XXL Nutrition

Jongen met te dikke kont

Sommige vrouwen vinden het inderdaad aantrekkelijk.

Maar het is wat je zelf vind ;)

Kontoefeningen maken je bilspieren trouwens groter, dus dikkere kont.

Crosstrainer zoals ik zei, vetverbranding moet je stimuleren.

Sommige vrouwen vinden het inderdaad aantrekkelijk.

Maar het is wat je zelf vind ;)

Kontoefeningen maken je bilspieren trouwens groter, dus dikkere kont.

Crosstrainer zoals ik zei, vetverbranding moet je stimuleren.
Ik denk dat hier een paar zaken door elkaar gegooid worden... De meeste vrouwen zullen een gespierde kont wel aantrekkelijk vinden (ooit gehoord in programma over evolutie dat dit bij vrouwen een link legt met de stootkracht van de man bij coïtus, net als dikke abs dit ook doen).

Een platte kont lijkt me toch niet direct iets wat wenselijk is. Maar brede heupen en teveel vet zullen weinig vrouwen aantrekkelijk vinden.

Dik/breed is dus niet hetzelfde als gespierd/vol.

Ik denk dat hier een paar zaken door elkaar gegooid worden... De meeste vrouwen zullen een gespierde kont wel aantrekkelijk vinden (ooit gehoord in programma over evolutie dat dit bij vrouwen een link legt met de stootkracht van de man bij coïtus, net als dikke abs dit ook doen).

Een platte kont lijkt me toch niet direct iets wat wenselijk is. Maar brede heupen en teveel vet zullen weinig vrouwen aantrekkelijk vinden.

Dik/breed is dus niet hetzelfde als gespierd/vol.

Daarom zeg ik ook sommige vrouwen ;)(mss zijn ze bi). Aan de hand van de reacties op girlscene wordt dit bevestigd (1+1 twijfelaar).

Spieren en dus gespierde kont staat inderdaad voorop en heeft inderdaad zijn instinctieve redenen.

Brede heupen heb ik niet direct gezien bij OP, maar is idd niet wenselijk gezien dit meer vrouwlijk is.

Maar los van wat vrouwen mooi vinden is het vooral wat je zelf mooi vind.

Nee snap ik, maar ik zie iedereen "dik" gebruiken terwijl een speklaag hebben wel wat anders is dan een dikkere glutaeus maximus (al heeft dat natuurlijk ook grenzen).

Nee snap ik, maar ik zie iedereen "dik" gebruiken terwijl een speklaag hebben wel wat anders is dan een dikkere glutaeus maximus (al heeft dat natuurlijk ook grenzen).

Klopt, daarom zijn bilspieroefingen ook niet aan te raden. Lijkt het alleen maar dikker, cardio is enigste oplossing.

Maar er is toch 1 van de 5 vrouwen die zijn kont aantrekkelijk vind. Maar dat is waarschijnlijk omdat ze het zicht in de broek verward met een dikke glutaeus maximus :p

Terug
Naar boven