het was ook geen bulk, maar een cutbenchMarc zei:Mij negatieve karma heb je iig al.
Ik vind 't een super metamorfose. Ik had alleen wel verwacht dat zijn rechterarm stukken dikker zou zijn dan links.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het was ook geen bulk, maar een cutbenchMarc zei:Mij negatieve karma heb je iig al.
Ik vind 't een super metamorfose. Ik had alleen wel verwacht dat zijn rechterarm stukken dikker zou zijn dan links.

soulreaver zei:super man!! echt heel goed! en jij was degene die het over genen had? man er zit nog zoveel meer potentieel in jou fysiek, echt waar. volgende bulk gewoon anders aanpakken. veel wegen en meten en dan wekelijks je cal. inname opschroeven tot het moment dat je iets zwaarder wordt, dan ga je daar een paar honderd cals boven zitten, 400-500 en dan ga je om de zoveel weken je vet% meten.. als het goed is zal je dan zien dat je zwaarder wordt maar je vet% niet in rap tempo oploopt.

whahahaahjopiepoekie zei:En over die armen he!!
ik ben twee tweehandig, dus zowel links als rechts rukken.
Maar heb nu al een tijd een geweldige meid als vriendin en mijn ruk gedrag mindert. Dus mijn armen krimpen![]()

Justifire zei:Hehe mij nep je niet mannetje!!
Mensen laat ik deze familie nou heel goed kennen.
Dit is dus Joop links en Arie (ze broer) rechts.
![]()
![]()
Nee Jopie, echt heel goed gedaan man.
Heel ander mens, je ziet er gewoon een heel stuk breder uit.
Mijn complimenten en veel succes![]()

boogie zei:Hey Jopie, ook echt wel dat ik jou straks vanuit de Groningse bossen bespied als jij langs de oevers van het welig tierende slettenparadijs de Hoornseplas loopt deze zomer![]()
FreDSKI zei:Jopie, mooi weer vandaag.. ff bruinen komop dude..
hoe gaat het er nu mee?
gr. fredski.
( Echt een aanrarder boys!! )
(mist ik daar zin in heb)jopiepoekie zei:@wazzup
Heb jij die dingen wel eens in groningen zien liggen?
Ik heb er ook wel eens over gehoort maar nog nooit gezien
wazzup zei:Pillen niet, potjes verf liggen bij Harimou wel in het schap :-)
http://www.voedsel.net/vragen/vraag69.htm