XXL Nutrition

Jopie`s cutting update

hey beesje dat zijn ff 2 totaal verschillende foto's. wat n revolutie.
ziet er echt wel goed uit. RESPECT! stoere bril trouwens :p

Je kan trouwens wel reklame gaan maken voor Muscle-tech. Dus Jopie Before hydroxycut, en Jopie after Hydroxycut. De poses kloppen want op de ene foto sta je een beetje als een zak aardappelen op de foto (no offence:)) en de after foto sta je gespannen met een coole zonnebril :D:D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks nog maals pikken!!!

@rob12345
zekers, haha. strak met vakantie heerlijk genieten en beslist niet dieeten!!

@albino`s
Albino`s UNIT!!

Die bril van bijde foto`s is de zelfde bril...... handig van die zelf kleurende glazen.

Ja cool ik wil wel reclame gaan maken wat sups merken, hahaha
O eingelijk had ik dat hier moeten doen.
Zeggen dat ik dit resultaat heb bereikt met een mengsel van rijst komkomer en ananas sap.... inclusie een burner ofzo... hehehe cool.
En de poses zijn gewoon zo als je je voelt natuurlijk!!!!

mmm ben ik dan een kl***zak als ik zeg dat dit niet echt veel met bodybuilding te maken heeft??????

bedoel respect dat je wat bent afgevallen maar verder zie ik niet echt iets van massa voor na een bulk

Toni zei:
mmm ben ik dan een kl***zak als ik zeg dat dit niet echt veel met bodybuilding te maken heeft??????

bedoel respect dat je wat bent afgevallen maar verder zie ik niet echt iets van massa voor na een bulk
Leuke binnenkomer Toni, ik stel voor om je inderdaad wat minder als "kl***zak" op te stellen. Niet iedereen is hier bezig om de nieuwe Mr. O. te worden.

Toni zei:

Vertel jij mij maar wat bodybuilding is??
een levensstijl of een manier van zeggen dat je spier wilt aanzetten?

En massa aanzetten nu? tijdens cut? nee denk het niet.
massa gaat straks weerk komen,
cutten is gewoon een onderdeel van bodybuilding dude.

Nette cut Jopie, je bent klaar voor het strand.

Wat een verschil bro, nice! :thumb:

Alleen nog een kleurtje en je bent helemaal Zwaar de Man!. :)

[Abeelding niet meer beschikbaar] REGELS lees dit eerst!
1. In dit forum is flaming niet toegestaan, wie anderen gaat afkraken zal 1 waarschuwing krijgen, als hij/zij daarna blijft volharden zullen er sancties volgen. (een ban of het verwijderen v/d account)

Onthoud dat dit forum er is om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken.
Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als deze bedoeld is om de persoon te helpen en aanwijzingen te geven op bv. de zwakke punten.
Wees verder altijd vriendelijk en tactvol.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1606

Voor degenen die het misschien nog niet helemaal begrijpen.

[banthe****er.jpg] ;)

Die jongen weet denk gewoon niet wat cutten is, laat hem maar :)

Toni zei:

Mij negatieve karma heb je iig al.

Ik vind 't een super metamorfose. Ik had alleen wel verwacht dat zijn rechterarm stukken dikker zou zijn dan links.

Echt knap man. Je ziet dat er veel toewijding en discipline is ingestoken.

Goed gedaan ouwe rukker! Zit er gelikt uit ;).

Volgende keer wel dezelfde pose, zou een mierenneuker zeggen.

Wow dat is echt een huge verschil... en in zo'n korte tijd.
RESTECP!

Thanks bro`s!!!!!

Vind een beetje kritiek helemaal niet erg, het houd je scherp ;)

Tja korte tijd.... ben nu al vanaf januari bezig.. en op het eind had ik gevonden wat gewoon werkte voor me. Moest gewoon door zetten totdat ik het had, punt uit!!!

Zeker weten heel netjes gedaan, aan naast het zichtbaar maken van een hoop spieren, heb je ook weer een kaaklijn. :thumbs:

Nee serieus, knap gedaan man.

wat een transformatie jopie
zo zie je maar wat beetje karakter je kan opleveren

en het is misschien al gezegd maar gooi je lekkere lijf nog paar keer onder die zonnebank en man je bent TOPPIE

jopiepoekie zei:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ok dan, nog 4 weekjes en ik ga op vakantie. Dan wil ik er ook klaar mee zijn.

Dit zijn mijn resultaten na flink cutten
Geen zuivel, brood, melk en geen junk!

wat vinden jullie er van?

super man!! echt heel goed! en jij was degene die het over genen had? man er zit nog zoveel meer potentieel in jou fysiek, echt waar. volgende bulk gewoon anders aanpakken. veel wegen en meten en dan wekelijks je cal. inname opschroeven tot het moment dat je iets zwaarder wordt, dan ga je daar een paar honderd cals boven zitten, 400-500 en dan ga je om de zoveel weken je vet% meten.. als het goed is zal je dan zien dat je zwaarder wordt maar je vet% niet in rap tempo oploopt.

Dit lijkt echt op een reklame verhaaltje man. Ik had alleen je armen wel wat groter verwacht, vanwege het rukken :D .

Maar je ziet er echt top uit, mijn complimenten :clap:

Terug
Naar boven