XXL Nutrition

Jopie`s cutting update

Jopie

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ok dan, nog 4 weekjes en ik ga op vakantie. Dan wil ik er ook klaar mee zijn.

Dit zijn mijn resultaten na flink cutten
Geen zuivel, brood, melk en geen junk!

wat vinden jullie er van?

wow impressive dude, wat zijn je stats voor en na?

zo een compleet ander mens. je bent helaas wel veel spiermassa verloren geloof ik!?

wowie joppie dat noem ik nou eens volhouden. dan ziet er ****y uit bro.. Had me alleen wel iets ander voorgesteld bij jou :)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Dudes!!

Tja ik heb een paarkeer mijn vetpercentage laten meten maar ik denk dat ik elke keer met een goed hart ben gemeten....

Ik begon in januari met
101 kg / 15%
op die foto was is dus 94 kilo. en denk dat ik daar eerder op 15% zit.
Dus tel bij die 101 maar wat % op.

Ik was gister ochtend 85 kilo, heb al tijden mijn vet niet meer gemeten. Ik ga gewoon door en kijk naar de spiegel.
Dus wat denken jullie wat mijn % nu is???

Idd ik ben een massa kwijt, maar dat komt wel weer goed. Ik heb veel geleerd van het cutten en bulken.
En ga dit keer niet zo extreem aan het bulken dus :D
MASS will come back!!!!

11,5% BF ofzo ?

Ziet er goed uit man, echt een immens verschil!
Je kan zo in de abtronic-tellsell-reclame :D !

een geweldige transformatie! Je hebt inderdaad massa verloren: vetmassa! Dat wordt lekker genieten tijdens je vakantie, have fun.

Ziet er al goed uit bro!

Ziet er goed uit bro .. ennn mooie tuinstoelen :)

good job!

En jezelf idd niet meer teveel laten gaan volg. bulk :)

goede cut!

links idd vet erg hoog (door bulk?) is geen 15% ouwe :D

keep it up :thumbs:

Zoutzak zei:
goede cut!

links idd vet erg hoog (door bulk?) is geen 15% ouwe :D

keep it up :thumbs:

Ja door bulk ja, ik ben na vorig jaar zomer begonnen met bulken. Maar ging maar door en ging maar door.
ik praat dan over 5000kcal... en maar zeggen dat het nodig is om massa aan te maken :rolleyes:

harde les

Wat een transformatie bro, heel netjes!! Nu nog een tan en je bent er klaar voor!

wat een transformatie!!!! denk dat je helemaal niet zoveel spiermassa hebt verloren. persoonlijk heb ik er ook wat van geleerd om niet zo hard te bulken.

Johny zei:
Wat een transformatie bro, heel netjes!! Nu nog een tan en je bent er klaar voor!

man hou op....
zit nu weken onder de zonnebank maar schiet niet op, hehehe
geeft niks he.
Ooit komt er een wonder middel voor albino`s als ik ;)

Netjes. Met een kleurtje verlies je optisch ook gelijk een paar procent. Lekker blijven bakken! :thumb:

jopiepoekie zei:
Ja door bulk ja, ik ben na vorig jaar zomer begonnen met bulken. Maar ging maar door en ging maar door.
ik praat dan over 5000kcal... en maar zeggen dat het nodig is om massa aan te maken :rolleyes:

harde les
ga morgen beginnen met 5000 kcal. :D

en of ik respect heb!

ik weet dat je er hard voor werkt, en dat het niet allemaal zo is gegaan zoals je het misschien wilde. Maar jij hebt met hard werken heel veel bereikt, niet alleen voor hoe het er uitziet [want damn gast, echt een mooi lichaam begin je te krijgen, niet normaal] maar, veel belangrijker, voor jezelf. Je weet tenminste waar je lichaam nu goed op reageerd en dat kun je volgend jaar gewoon weer gebruiken. :)

dit is nog maar het begin!

Wouter [karma volgt nog]

jopiepoekie zei:
man hou op....
zit nu weken onder de zonnebank maar schiet niet op, hehehe
geeft niks he.
Ooit komt er een wonder middel voor albino`s als ik ;)

Ik heb precies hetzelfde bro, ik wordt ook heel slecht bruin en als ik in de zon ga wordt ik rood en verbrand ik. Op mn eigen pics sta ik redelijk bruin maar dat komt doordat de sluitertijd wat langer is zodat je bruiner lijkt. Daarnaast is de lamp een beetje gelig en heb ik van die zelfbruinende troep.

Maar als ik buiten een pic neem ben ik net zo wilt als jou. Maar don't worry, het is pas mei :)

Terug
Naar boven