AndroidHealthClinic

Jongen met te dikke kont

jij hebt liever zo'n vleesloze platte kont? Dat is pas afgrijselijk bij mannen.
Eens!

Gisteren trouwens in het nieuws dat de 'Gameboy-generatie' onderontwikkelde glutes heeft door een slechte houding. Platte konten worden de norm dus :(

Would hit.

No homo

Je moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijk :) Binnenkant is belangrijker.. :) Maar dat is mijn mening :).

Je bedoelt waarschijnlijk de binnenkant van de portemonnee die belangrijk is voor vrouwen ?

Volgens mij is in dit geval "het juiste meisje" een meid die er zelf uit ziet als een bak stront en daarom maar een fat ass boy pakt omdat ze anders lonely 4 ever is.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 18:20 ----------

@ peterichters

Niet zo druk maken man, :D als iemand een keer een vervelende opmerking maakt dan zeg je gewoon; Komt door het squatten :D.
En anders moet je gewoon een staatslot kopen en even winnen, dan komt het sowieso goed :thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Om een normaal mannenfiguur te hebben moet je bovenlichaam breder zijn dan je onderlichaam, wat dus bij jou niet het geval is. Ik adviseer je te gaan trainen zodat je lichaam breder word en je billen minder opvallen.

mijn squat ass g ik ga naar die n**ga club twerken met me squat ass u mad c*nt they call me bootyboi

Mijn GF is ook jaloers op mijn kont :D
Chicks diggen een stevige bips jonguhh :cool:

Dikke squat ass FTW!! moet wel zeggen dat ik vooral extra aandacht krijg van donkere meiden haha!

Je moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijk :) Binnenkant is belangrijker.. :) Maar dat is mijn mening :).

Dat er een negatieve connectie aan oppervlakkigheid zit en dat je dit aan kinderen probeert mee te geven, tot daaraan toe, maar dat volwassenen dit soort zweverige bullshit echt gaan geloven terwijl het evolutionair gezien noodzakelijk was...

Vrouwen vinden het alleen maar leuk.

Alleen die dronken k*t horken die in je reet knijpen is wat minder.
Als ze nou lekker waren prima natuurlijk:cool:

:roflol:

en toen werd je wakker?

TS: ga gewoon trainen en get money daar vallen vrouwen echt op ( en beetje macht hebben is ook altijd een pre )

inb4 female dbbers

93_450xNULL.gif

Je wilt toch een foto zien van TS? Staat bovenaan het topic, helemaal bovenaan..

Oke hier heb je em: http://www.girlscene.nl/profiel/774205/blog/9704

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 19:03 ----------

Aangezien ik enige vrouw ben in dit topic en je vraagt of meisjes dit aantrekkelijk vinden;

ik iig niet (niet als de rest niet getraind is/ietwat spieren heeft )

Wow echt een vrouwen reet haha..
Ik kan je alleen adviseren om de rest van je lichaam hard te trainen.

Ken iemand die dit ook had. Crosstrainer en na half jaartje stuk minder en na jaar volledig normaal.

white bootyyyyyyy ;D

geen zorgen ik heb ook een dikke kont and the ladies love it, allemaal gratis chicks man, zou me geen leven zonder dikke kont meer kunnen inbeelden <3

de rest is gewoon jelly hier

Sinds ik een dikke kont heb ben ik de pua master.

Terug
Naar boven