Fitness Seller

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
“Kom van het spoor af!!” riep ik nog

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roos Floris, oud-medewerkster van CampusTV, was getuige van het tragische ongeval dat afgelopen nieuwjaarsnacht plaatsvond op het station Rotterdam Alexander.

Net als de de verongelukte Bas van der Weijden was Roos op het feest in de Outland. Roos vertelt: “De hele avond op het feest stond ik al te kletsen met de groep vrienden waar Bas bij hoorde. Toen het was afgelopen liepen we met zijn allen naar het station om de trein naar huis te nemen. Mijn groep vrienden en wat vrienden van Bas zaten op het perron richting naar Amsterdam en de rest aan de overkant.”

“Op het perron waar wij stonden, stonden ook wat Bulgaren. Ineens kwam een groep Marokkaanse jongens, waarvan een met een steen, op een van die Bulgaren af om hem in elkaar te slaan. Toen ze maar door bleven gaan, probeerden wat jongens van mijn groep de boel te sussen. Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant.”

Volgens Roos is dat ook wat er in de kranten gezegd wordt. Maar daarna werd het pas erg. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.”

“Bas, die aan de andere kant van het spoor stond ging ten slotte ook het spoor op. Het was een van zijn vrienden in elkaar geslagen werd. Het vechten hield niet op”.

Over het ongeluk zegt ze: “Er was al drie kwartier geen trein meer geweest, dus ik denk dat ze daarom maar op het spoor bleven. Maar ineens kwam daar wel een trein. Ik bleef maar roepen: kom van dat spoor af!! Er komt een trein aan!”

“Daarna ging het heel snel. Ik zag een gele flits en binnen 30 seconden stond de politie er, zo leek wel”.

De groep Marokkanen wist net op tijd van het spoor weg te komen en vluchtte weg, van hen raakte dan ook niemand gewond. “Omdat de politie zo snel ter plaatse was, zijn de meesten gelukkig wel opgepakt. De meest agressieve volgens mij helaas niet. En waar de Bulgaren gebleven zijn weet ik ook niet.”

Waarom de ruzie precies ontstond weet Roos niet precies: “In de Outland was er nog niets aan de hand. Daar was die groep Marokkanen wel, maar die stonden niet bij ons. De ruzie ontstond gewoon op het station. Het lullige is dat Bas van der Weijden helemaal niets met het gevecht te maken had. Hij wilde zijn vrienden redden en heeft dat nu met de dood moeten bekopen.

http://www.campus.tv/?p=8789

Het belachelijke is nog wel dat de politie niets kwijt wil. Duidelijk is dat de jongens achterna werden gezeten en dit interview bevestigd mijn vermoeden. Het waren Marokkanen! :mad:

R.I.P.

Wist ik allang. Maar wat schiet je op met zo'n topic? Het is nu eenmaal een feit dat die jongens veel ellende aanrichten. Al dat soort tuig moet gewoon aangepakt worden, maakt niet uit of ze Marokkaans, Fins of Nederlands zijn.

Waneer stopt het nou eens ?

Here we go again. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Wist ik allang. Maar wat schiet je op met zo'n topic? Het is nu eenmaal een feit dat die jongens veel ellende aanrichten. Al dat soort tuig moet gewoon aangepakt worden, maakt niet uit of ze Marokkaans, Fins of Nederlands zijn.

Dat de media zijn smoel dicht houdt en het woordje Marokkanen niet eens durft te noemen. Nee dat is racistisch dat weet je onderhand toch wel?

En dat de politie deze zaak geen misdrijf noemt maar een ongeluk vind ik al helemaal belachelijk. Dit is gewoon pure moord.

Opvallend dat domme mensen bij het lezen van dit bericht gaan denken dat die gast onder een intercity-marokkaan is belandt.

Stigmatiseren en haat zaaien.

wat een verrassing...

Dat de media zijn smoel dicht houdt en het woordje Marokkanen niet eens durft te noemen. Nee dat is racistisch dat weet je onderhand toch wel?

En dat de politie deze zaak geen misdrijf noemt maar een ongeluk vind ik al helemaal belachelijk. Dit is gewoon pure moord.

Ja dat is ook triest en het werkt alleen maar averechts. Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat de Marokkaanse medemens gemiddeld gesproken niet een verrijking is voor onze maatschappij, dat is een statistisch feit. Maar ja, je kunt ze helaas niet terugsturen dus moet je er mee dealen.

zou ook wel eens het alcohol promilage in die gozers hun bloed willen weten, je meot toch behoorlijk verdoofd zijn wil je een trein niet zien aankomen. en misschien doof van de harde muziek, dat kan ook. Anyway treurig, maar dit laat maar weer eens zien dat je je beter niet met andermans zaken kunt bemoeien

Het belachelijke is nog wel dat de politie niets kwijt wil. Duidelijk is dat de jongens achterna werden gezeten en dit interview bevestigd mijn vermoeden. Het waren Marokkanen! :mad:

R.I.P.

Je had het vermoeden van kwaadwillende Marokkanen al zodra je van het treinongeluk had gehoord? :roflol:

Overigens heeft het OM wel degelijk deze oorzaak naar buiten gebracht:

nu.nl zei:
In het AD stelt het Openbaar Ministerie dat op het station sprake was van een vechtpartij tussen twee groepen jongeren. Enkele deelnemers zouden daarbij op het spoor gestaan hebben. Het slachtoffer heeft de aankomende trein te laat opgemerkt. Volgens De Telegraaf waren de slachtoffers op de vlucht voor hun belagers.

• Topic Starter Topic Starter
Je had het vermoeden van kwaadwillende Marokkanen al zodra je van het treinongeluk had gehoord? :roflol:

Overigens heeft het OM wel degelijk deze oorzaak naar buiten gebracht:

Zodra ik hoorde over een jongens die achterna werden gezeten? Ja.

In jouw bron staat trouwens niks vermeld over Marokkaanse jongeren.

Dat ze achterna gezeten werden was toch een fout bericht (waar de telegraaf ondermeer groot mee kopte). Die vriend van de verongelukte jongen, die zelf ook zwaar gewond is geraakt, zei dat hun naar de jongens aan de overkant toegingen. Ze werden niet zelf achterna gezeten.

keihard aanpakken deze incidenten!

-JP-

Het eerste mocrotopic van 2009. Niet echt slim natuurlijk om te gaan matten op het spoor.

keihard aanpakken deze incidenten!

-JP-

Je zal zien dat als ze de groep oppakken, de dader misschien 10 jaar krijgt en naar goed gedrag binnen 7 jaar weer in de maatschappij loopt.
De mede daders zullen niet veel zwaarder worden aangepakt, tjaah wat doe je eraan...

Je zal zien dat als ze de groep oppakken, de dader misschien 10 jaar krijgt en naar goed gedrag binnen 7 jaar weer in de maatschappij loopt.
De mede daders zullen niet veel zwaarder worden aangepakt, tjaah wat doe je eraan...

daders van wat? Waar zijn de marokkanen volgens jouw schuldig aan in deze situatie?

heeft iemand het bericht eigenlijk wel gelezen, of alleen maar het roodgedrukte toverwoord?

jah oke er zijn marokanen die dat doen hoor maar nazi's in Nederland is ook neit mis hoor

Terug
Naar boven