent mijden, hoe mooi het in sommige delen ook is. En de bevolking proberen te redden is al helemaal niet te bevatten; alsof enige poging daartoe gunstig zal zijn voor hen.

Ik snap het ook niet idd... Help je een "school" te bouwen (ding stort al bij voorbaat in elkaar die mijn klasgenote ging bouwen) voor een paar Kenianen... Alsof ze het dan toe kunnen passen in dat land :rolleyes:

Inderdaad. De enige, die geholpen worden met dat soort werk zijn de "helpers" zelf, die een goed gevoel krijgen van hun "helpende handen".

Triest,iets anders kan ik gewoon niet verzinnen

Inderdaad. De enige, die geholpen worden met dat soort werk zijn de "helpers" zelf, die een goed gevoel krijgen van hun "helpende handen".

Heerlijk kortzichtig! Ik krijg het gevoel dat jij inderdaad niet verder kijkt dan dit.

Nog lekker getraind vandaag?

Net goed, dat zal dat stel linkse hippies leren! Mensen in die landen zijn achterlijk (in letterlijke zin van het woord) en moetje zelf een beetje laten aanmodderen (onder toeziend oog) Maar zeker niet actief hulp aan gaan verlenen;)

Net goed, dat zal dat stel linkse hippies leren! Mensen in die landen zijn achterlijk (in letterlijke zin van het woord) en moetje zelf een beetje laten aanmodderen (onder toeziend oog) Maar zeker niet actief hulp aan gaan verlenen;)

ga ik akkoord.. dit is naïef ten top!!

Die mensen helpen zelf ook mee...

Ik heb het al eerder gezegd: ontwikkelingshulp is zinloos zolang de plaatselijke bevolking zelf nog niet in zekere mate ontwikkelt is. Sommige mensen willen dat niet inzien tot ze met de feiten op de neus gedrukt worden.

Ik heb het al eerder gezegd: ontwikkelingshulp is zinloos zolang de plaatselijke bevolking zelf nog niet in zekere mate ontwikkelt is. Sommige mensen willen dat niet inzien tot ze met de feiten op de neus gedrukt worden.

hoe denk je die mensen in dat land te ontwikkelen, als het al gevaarlijk is om daar ONTWIKKELINGShulp heen te sturen?
:o

hoe denk je die mensen in dat land te ontwikkelen, als het al gevaarlijk is om daar ONTWIKKELINGShulp heen te sturen?
:o
Je begrijpt het nog steeds niet. Ik ga me de moeite besparen om het uit te leggen, lees mijn reactie nog eens goed...

daarom stelde ik dus ook de vraag, HOE denk je dat voor elkaar te krijgen?
???
Zoals ik zei: alle hulp is zinloos. Een volk kan alleen zichzelf ontwikkelen.

Een beetje ondersteuning kan helpen, maar in dit geval is alles als een druppel op een hete plaat...

Een beetje ondersteuning kan helpen, maar in dit geval is alles als een druppel op een hete plaat...

Helemaal mee eens. Er is al keer op keer bewezen dat ontwikkelingshulp aan Afrika zinloos is.

Als je ontwikkelingshulp wil doen steek dan lever je energie in Azie daar doen ze er tenminste wat mee.

ik denk, mede door gebrek aan scholing en dergelijke, dat ze dat in Afrika niet alleen kunnen!
;)

Terug
Naar boven