AndroidHealthClinic

Jopie`s cutting update

• Topic Starter Topic Starter
Hartelijk dank allemaal!!!

@mugje
succes. kan zijn dat jij er lekker op groeit. iedereen is anders weet je!!!

@wouter
jij bent een toppie gast pik!!
Erg inspirerend (ofzo) en doet me goed dat je dit allemaal zegt.
Ook zij gaan eens in een jazzcafe wat drinken ;)

@johny
ja het gelukkig pas mei,
lekker door bakken, maar idd. Het is zo vervelend je gaat zonnen en wordt rood ipv bruin... maar goed het is niet anders
welke jazzcafe gaan we elkaar allemaal zien??? :p

wereld van verschil zeer goed gedaan !
massa komt wel

keep it up

KaLe zei:
wat een transformatie!!!! denk dat je helemaal niet zoveel spiermassa hebt verloren.

ja vind ik ook :thumbs: denk dat je vet% rond de 10 ligt maar zeker niet hoger
het feit dat je nog niet veel kleur hebt speelt hier een grote rol want hoe bruiner je bent des te scherper je jezelf kan presenteren,dus bruinen maar bro ;)

zo, je kan zo mee doen in de body for life campagne:), wat een transformatie kerel:thumb:

denk, weet wel zeker dat je 1e foto ver boven de 15% zit, des te knapper de prestatie nu zal zijn. zal om en nabij de 10,11 zijn denk ik..tel maar uit hoe ver je bent gekomen

en spiermassa verloren..ik dahct t niet!
heb je nog meer foto's?

ps, 1e cut is zowiezo juist een wijze les he, zie t allemaal als een leerproces om volgende keer er de vruchten van te plukken:thumb:

jup, voor degenen die lastig bruin worden:
op zn minst 1x per week zonnebanken met van die bepaalde olie [schijnt goed te helpen] en daarnaast met mooi weer lekker buiten zijn [bij beweging en in het water bruin je sneller]. En bouw het rustig op, zodat je de rest van de zomer niet als een rode biet rondloopt.

Goede transformatie dude :thumbs:

Heel mooi resultaat voor zo'n relatief korte tijd! Ik heb dezelfde les geleerd als velen hier blijkt, ook voor mij behoort het overdreven bulken tot de verleden tijd.

Ziet er pik-o-bello uit!

netjes..! Gaat goed..!

Woh, mijn complimenten!!!
Ik weet hoe moeilijk het was voor je, er is voor mij dus ook nog hoop :)

Ziet er goed uit man! Wat betreft die verloren spiermassa, ik denk dat dat wel mee valt. Het lijkt nu zo doordat je op de 2e foto niet het hele beeld "opvult" zeg maar.

Nogmaals: respect [Abeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dank u Dank u Dank u!!!!

@ dani
Komt wel goed, gewoon gedult gedult gedult!!

dit doe een mens wel goed hoor!!!!
fijn!!!

Ik heb het meeste aan BOS te danken trouwens, hij heeft me een heletijd geholpen via mail en me adviezen gegeven.

DUDE THANKS!!!!

Netjes bro !

Netjes man ouwe rukker!!! :thumbs:

Je hebt goed gecut man, wat een verschil!!! En toch nog goede massa over gehouden, complimentje!

erg netjes! vind het een knappe prestatie! EN welkom bij de albino club ;)

Blijkbaar nog meer albino's dan ik dacht :D Moet ik er ook niet mee inzitten :p
Ziet er trouwens goed uit hoor jopie :thumbs:

hey jopie ziet er goed uit man...nu niet alles dr weer bij aan vreten strax op vakantie he ;)

spreek je

rob

Terug
Naar boven