- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Haha okJe moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijkBinnenkant is belangrijker..
Maar dat is mijn mening
.
haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha okJe moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijkBinnenkant is belangrijker..
Maar dat is mijn mening
.
Eens!jij hebt liever zo'n vleesloze platte kont? Dat is pas afgrijselijk bij mannen.

Je moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijkBinnenkant is belangrijker..
Maar dat is mijn mening
.
als iemand een keer een vervelende opmerking maakt dan zeg je gewoon; Komt door het squatten
.Je moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijkBinnenkant is belangrijker..
Maar dat is mijn mening
.
jij hebt liever zo'n vleesloze platte kont? Dat is pas afgrijselijk bij mannen.

Dikke squat ass FTW!! moet wel zeggen dat ik vooral extra aandacht krijg van donkere meiden haha!

Je moet niet onzeker zijn. Als je het juiste meisje vind kijkt ze niet alleen naar je uiterlijkBinnenkant is belangrijker..
Maar dat is mijn mening
.
Maar dat is mijn mening
.
Vrouwen vinden het alleen maar leuk.
Alleen die dronken k*t horken die in je reet knijpen is wat minder.
Als ze nou lekker waren prima natuurlijk![]()

Je wilt toch een foto zien van TS? Staat bovenaan het topic, helemaal bovenaan..
Oke hier heb je em: http://www.girlscene.nl/profiel/774205/blog/9704
---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 19:03 ----------
Aangezien ik enige vrouw ben in dit topic en je vraagt of meisjes dit aantrekkelijk vinden;
ik iig niet (niet als de rest niet getraind is/ietwat spieren heeft )