Fitness Seller

Jopie`s cutting update

Een mooi voorbeeld van dat je door een lager vetpercentage groter oogt.

Ziet er goed uit bro. Jij bent er klaar voor, lekker patsen op het strand.

• Topic Starter Topic Starter
soulreaver zei:
super man!! echt heel goed! en jij was degene die het over genen had? man er zit nog zoveel meer potentieel in jou fysiek, echt waar. volgende bulk gewoon anders aanpakken. veel wegen en meten en dan wekelijks je cal. inname opschroeven tot het moment dat je iets zwaarder wordt, dan ga je daar een paar honderd cals boven zitten, 400-500 en dan ga je om de zoveel weken je vet% meten.. als het goed is zal je dan zien dat je zwaarder wordt maar je vet% niet in rap tempo oploopt.

hahaha,
ja dankje voor je advies kerel!!! wordt er verlegen van :)
ik wil ook graag mijn volgende bulk goed aanpakken, en vooral niet te gek van stappel gaan en rustig opvoeren en gedult hebben!

En over die armen he!!
ik ben twee tweehandig, dus zowel links als rechts rukken.
Maar heb nu al een tijd een geweldige meid als vriendin en mijn ruk gedrag mindert. Dus mijn armen krimpen ;)

Klasse Jopie!!
Vooral zo doorgaan!! :D

jopiepoekie zei:
En over die armen he!!
ik ben twee tweehandig, dus zowel links als rechts rukken.
Maar heb nu al een tijd een geweldige meid als vriendin en mijn ruk gedrag mindert. Dus mijn armen krimpen ;)
whahahaah :D

Hehe mij nep je niet mannetje!!
Mensen laat ik deze familie nou heel goed kennen.
Dit is dus Joop links en Arie (ze broer) rechts.
:D :D :D
Nee Jopie, echt heel goed gedaan man.
Heel ander mens, je ziet er gewoon een heel stuk breder uit.
Mijn complimenten en veel succes :thumb:

Hey Jopie, ook echt wel dat ik jou straks vanuit de Groningse bossen bespied als jij langs de oevers van het welig tierende slettenparadijs de Hoornseplas loopt deze zomer :cool:

Justifire zei:
Hehe mij nep je niet mannetje!!
Mensen laat ik deze familie nou heel goed kennen.
Dit is dus Joop links en Arie (ze broer) rechts.
:D :D :D
Nee Jopie, echt heel goed gedaan man.
Heel ander mens, je ziet er gewoon een heel stuk breder uit.
Mijn complimenten en veel succes :thumb:

HEhehe, je hebt me ontmaskerd

Arnie is de jochie die aan sport doet,
en joop is die viezerik die in de bossjes zich elke dag loopt afte trekken ;)

boogie zei:
Hey Jopie, ook echt wel dat ik jou straks vanuit de Groningse bossen bespied als jij langs de oevers van het welig tierende slettenparadijs de Hoornseplas loopt deze zomer :cool:

hahaha, mja die witte reusje zal ik zijn.
IK WORDT MAAR NIET BRUINER !!!!!!!!!!!!

mischien toch een kuurtje bij de zonnestudio??

ik zie wel eff,
maar goed, ik zal zeker op de H-plas zijn om te zonnen en met een balletje te gooien in het water

1. of je laat je onder poepen.
2. of je neemt een kuurtje bij de zonnestudio met speciale zonneolie

beide mag ook.

:help:

mm dus

mm ok

mmmm

jaja

euh

ach

nee

tja

ok, laten we het doen

Of gewoon net wat alle pro-BB'rs doen... verven dat lijf :-D Ik dacht dat bepaalde supps zoals carroteen ook wel willen helpen (oranje / bruin, who cares) Schijnt ook erg in te zijn bij de bekende Nederlanders.

Jopie, mooi weer vandaag.. ff bruinen komop dude.. :)

hoe gaat het er nu mee?

gr. fredski.

FreDSKI zei:
Jopie, mooi weer vandaag.. ff bruinen komop dude.. :)

hoe gaat het er nu mee?

gr. fredski.

Mja ik ben helaas aan het afstuderen en ik moet nog een paar weken er tegen aan (zelfs in het weekend), dus geen zon eff.

Mja het gaat goed, het gaat langzaam maar toch weer iets meer definitie in mijn buik.
Al hoewel mijn huid begint te hangen ?? (had vroeger best wel een buikje) Ik hoop dat dat nog weg trekt.

Verder durf ik meer op gevoel te dieeten, in hoeveelheden. Ik weet waarneer ik wat kan nemen. Als ik behoefte heb aan iets lekkers kan ik hoger gaan in mijn koolhydraten, lekker aan de Yams :D ( Echt een aanrarder boys!! )
Ik junk nog steeds niet (ook geen behoefte aan), maar wil in het weekend eff kijk hoe ik reargeer op een bordje patat met 3 frikandellen :) (mist ik daar zin in heb)

mm
Vandaag low carbs en heb ook geen behoefte aan eten, zodra ik weer behoefte krijg kan ik iets meer carbs nemen (over wat dagen ofzo), of anders een hoge carb dag inlassen.
Om eerlijk te zijn bevalt het me goed nu met mijn dieet en kan ik het nog wel een tijdje volhouden

@wazzup
Heb jij die dingen wel eens in groningen zien liggen?
Ik heb er ook wel eens over gehoort maar nog nooit gezien

Allemaal eigenbelang, ik wil ook van de Hoornse plas kunnen genieten (van het uitzicht !) zonder steeds mijn ogen dicht steeds dicht te hoeven knijpen voor de reflectie van de zon op dat melkwitte huidje van je. Tenzij je belooft achter de bosjes te blijven, dan heeft niemand er last van, maar dan had je ook niet hoeven cutten, dus dat zal wel niet :D

neem nou gewoon een zonnebank kuur kerel met van die olie.
Hoe vaak moet ik mezelf nog blijven herhalen ???
:D

:grumble:

dat is ook mooi,
achter de bosjes blijven. PFF ik ben gezond, voel me goed, en ga lekker wit de zomer te gemoed.

Maar wout, betaal jij??
o
oke dan

dus

:p

Impressive, nothing more to say ...

Knappe prestatie bro ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven